Vés al contingut

Universitat Internacional de Catalunya

Presentacions Professionals i Recerca Digital

Presentacions Professionals i Recerca Digital
3
15449
2
Segon semestre
op
Llengua d'impartició principal: català

Altres llengües d'impartició: anglès, castellà,

Professorat

Presentació

L’objectiu del curs és desenvolupar l’habilitat de comunicar idees de manera clara i persuasiva per aconseguir un major impacte i èxit professional.

Al llarg del curs, s’aprofundeix en tots els elements clau per captar i mantenir l’atenció de qualsevol audiència. S’exploren tècniques de storytelling, disseny visual, llenguatge corporal i connexió emocional amb els interlocutors.

Curs eminentment pràctic i vivencial

Competències/Resultats d’aprenentatge de la titulació

  • 25 - Conèixer la funció comercial dins l'empresa i ser capaç d'entendre'n els objectius.
  • 33 - Tenir capacitat de cerca, interpretació i transmissió d'informació.
  • 38 - Tenir capacitat per relacionar les principals variables, formals i informals, que determinen el comportament humà en una organització.
  • 50 - Adquirir capacitat de relacionar conceptes i fer exercicis d'anàlisi i de síntesi.
  • 52 - Ser capaç de desenvolupar aptituds en les relacions interpersonals i de treball en equip.
  • 54 - Ser capaç d'expressar idees i arguments de manera ordenada i coherent tant oralment com de forma escrita.
  • 55 - Ser capaç d'establir mecanismes de gestió del temps.
  • 56 - Ser capaç de fer argumentacions que afavoreixin el raonament crític i autocrític.
  • 61 - Desenvolupar habilitats per tal de facilitar l'adaptació a noves situacions.
  • 62 - Adquirir mecanismes que facilitin l'adopció de compromisos de caràcter ètic.
  • 66 - Capacitat de recuperar i tractar informació.

Continguts

  • El Poder de la Comunicació
  • Domini de l’Elevator Pitch: Impacte en Segons 
  • Les 6 Preguntes clau per a una presentació impactant: Per a què? Qui? Què? Com? On? Quan? 
  • Art i Ciència del Storytelling 
  • Màgia Visual: Disseny que impulsa a l’acció 
  • Eloqüència Total: Comunicació Verbal i No Verbal 
  • Connectant amb l’audiència: Estratègies per despertar emocions 
  • Impacte Virtual: Domini de la Comunicació Online 
  • Comunicació sense fronteres: Recursos en entorns multiculturals

Sistemes i criteris d'avaluació

Modalitat totalment presencial a l'aula



L´evaluació consistirà en:

10% asistencia a las clases con un mínimo del 70% de las sesiones para que sea puntuable.

50% valoración de las presentaciones individuales/grupales

40% participación 

En el caso de ir a segunda convocatoria para recuperar la asignatura,  se realizará un trabajo a presentar..  La máxima nota será  un 5.