Vés al contingut

Universitat Internacional de Catalunya

Estrategia y Operaciones

Estrategia y Operaciones
3
14812
1
Anual
OB
Llengua d'impartició principal: anglès

Altres llengües d'impartició: català, castellà

Professorat


Els dubtes seran resolts abans o després de classe.

Presentació

L'estratègia empresarial consisteix en la creació de plans i l'aplicació de tàctiques per assolir un objectiu específic de negocis. Mitjançant la definició d‟aquesta estratègia es pot gestionar, controlar i millorar el desenvolupament d‟un negoci, així com assegurar que es compliran les metes prèviament traçades.

Requisits previs

No hi ha requisits previs

Objectius

Formar futurs professionals altament competents, amb capacitat dadaptació, anàlisi i aprenentatge, que siguin capaços de manejar les diferents necessitats de la indústria biomèdica i liderar tant els canvis com els equips de persones.

Competències/Resultats d’aprenentatge de la titulació

Competències bàsiques:
• CB1: Que l'estudiantat demostri posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació en ciències biomèdiques i que impliquen coneixements procedents de les finances i l'administració d'empreses.

Competències específiques:
• CE6: Integrar una visió global i estratègica empresarial.

Resultats d’aprenentatge de l’assignatura

En acabar el curs, l'alumne ha de
• Haver adquirit coneixements avançats en els diferents àmbits de la indústria biomèdica i les metodologies dús més comú dins de les empreses.

Continguts

- Corporacions Agile
- Direcció estratègica
- Empleabilitat i processos de sele

Metodologia i activitats formatives

Modalitat totalment presencial a l'aula



• Classes magistrals: Exposició de continguts de l‟assignatura de forma oral per part d‟un professor o professora amb participació secundària per part de l‟alumnat.
• Conferències: Participació d‟un tema de caràcter científic o tècnic dut a terme per un expert d‟una matèria determinada. Estarà relacionada, d'alguna manera, amb la seqüenciació de continguts d'una assignatura determinada, per assegurar la integració d'aquest tipus de metodologia docent en la matèria en què es troba ubicada.
• Classes pràctiques: Qualsevol activitat desenvolupada mitjançant algun tipus de procediment tècnic professional, sempre fonamentat en els continguts conceptuals del màster i seguint-ne el raonament.

Sistemes i criteris d'avaluació

Modalitat totalment presencial a l'aula



Participació a classe i actitud: 20%
Examen tipus test: 80%
Punts generals que cal tenir en compte sobre el sistema d'avaluació:
Cal assistir almenys a un 80% de les sessions per superar l'assignatura.
S'haurà d'obtenir un 5 o més a l'examen tipus test per superar l'assignatura.
Per participació a classe s‟entén l‟aportació d‟idees interessants o el plantejament de qüestions pertinents que ajudin a millorar la qualitat de la sessió.

Bibliografia i recursos