La metodologia del ‘Design Thinking’, protagonista del II Taller d’Innovació Docent

12/07/19
Comparteix aquesta informació

Durant el taller s’ha explicat i analitzat, a través d'exercicis pràctics, aquesta metodologia que està revolucionant l’aprenentatge

 

La metodologia del ‘Design Thinking’, protagonista del II Taller d’Innovació Docent

La Facultat de Ciències Econòmiques i Socials de UIC Barcelona, en col·laboració amb l’Aula d’Innovació Docent, ha organitzat el II Taller d'Innovació Docent de UIC Barcelona. El taller està dirigit al personal docent de la universitat i s’ha centrat en la metodologia Design Thinking. Aquesta metodologia vincula el pensament creatiu amb l’analític al llarg d’un procés en el qual es potencia l’empatia, la col·laboració i l’aspecte lúdic per generar idees innovadores i ajustades a les necessitats reals de les persones.

El taller ha estat impartit i organitzat per la professora Jasmina Berbegal amb el suport de tres professors: Nina Magomedova, Alba Manresa i Marçal Amadó. Durant el taller s’ha explicat i analitzat, a través d'exercicis pràctics, aquesta metodologia que està revolucionant l’aprenentatge. D’aquesta manera, el professorat ha après com introduir-la a les aules.

Altres objectius del taller eren experimentar l’aprenentatge actiu a partir de la resolució de reptes i millorar les habilitats transversals treballant en equips multidisciplinaris. A més a més, els assistents han pogut compartir pràctiques i experiències en innovació docent.