Universitat Internacional de Catalunya
Màrqueting Digital i Anàlisi de Webs
Altres llengües d'impartició: català, castellà,
Professorat
El programa es durà a terme d’acord amb el calendari proporcionat per la Universitat.
Presentació
El programa Digital Marketing & Analytics se imparte completamente en inglés, lo que brinda una oportunidad única para fortalecer su conocimiento del marketing digital. Los estudiantes dominarán cómo crear, mejorar y analizar estrategias efectivas de marketing en línea al capitalizar los datos de los clientes y desarrollar habilidades en el análisis de métricas y el viaje del consumidor en línea.
Requisits previs
Bona comprensió oral i escrita de l’anglès
Objectius
• Adquisició de coneixements en l’àmbit d'estudi.
• Disposar d’eines coneixements conceptuals per a la gestió del Màrqueting Digital.
• Realització d’estudis d’eficàcia de les actuacions realitzades.
• Desenvolupar la capacitat de definir i implementar un Pla de Màrqueting Digital.
• Gestionar els processos clau i les fases del processo relacionats amb MD, inclòs el màrqueting.
• Avaluar situacions, recopilar i analitzar dades i ser capaç de prendre decisions en entorns.
• escriu-los.
• Adquisició de mecanismes i eines per a l'avaluació i la resolució de problemes.
• Desenvolupar la capacitat de posar en pràctica els aspectes teòrics.
• Desenvolupar la capacitat d’organitzar, planificar i controlar processos de Màrqueting Digital.
• Desenvolupar habilitats per a la millora i l'anàlisi contínua de processos i productes.
• Desenvolupar habilitats per a la millora i l'anàlisi continuada de processos i productes de tendències.
Competències/Resultats d’aprenentatge de la titulació
- 26 - Ser capaç d'entendre i utilitzar els conceptes bàsics de màrqueting i les principals polítiques de l'àrea, i de comprendre l'entorn comercial en el qual operen les empreses.
- 29 - Conèixer què és un sistema d'informació i la tipologia d'aquests sistemes.
- 31 - Desenvolupar la capacitat per identificar i interpretar dades numèriques.
- 32 - Adquirir habilitats en la resolució de problemes a partir d'informació quantitativa i qualitativa.
- 33 - Tenir capacitat de cerca, interpretació i transmissió d'informació.
- 56 - Ser capaç de fer argumentacions que afavoreixin el raonament crític i autocrític.
- 59 - Adquirir destresa en l'ús d'eines informàtiques i de les TIC.
Resultats d’aprenentatge de l’assignatura
- Aprendre a prendre decisions, detectar oportunitats i definir estratègies que optimitzin la presència a Internet.
- Gestionar la direcció estratègica del màrqueting en línia.
- Saber implementar i comunicar de manera efectiva l’estratègia de màrqueting i publicitat digital.
- Conèixer i aplicar els factors clau per al disseny i la gestió d’una página web.
- Comprendre i saber aplicar estratègies de marca a l'entorn en línia.
- Saber aplicar conceptes i tècniques SEO per al posicionament en línia.
Continguts
Estratègia digita i empresarial / Màrqueting en xarxes socials / Màrqueting de continguts / Màrqueting digital / Comerç electrònic / Màrqueting per correu electrònic / Publicitat en motors de cerca / Optimització de motors de cerca / KPI digitals / Analítica digital / Eines d'anàlisi quantitativa / Eines d’anàlisi qualitativa
Metodologia i activitats formatives
Modalitat totalment presencial a l'aula
Totes les classes s'impartiran de manera presencial utilitzant diferents metodologies d’ensenyament sobre aprenentatge (l basat en projectes, aprenentatge cooperatiu i mètodes centrats en el professor.
Sistemes i criteris d'avaluació
Modalitat totalment presencial a l'aula
La nota final es basarà en un examen individual, una activitat en grup i la participació a classe.
Bibliografia i recursos
- Philip Kotler, Kevin Lane Keller, January 1, 2015, Framework for Marketing Management
- Milers Young, January 9, 2018, Ogilvy on Advertising in the Digital Age
- Seth Godin, May 6, 1999, Permission Marketing
- Dave Chaffey & Fiona Ellis, , Digital Màrqueting: Strategy, Implementation & Practice
- Mr P R Smith, February 6, 2018,Guide To Your Perfect Digital Marketing Plan
- Marshall Sponder, Gohar Khan, 2018, Digital Analytics for Marketing