Torna al directori
El nostre equip docent i investigador
DOMINGO COSCOLLOLA, Maria

DOMINGO COSCOLLOLA, Maria

Professor Contractat Doctor
Facultat de Ciències de l'Educació
Departament de Educació
Grup de recerca en qualitat relacional: Entorns educatius, organitzatius i familiars (VINCLES)
  • Formació acadèmica
    • Competitius
    • No competitius
    • Articles
    • Capítols de llibre
  • Assignatures impartides

Formació acadèmica

  • Doctora en Pedagogia
  • Universitat Autònoma de Barcelona
  • Postgrau de Dissenyadora de Processos Aprenentatge en Multimèdia
  • Universitat Autònoma de Barcelona
  • Màster en Innovació Educativa i Sistema Educatiu
  • Universitat Autònoma de Barcelona
  • Diplomada en Professora
  • Universitat Ramon Llull (Blanquerna)
  • Llicenciada en Ciències de l'Educació (especialitat Organització Escolar)
  • Universitat Autònoma de Barcelona

Projectes

  • TRAYAP - Trayectorias de aprendizaje de jóvenes universitarios: Concepciones, Estrategias, Tecnologías y Contextos
    IP: Hernández-Hernández, F.; Correa, J. M. Data d'inici: 01/07/2020 Data de finalització: 30/12/2023
    Entitat finançadora: Ministerio de ciencia e innovación Codi de l'entitat finançadora: PID2019-108696RB-I00
  • RED Universitaria de INVESTIGACIÓN e INNOVACIÓN EDUCATIVA. Conectando redes y promoviendo el conocimiento abierto
    IP: García-Valcárcel, A. Data d'inici: 01/01/2020 Data de finalització: 30/11/2022
    Entitat finançadora: Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades Codi de l'entitat finançadora: RED2018-102439-T
  • MICREATE: Migrant Children and Communities in a Transforming Europe
    IP: Hernández-Hernández, F. Data d'inici: 01/01/2019 Data de finalització: 30/06/2022
    Entitat finançadora: European Comission. Community Research and Development Information Service Codi de l'entitat finançadora: H2020-SC6-MIGRATION-2018
  • Proposta de desplegament i validació de la CDM en els graus d'educació
    IP: Prats, M. A. Data d'inici: 01/09/2018 Data de finalització: 31/12/2021
    Entitat finançadora: Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2017 ARMIF 00016
  • APREN-DO: Cómo aprenden los docentes: implicaciones educativas y retos para afrontar el cambio social
    IP: Hernández-Hernández, F. Data d'inici: 01/01/2016 Data de finalització: 30/06/2019
    Entitat finançadora: Ministerio de Economía y Competitividad Codi de l'entitat finançadora: EDU2015-70912-C2-1-R
  • Proposta interuniversitària de Formació Inicial de MESTRES en TECNOLOGIES DIGITALS
    IP: Sánchez, J.A. Data d'inici: 01/09/2016 Data de finalització: 30/09/2018
    Entitat finançadora: agencia de gestió d'ajuts universitaris i de recerca Codi de l'entitat finançadora: 2015 ARMIF 00027
  • RED Universitaria de INVESTIGACIÓN e INNOVACIÓN EDUCATIVA. Cambios sociales y retos para la Educación en la Era Digital
    IP: Sancho-Gil, J. M. Data d'inici: 01/01/2016 Data de finalització: 31/12/2017
    Entitat finançadora: Ministerio de Economía y Competitividad Codi de l'entitat finançadora: EDU2014-54943-REDT
  • SHOW YOUR OWN GOLD: A European Concept to Visualize and Reflect One's Vocational Biography Using Digital Media
    IP: Reimann, D. Data d'inici: 01/09/2014 Data de finalització: 31/08/2017
    Entitat finançadora: European Comission Codi de l'entitat finançadora: 2014-1-DE02-KA202-001430
  • DiYLAB: Do It Yourself in Education: Expanding Digital Competence to Foster Student Agency and Collaborative Learning
    IP: Sancho-Gil, J. M. Data d'inici: 01/01/2014 Data de finalització: 31/12/2016
    Entitat finançadora: European Commision. Audiovisual and Culture Executive Agency. Codi de l'entitat finançadora: 543177-LLP-1-2013-1-ES-KA3MP
  • IN-OUT School: Vivir y Aprender con Nuevos Alfabetismos Dentro y Fuera de Escuela Secundaria (aportaciones para reducir abandono, exclusión y desafección escolar de los jóvenes)
    IP: Hernández-Hernández, F. Data d'inici: 01/01/2012 Data de finalització: 30/09/2015
    Entitat finançadora: Ministerio de Economía y Competitividad Codi de l'entitat finançadora: EDU2011-24122.2012-2014

Projectes

  • Hacia currículum bimodal y contra el fracaso escolar
    IP: Marquès, P. Data d'inici: 01/09/2011 Data de finalització: 01/07/2013
    Entitat finançadora: Fundación Telefónica
  • Aulas 2.0
    IP: Marquès, P. Data d'inici: 01/01/2010 Data de finalització: 31/07/2011
    Entitat finançadora: Microsoft Espanya
  • Nuevas técnicas contra el fracaso escolar
    IP: Marquès, P. Data d'inici: 01/12/2009 Data de finalització: 31/07/2011
    Entitat finançadora: Casio
  • Aula TIC Educativa (AulaTICE)
    IP: Marquès, P. Data d'inici: 01/09/2009 Data de finalització: 01/07/2011
    Entitat finançadora: Smart Technologies; Epson; Grupo SM
  • PDI Promethean en España 2008-10
    IP: Marquès, P. Data d'inici: 01/09/2008 Data de finalització: 01/07/2010
    Entitat finançadora: Promethean
  • PDI Mimio Intereactive en España
    IP: Marquès, P. Data d'inici: 01/09/2008 Data de finalització: 01/07/2009
    Entitat finançadora: Atlantic Devices
  • PDI Promethean en España 2006-08
    IP: Marquès, P. Data d'inici: 01/09/2006 Data de finalització: 01/07/2008
    Entitat finançadora: Promethean

Publicacions

  • INTERCULTURAL EDUCATION, Integration of migrant children in educational systems in Spain: stakeholders’ views
    Nom: Onsès-Segarra, J.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2024
    Pàgina d'inici: 156 Pàgina final: 170 Vol.: 35 Núm.: 2
  • Aloma. Revista de Psicologia i Ciències de l Educació, El e-portafolio profesional docente como instrumento formativo para la adquisición de la Competencia Digital Docente
    Nom: Gairín, J.; Domingo-Coscollola, M.; Prats, M. A.; Simón, J. Rol: Autor Data de publicació: 2023
    Pàgina d'inici: 15 Pàgina final: 26 Vol.: 41 Núm.: 1
  • Educar, Aprenentatge del professorat de secundària: entorns, especificitats i consideracions per a la pràctica educativa
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Onsès, J.; Sancho-Gil, J. M. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Pàgina d'inici: 53 Pàgina final: 68 Vol.: 58 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.5565/rev/educar.1338 ISSN o títol: 0211-819X
  • European journal of teacher education, Expanding perspectives on secondary education teachers’ learning ecosystems: implications for teachers’ professional development
    Nom: Sancho-Gil, J. M.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Pàgina d'inici: 414 Pàgina final: 434 Vol.: 45 Núm.: 3
  • C&E. Cultura y Educación, Immigrant students’ knowledge and experiences around the school: a relational, child-centred approach
    Nom: Sancho-Gil, J. M.; Soler-Campo, S.; Domingo-Coscollola, M.; Hernández-Hernández, F. Rol: Autor Data de publicació: 2021
    Pàgina d'inici: 677 Pàgina final: 701 Vol.: 33 Núm.: 4
  • Profesorado. Revista de Currículum y Formación del Profesorado, Cómo aprendemos los docentes de universidad. Implicaciones para la formación docente
    Nom: Sancho-Gil, J. M.; Correa, J. M.; Ochoa-Aizpurua, B.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 144 Pàgina final: 166 Vol.: 24 Núm.: 2
  • Revista de investigación educativa, Fomentando la competencia digital docente en la universidad: percepción de estudiantes y docentes
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Bosco, A.; Carrasco, S.; Sánchez, J.A. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 167 Pàgina final: 182 Vol.: 38 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.6018/rie.340551 ISSN o títol: 0212-4068
  • Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación , Transforming the teaching and learning culture in higher education from a DIY perspective
    Nom: Miño-Puigcercós, R.; Domingo-Coscollola, M.; Sancho-Gil, J. M. Rol: Autor Data de publicació: 2019
    Pàgina d'inici: 139 Pàgina final: 160 Vol.: 22 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.5944/educXX1.20057 ISSN o títol: 1139-613X
  • Digital Education Review, Cartographies as spaces of inquiry to explore of teachers' nomadic learning trajectories
    Nom: Hernández-Hernández, F.; Sancho-Gil, J. M.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 105 Pàgina final: 119 Núm.: 33
  • Dossier Graó, Tallers de creació DIYLab
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Onsès, J. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Vol.: 3
    ISSN o títol: 2462-5914
  • Revista de investigación educativa, La cultura DIY en educación primaria. Aprendizaje transdisciplinar, colaborativo y compartido en DIYLabHub
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Onsès, J.; Sancho-Gil, J. M. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 491 Pàgina final: 508 Vol.: 36 Núm.: 2
    DOI: https://dx.doi.org/10.6018/rie.36.2.304421 ISSN o títol: 0212-4068
  • European journal of teacher education, Research-based insights on initial teacher education in Spain
    Nom: Sancho-Gil, J. M.; Sánchez, J. A.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 310 Pàgina final: 325 Vol.: 40 Núm.: 3
  • Didáctica, Innovación y Multimedia (DIM-UAB), Pedagogias del siglo XXI. Alternativas para la innovación educativa [Reseña libro]
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2016
    Núm.: 33
  • International Journal of Educational Leadership and Management (IJELM), Do it yourself in education: leadership for learning across physical and virtual borders
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Arrazola-Carballo, J.; Sancho-Gil, J. M. Rol: Autor Data de publicació: 2016
    Pàgina d'inici: 5 Pàgina final: 29 Vol.: 4 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.17583/ijelm.2016.1842 ISSN o títol: 2014-9018
  • Profesorado. Revista de Currículum y Formación del Profesorado, Jóvenes que investigan en educación secundaria: Alternativas para aprender
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Hernández-Hernández, F. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    Pàgina d'inici: 133 Pàgina final: 146 Vol.: 19 Núm.: 2
    ISSN o títol: 1138-414X
  • Cuadernos de pedagogía, Indagar en compañía: Aprender a investigar con jóvenes.
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Hernández-Hernández, F. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    Pàgina d'inici: 58 Pàgina final: 61 Vol.: 453
    ISSN o títol: 0210-0630
  • Comunicar: revista científica iberoamericana de comunicación y educación, Investigar con y sobre los jóvenes colaborando y educando
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Sánchez, J. A.; Sancho-Gil, J. M. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Pàgina d'inici: 157 Pàgina final: 164 Vol.: 21 Núm.: 42
    DOI: https://dx.doi.org/10.3916/C42-2014-15 ISSN o títol: 1134-3478
  • International Journal of Educational Leadership and Management (IJELM), The Best Teachers in the world. Why we don’t have them and how we could [Review of the book] International Journal of Educational Leadership and Management, 1, 130-132. Hipatia Press.
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2013
    Pàgina d'inici: 130 Pàgina final: 132 Vol.: 1 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.17583/ijelm.2013.731 ISSN o títol: 2014-9018
  • Enseñanza & Teaching. Revista interuniversitaria de didáctica, Experimentación del uso didáctico de la pizarra digital interactiva (PDI) en el aula: Plan formativo y resultados
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Marquès, P. Rol: Autor Data de publicació: 2013
    Pàgina d'inici: 91 Pàgina final: 108 Vol.: 31 Núm.: 1
    ISSN o títol: 0212·5374
  • Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación, Práctica docente en aulas 2.0 de centros de educación primaria y secundaria de España
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Marquès, P. Rol: Autor Data de publicació: 2013
    Pàgina d'inici: 115 Pàgina final: 128 Vol.: 42
    ISSN o títol: 1133-8482
  • Primeras Noticias: Comunicación y Pedagogía, Estudio comparativo sobre la incorporación de las TIC en centros educativos de Andorra y España.
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Sabrià, B.; Yáñez, C. Rol: Autor Data de publicació: 2012
    Pàgina d'inici: 16 Pàgina final: 20 Vol.: 257-258
    ISSN o títol: 1136-7733
  • Comunicar: revista científica iberoamericana de comunicación y educación, Aulas 2.0 y uso de las TIC en la práctica docente
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Marquès, P. Rol: Autor Data de publicació: 2011
    Pàgina d'inici: 169 Pàgina final: 175 Vol.: 37 Núm.: XIX
    DOI: https://dx.doi.org/10.3916/C37-2011-03-09 ISSN o títol: 1134-3478
  • ESE. Estudios sobre Educación, Pizarra digital interactiva en el aula: uso y valoraciones sobre el aprendizaje
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2011
    Pàgina d'inici: 99 Pàgina final: 116 Vol.: 20
    ISSN o títol: 1578-7001
  • Primeras Noticias: Comunicación y Pedagogia, WebQuests en Educación y en Pedagogía de la Educación Superior:
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2011
    Pàgina d'inici: 23 Pàgina final: 26 Vol.: 253
    ISSN o títol: 1136-7733
  • Educación Hoy, Innovación educativa. Experimentar con las TIC
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Fuentes, M. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Pàgina d'inici: 43 Pàgina final: 56 Núm.: 182
    ISSN o títol: 0-120-8446
  • Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación, Innovación educativa: Experimentar con las TIC y reflexionar sobre su uso
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Fuentes, M. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Pàgina d'inici: 171 Pàgina final: 180 Vol.: 36
    ISSN o títol: 1133-8482
  • Guia para la Gestión de Centros Educativos (editada y dirigida por Joaquín Gairín)., Redes sociales para la pràctica docente: Ideas básicas
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2009
    ISSN o títol: 1988-0677
  • Comunicación educativa y nuevas tecnologías, Directrices teórico prácticas para crear documentación digital de un producto on-line
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2004
    Pàgina d'inici: 118/43 Pàgina final: 118/57
    ISSN o títol: 84-7197-385-5.
  • Comunicación educativa y nuevas tecnologías, Creación de manuales de informática útiles para el aprendizaje
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2003
    Pàgina d'inici: 118/25 Pàgina final: 118/30
    ISSN o títol: 84-7197-385-5
  • Comunicación y pedagogía, Directrices para crear ayudas de programas de informática de gestión empresarial
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2002
    Pàgina d'inici: 55 Pàgina final: 61 Vol.: 185
    ISSN o títol: 1136-7733
  • Arraona. Revista d'Història, L'Institut Escola M. B. Cossío 1936-39
    Nom: Costa, A.; Domingo-Coscollola, M.; Salas, A. Rol: Autor Data de publicació: 1990
    Pàgina d'inici: 29 Pàgina final: 45 Núm.: 6
    ISSN o títol: 0403·2616

Publicacions

  • La dimensión social en los contextos de aprendizaje del alumnado universitario. Aprender en la universidad en un mundo volátil, incierto, cambiante y ambiguo
    Nom: Soler-Campo, S.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2024
    Pàgina d'inici: 97 Pàgina final: 110
    ISBN: 9788419287786
  • Las tecnologías digitales en el aprendizaje. Es hora de que hablemos de cómo se aprende en la universidad
    Nom: Malinverni, L.; Domingo-Coscollola, M.; Sancho-Gil, J. M. Rol: Autor Data de publicació: 2024
    Pàgina d'inici: 169 Pàgina final: 184
    ISBN: 9788410054448
  • Relatos multimodales. Empezar por las trayectorias de aprendizaje de las investigadoras. Cómo nos relacionamos y cómo nos afecta aquello sobre lo que queremos investigar
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2023
    Pàgina d'inici: 46 Pàgina final: 48
    ISBN: 978-84-09-52627-7
  • Desplegament i validació de la competència digital metodològica en els estudis d’educació: la carpeta d’aprenentatge de la competència digital docent. Procés de creació i validació.. Tecnología educativa para los retos de la era digital
    Nom: Prats, M. A.; Simón, J.; Domingo-Coscollola, M.; Del Real, M. F.; Mateo, M.; Garcia, M. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Pàgina d'inici: 79 Pàgina final: 92
    ISBN: 978-84-19023-88-9
  • From MiCreate to Drassanes World: Transforming School Culture through School and University Collaboration. Collaboration. In Local Dimension of Children's Migrations and its Impact on EU Integration Policy
    Nom: Hernández-Hernández, F.; Sancho-Gil, J. M.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 21 Pàgina final: 22
  • Sentidos de las Cartografías. ¿Cómo aprenden los docentes? Tránsitos entre cartografías, experiencias, corporeidades y afectos
    Nom: Onsès, J.; Castro, A.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 61 Pàgina final: 70
    ISBN: 978-84-17667-91-7
  • Construyendo una propuesta sobre competencia digital docente para la formación inicial de maestros de Cataluña. Tendencias nacionales e internacionales en organización educativa: entre la estabilidad y el cambio
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Sánchez, J.A. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: Versión Electrónica Pàgina final: Ap. I, Cap. 27, pp. 1-7
    ISBN: 978-86-15651-75-8
  • «Show your own Gold». Favorecer la auto-imagen de jóvenes a través de narrativas biográficas digitales. Libro de Actas Décima Conferencia Internacional Encuentros Barcelona 2016
    Nom: Canales, C.; Domingo-Coscollola, M.; Hernández-Hernández, F. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 125 Pàgina final: 127
    ISBN: 978–84–16989–51-5
  • Jóvenes que aprenden en colaboración sobre su sentido de ser a partir de narrativas biográficas digitales. Relatos Digitales en Educación Formal y Social
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Hernández-Hernández, F.; Sancho-Gil, J. M.; Canales, C. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 391 Pàgina final: 407
  • Jóvenes que participan en una investigación para ser reconocidos. ¡Y luego dicen que la escuela no funciona! Investigar con los jóvenes sobre cómo transitan y aprenden dentro y fuera de los centros de Secundaria
    Nom: Hernández-Hernández, F.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 241 Pàgina final: 284
    ISBN: 978-84-9921-941-7
  • Construyendo una comunidad de aprendizaje en la Universidad. Organizaciones que aprenden y generan conocimiento
    Nom: Tintoré, Mireia; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Pàgina d'inici: en CD- cap VIII.6 Pàgina final: en CD- cap VIII.6
    ISBN: 978-84-9987-165-3
  • Una investigación etnográfica sobre cómo los jóvenes se expresan, comunican y aprenden dentro y fuera de la escuela secundaria. Making of... Construcciones etnográficas de la educación
    Nom: Hernández-Hernández, F.; Domingo-Coscollola, M.; Miño-Puigcercós, R. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Pàgina d'inici: 57 Pàgina final: 64
    ISBN: 978-84-96453-86-9
  • Modos de comunicación, expresión y aprendizaje de los jóvenes dentro y fuera de los centros de secundaria. Aprendizaje y educación en la sociedad digital
    Nom: Sancho-Gil, J. M.; Domingo-Coscollola, M.; Hernández-Hernández, F. Rol: Autor Data de publicació: 2013
    Pàgina d'inici: 135 Pàgina final: 147
  • Luces y sombras sobre el uso de las TIC en la práctica docente de educación primaria y secundaria. TIES 2012. III Congrés Europeu de Tecnologies de la Informació en l'Educació i en la Societat: Una visió crítica
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Marquès, P. Rol: Autor Data de publicació: 2012
    Pàgina d'inici: 446 Pàgina final: 448
    ISBN: 978-84-615-7734-7
  • Presente y futuro de las pizarrras interactivas según los resultados de las últimas investigaciones. La práctica educativa en la sociedad de la información: Innovación a través de la investigación.La pratica educativa nella società dell'informazione: L'innovazione attraverso la ricerca
    Nom: Marquès, P.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2011
    Pàgina d'inici: 283 Pàgina final: 290
    ISBN: 978-84-268-1563-7
  • Experimentando y avanzando en las aulas 2.0 de los centros educativos. Nuevas Estrategias Formativas para las Organizaciones
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Pàgina d'inici: en CD cap. XII.4, 1 Pàgina final: 27
    ISBN: 978-84-7197-964-3
  • Aulas 2.0 con práctica reflexiva/Classrooms 2.0 with educative practice. Primeras Jornadas Internacionales sobre EEES: Evaluación.
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Pàgina d'inici: 97 Pàgina final: 104
    ISBN: 978-84-936561-7-1
  • Aplicaciones educativas de las pizarras digitales interactivas (TIC). Claves para la investigación en innovación y calidad educativas. La integración de las Tecnologías de la Información y la Comunicación en las aulas
    Nom: Marquès, P.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Pàgina d'inici: 273 Pàgina final: 286
    ISBN: 978-84-268-1522-4
  • Redes sociales para la pràctica docente: Ideas básicas. Guia para la Gestión de Centros Educativos
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2009
    ISBN: 1988-0677
  • Una propuesta tecnológica para una mejora en los centros educativos.. Educación, Movilidad virtual y Sociedad del conocimiento.
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2009
    Pàgina d'inici: 733 Pàgina final: 740
    ISBN: IBBN 978-84-9
  • Directrices teórico prácticas para crear documentación digital de un producto on-line. Comunicación educativa y nuevas tecnologías
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2004
    Pàgina d'inici: 118/43 Pàgina final: 118/57
    ISBN: 84-7197-385-5
  • Creación de manuales de informática útiles para el aprendizaje. Comunicación educativa y nuevas tecnologías
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2003
    Pàgina d'inici: 268/25 Pàgina final: 268/30
    ISBN: 84-7197-385-5
  • Creación y evaluación de manuales de informática útiles para el aprendizaje. Comunicación educativa y nuevas tecnologías
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2003
    Pàgina d'inici: 268/3 Pàgina final: 268/10
    ISBN: 84-7197-385-5

Assignatures impartides

Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - L'escola d'educació Infantil
    Grau en Educació Primària
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Treball Final de Grau
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 1
    • - L'escola d'educació Infantil
    Grau en Educació Primària
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 1
    • - Treball Final de Grau
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 1
    • - L'escola d'educació Infantil
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 1
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 3
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - L'escola d'educació Infantil
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - L'escola d'educació Infantil
    • - Pràctiques Escolars 1
    • - Pràctiques Escolars 3
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 1
    • - Pràctiques Escolars 3
  • Màster oficial
    Màster Universitari en Psicopedagogia
    • - Treball de Fi de Màster
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - Treball Final de Grau
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 3
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 3
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 2
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Avaluació, Innovació i Qualitat
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 2
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Avaluació, Innovació i Qualitat
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
  • Altres
    Postgrau en Lideratge i Direcció de Centres Educatius
    • - Pedagogies i Tecnologies Emergents
    • - Treball de Fi de Postgrau
Curs 2014-2015 - Període: 01/09/2014 - 31/08/2015
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Treball Final de Grau
Curs 2013-2014 - Període: 01/09/2013 - 31/08/2014
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Avaluació, Innovació i Qualitat
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    Grau en Educació Primària
    • - Avaluació, Innovació i Qualitat
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Treball Final de Grau
Curs 2012-2013 - Període: 01/09/2012 - 31/08/2013
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació IV: Habilitats Docents i Comunicació
    • - Pràctiques Escolars III
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar, Materials i Habilitats Docents
    • - Pràctiques Escolars III
    • - Treball Final de Grau
Curs 2011-2012 - Període: 01/09/2011 - 31/08/2012
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica I
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Educació IV: Habilitats Docents i Comunicació
    • - Pràctiques Escolars II
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar, Materials i Habilitats Docents
    • - Pràctiques Escolars II
  • Màster oficial
    Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques
    • - Metodologia de la Investigació. l'Educació al Segle XXI
Curs 2010-2011 - Període: 01/09/2010 - 31/08/2011
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació IV: Habilitats Docents i Comunicació
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar, Materials i Habilitats Docents
  • Màster oficial
    Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques
    • - Metodologia de la Investigació. l'Educació al Segle XXI
  • Diplomatura
    Mestre. Especialitat d'Educació Infantil
    • - Treballar per Projectes i per Racons
    Mestre. Especialitat d'Educació Primària
    • - Treballar per Projectes i per Racons
Curs 2009-2010 - Període: 01/09/2009 - 31/08/2010
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació IV: Habilitats Docents i Comunicació
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar, Materials i Habilitats Docents
  • Màster oficial
    Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques
    • - Metodologia de la Investigació. l'Educació al Segle XXI
  • Diplomatura
    Mestre. Especialitat d'Educació Infantil
    • - Treballar per Projectes i per Racons
    • - Practicum 2
    • - Practicum 3
    Mestre. Especialitat d'Educació Primària
    • - Treballar per Projectes i per Racons
    • - Practicum 2
    • - Practicum 3
Curs 2008-2009 - Període: 01/09/2008 - 31/08/2009
  • Diplomatura
    Mestre. Especialitat d'Educació Infantil
    • - Noves Tecnologies Aplicades a l'educació
    • - Treballar per Projectes i per Racons
    Mestre. Especialitat d'Educació Primària
    • - Noves Tecnologies Aplicades a l'educació
    • - Treballar per Projectes i per Racons

Formació acadèmica

  • Doctora en Pedagogia
  • Universitat Autònoma de Barcelona
  • Postgrau de Dissenyadora de Processos Aprenentatge en Multimèdia
  • Universitat Autònoma de Barcelona
  • Màster en Innovació Educativa i Sistema Educatiu
  • Universitat Autònoma de Barcelona
  • Diplomada en Professora
  • Universitat Ramon Llull (Blanquerna)
  • Llicenciada en Ciències de l'Educació (especialitat Organització Escolar)
  • Universitat Autònoma de Barcelona

Competitius

No competitius

  • TRAYAP - Trayectorias de aprendizaje de jóvenes universitarios: Concepciones, Estrategias, Tecnologías y Contextos
    IP: Hernández-Hernández, F.; Correa, J. M. Data d'inici: 01/07/2020 Data de finalització: 30/12/2023
    Entitat finançadora: Ministerio de ciencia e innovación Codi de l'entitat finançadora: PID2019-108696RB-I00
  • RED Universitaria de INVESTIGACIÓN e INNOVACIÓN EDUCATIVA. Conectando redes y promoviendo el conocimiento abierto
    IP: García-Valcárcel, A. Data d'inici: 01/01/2020 Data de finalització: 30/11/2022
    Entitat finançadora: Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades Codi de l'entitat finançadora: RED2018-102439-T
  • MICREATE: Migrant Children and Communities in a Transforming Europe
    IP: Hernández-Hernández, F. Data d'inici: 01/01/2019 Data de finalització: 30/06/2022
    Entitat finançadora: European Comission. Community Research and Development Information Service Codi de l'entitat finançadora: H2020-SC6-MIGRATION-2018
  • Proposta de desplegament i validació de la CDM en els graus d'educació
    IP: Prats, M. A. Data d'inici: 01/09/2018 Data de finalització: 31/12/2021
    Entitat finançadora: Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2017 ARMIF 00016
  • APREN-DO: Cómo aprenden los docentes: implicaciones educativas y retos para afrontar el cambio social
    IP: Hernández-Hernández, F. Data d'inici: 01/01/2016 Data de finalització: 30/06/2019
    Entitat finançadora: Ministerio de Economía y Competitividad Codi de l'entitat finançadora: EDU2015-70912-C2-1-R
  • Proposta interuniversitària de Formació Inicial de MESTRES en TECNOLOGIES DIGITALS
    IP: Sánchez, J.A. Data d'inici: 01/09/2016 Data de finalització: 30/09/2018
    Entitat finançadora: agencia de gestió d'ajuts universitaris i de recerca Codi de l'entitat finançadora: 2015 ARMIF 00027
  • RED Universitaria de INVESTIGACIÓN e INNOVACIÓN EDUCATIVA. Cambios sociales y retos para la Educación en la Era Digital
    IP: Sancho-Gil, J. M. Data d'inici: 01/01/2016 Data de finalització: 31/12/2017
    Entitat finançadora: Ministerio de Economía y Competitividad Codi de l'entitat finançadora: EDU2014-54943-REDT
  • SHOW YOUR OWN GOLD: A European Concept to Visualize and Reflect One's Vocational Biography Using Digital Media
    IP: Reimann, D. Data d'inici: 01/09/2014 Data de finalització: 31/08/2017
    Entitat finançadora: European Comission Codi de l'entitat finançadora: 2014-1-DE02-KA202-001430
  • DiYLAB: Do It Yourself in Education: Expanding Digital Competence to Foster Student Agency and Collaborative Learning
    IP: Sancho-Gil, J. M. Data d'inici: 01/01/2014 Data de finalització: 31/12/2016
    Entitat finançadora: European Commision. Audiovisual and Culture Executive Agency. Codi de l'entitat finançadora: 543177-LLP-1-2013-1-ES-KA3MP
  • IN-OUT School: Vivir y Aprender con Nuevos Alfabetismos Dentro y Fuera de Escuela Secundaria (aportaciones para reducir abandono, exclusión y desafección escolar de los jóvenes)
    IP: Hernández-Hernández, F. Data d'inici: 01/01/2012 Data de finalització: 30/09/2015
    Entitat finançadora: Ministerio de Economía y Competitividad Codi de l'entitat finançadora: EDU2011-24122.2012-2014
  • Hacia currículum bimodal y contra el fracaso escolar
    IP: Marquès, P. Data d'inici: 01/09/2011 Data de finalització: 01/07/2013
    Entitat finançadora: Fundación Telefónica
  • Aulas 2.0
    IP: Marquès, P. Data d'inici: 01/01/2010 Data de finalització: 31/07/2011
    Entitat finançadora: Microsoft Espanya
  • Nuevas técnicas contra el fracaso escolar
    IP: Marquès, P. Data d'inici: 01/12/2009 Data de finalització: 31/07/2011
    Entitat finançadora: Casio
  • Aula TIC Educativa (AulaTICE)
    IP: Marquès, P. Data d'inici: 01/09/2009 Data de finalització: 01/07/2011
    Entitat finançadora: Smart Technologies; Epson; Grupo SM
  • PDI Promethean en España 2008-10
    IP: Marquès, P. Data d'inici: 01/09/2008 Data de finalització: 01/07/2010
    Entitat finançadora: Promethean
  • PDI Mimio Intereactive en España
    IP: Marquès, P. Data d'inici: 01/09/2008 Data de finalització: 01/07/2009
    Entitat finançadora: Atlantic Devices
  • PDI Promethean en España 2006-08
    IP: Marquès, P. Data d'inici: 01/09/2006 Data de finalització: 01/07/2008
    Entitat finançadora: Promethean

Articles

Capítols de llibre

  • INTERCULTURAL EDUCATION, Integration of migrant children in educational systems in Spain: stakeholders’ views
    Nom: Onsès-Segarra, J.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2024
    Pàgina d'inici: 156 Pàgina final: 170 Vol.: 35 Núm.: 2
  • Aloma. Revista de Psicologia i Ciències de l Educació, El e-portafolio profesional docente como instrumento formativo para la adquisición de la Competencia Digital Docente
    Nom: Gairín, J.; Domingo-Coscollola, M.; Prats, M. A.; Simón, J. Rol: Autor Data de publicació: 2023
    Pàgina d'inici: 15 Pàgina final: 26 Vol.: 41 Núm.: 1
  • Educar, Aprenentatge del professorat de secundària: entorns, especificitats i consideracions per a la pràctica educativa
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Onsès, J.; Sancho-Gil, J. M. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Pàgina d'inici: 53 Pàgina final: 68 Vol.: 58 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.5565/rev/educar.1338 ISSN o títol: 0211-819X
  • European journal of teacher education, Expanding perspectives on secondary education teachers’ learning ecosystems: implications for teachers’ professional development
    Nom: Sancho-Gil, J. M.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Pàgina d'inici: 414 Pàgina final: 434 Vol.: 45 Núm.: 3
  • C&E. Cultura y Educación, Immigrant students’ knowledge and experiences around the school: a relational, child-centred approach
    Nom: Sancho-Gil, J. M.; Soler-Campo, S.; Domingo-Coscollola, M.; Hernández-Hernández, F. Rol: Autor Data de publicació: 2021
    Pàgina d'inici: 677 Pàgina final: 701 Vol.: 33 Núm.: 4
  • Profesorado. Revista de Currículum y Formación del Profesorado, Cómo aprendemos los docentes de universidad. Implicaciones para la formación docente
    Nom: Sancho-Gil, J. M.; Correa, J. M.; Ochoa-Aizpurua, B.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 144 Pàgina final: 166 Vol.: 24 Núm.: 2
  • Revista de investigación educativa, Fomentando la competencia digital docente en la universidad: percepción de estudiantes y docentes
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Bosco, A.; Carrasco, S.; Sánchez, J.A. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 167 Pàgina final: 182 Vol.: 38 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.6018/rie.340551 ISSN o títol: 0212-4068
  • Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación , Transforming the teaching and learning culture in higher education from a DIY perspective
    Nom: Miño-Puigcercós, R.; Domingo-Coscollola, M.; Sancho-Gil, J. M. Rol: Autor Data de publicació: 2019
    Pàgina d'inici: 139 Pàgina final: 160 Vol.: 22 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.5944/educXX1.20057 ISSN o títol: 1139-613X
  • Digital Education Review, Cartographies as spaces of inquiry to explore of teachers' nomadic learning trajectories
    Nom: Hernández-Hernández, F.; Sancho-Gil, J. M.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 105 Pàgina final: 119 Núm.: 33
  • Dossier Graó, Tallers de creació DIYLab
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Onsès, J. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Vol.: 3
    ISSN o títol: 2462-5914
  • Revista de investigación educativa, La cultura DIY en educación primaria. Aprendizaje transdisciplinar, colaborativo y compartido en DIYLabHub
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Onsès, J.; Sancho-Gil, J. M. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 491 Pàgina final: 508 Vol.: 36 Núm.: 2
    DOI: https://dx.doi.org/10.6018/rie.36.2.304421 ISSN o títol: 0212-4068
  • European journal of teacher education, Research-based insights on initial teacher education in Spain
    Nom: Sancho-Gil, J. M.; Sánchez, J. A.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 310 Pàgina final: 325 Vol.: 40 Núm.: 3
  • Didáctica, Innovación y Multimedia (DIM-UAB), Pedagogias del siglo XXI. Alternativas para la innovación educativa [Reseña libro]
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2016
    Núm.: 33
  • International Journal of Educational Leadership and Management (IJELM), Do it yourself in education: leadership for learning across physical and virtual borders
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Arrazola-Carballo, J.; Sancho-Gil, J. M. Rol: Autor Data de publicació: 2016
    Pàgina d'inici: 5 Pàgina final: 29 Vol.: 4 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.17583/ijelm.2016.1842 ISSN o títol: 2014-9018
  • Profesorado. Revista de Currículum y Formación del Profesorado, Jóvenes que investigan en educación secundaria: Alternativas para aprender
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Hernández-Hernández, F. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    Pàgina d'inici: 133 Pàgina final: 146 Vol.: 19 Núm.: 2
    ISSN o títol: 1138-414X
  • Cuadernos de pedagogía, Indagar en compañía: Aprender a investigar con jóvenes.
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Hernández-Hernández, F. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    Pàgina d'inici: 58 Pàgina final: 61 Vol.: 453
    ISSN o títol: 0210-0630
  • Comunicar: revista científica iberoamericana de comunicación y educación, Investigar con y sobre los jóvenes colaborando y educando
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Sánchez, J. A.; Sancho-Gil, J. M. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Pàgina d'inici: 157 Pàgina final: 164 Vol.: 21 Núm.: 42
    DOI: https://dx.doi.org/10.3916/C42-2014-15 ISSN o títol: 1134-3478
  • International Journal of Educational Leadership and Management (IJELM), The Best Teachers in the world. Why we don’t have them and how we could [Review of the book] International Journal of Educational Leadership and Management, 1, 130-132. Hipatia Press.
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2013
    Pàgina d'inici: 130 Pàgina final: 132 Vol.: 1 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.17583/ijelm.2013.731 ISSN o títol: 2014-9018
  • Enseñanza & Teaching. Revista interuniversitaria de didáctica, Experimentación del uso didáctico de la pizarra digital interactiva (PDI) en el aula: Plan formativo y resultados
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Marquès, P. Rol: Autor Data de publicació: 2013
    Pàgina d'inici: 91 Pàgina final: 108 Vol.: 31 Núm.: 1
    ISSN o títol: 0212·5374
  • Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación, Práctica docente en aulas 2.0 de centros de educación primaria y secundaria de España
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Marquès, P. Rol: Autor Data de publicació: 2013
    Pàgina d'inici: 115 Pàgina final: 128 Vol.: 42
    ISSN o títol: 1133-8482
  • Primeras Noticias: Comunicación y Pedagogía, Estudio comparativo sobre la incorporación de las TIC en centros educativos de Andorra y España.
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Sabrià, B.; Yáñez, C. Rol: Autor Data de publicació: 2012
    Pàgina d'inici: 16 Pàgina final: 20 Vol.: 257-258
    ISSN o títol: 1136-7733
  • Comunicar: revista científica iberoamericana de comunicación y educación, Aulas 2.0 y uso de las TIC en la práctica docente
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Marquès, P. Rol: Autor Data de publicació: 2011
    Pàgina d'inici: 169 Pàgina final: 175 Vol.: 37 Núm.: XIX
    DOI: https://dx.doi.org/10.3916/C37-2011-03-09 ISSN o títol: 1134-3478
  • ESE. Estudios sobre Educación, Pizarra digital interactiva en el aula: uso y valoraciones sobre el aprendizaje
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2011
    Pàgina d'inici: 99 Pàgina final: 116 Vol.: 20
    ISSN o títol: 1578-7001
  • Primeras Noticias: Comunicación y Pedagogia, WebQuests en Educación y en Pedagogía de la Educación Superior:
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2011
    Pàgina d'inici: 23 Pàgina final: 26 Vol.: 253
    ISSN o títol: 1136-7733
  • Educación Hoy, Innovación educativa. Experimentar con las TIC
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Fuentes, M. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Pàgina d'inici: 43 Pàgina final: 56 Núm.: 182
    ISSN o títol: 0-120-8446
  • Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación, Innovación educativa: Experimentar con las TIC y reflexionar sobre su uso
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Fuentes, M. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Pàgina d'inici: 171 Pàgina final: 180 Vol.: 36
    ISSN o títol: 1133-8482
  • Guia para la Gestión de Centros Educativos (editada y dirigida por Joaquín Gairín)., Redes sociales para la pràctica docente: Ideas básicas
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2009
    ISSN o títol: 1988-0677
  • Comunicación educativa y nuevas tecnologías, Directrices teórico prácticas para crear documentación digital de un producto on-line
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2004
    Pàgina d'inici: 118/43 Pàgina final: 118/57
    ISSN o títol: 84-7197-385-5.
  • Comunicación educativa y nuevas tecnologías, Creación de manuales de informática útiles para el aprendizaje
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2003
    Pàgina d'inici: 118/25 Pàgina final: 118/30
    ISSN o títol: 84-7197-385-5
  • Comunicación y pedagogía, Directrices para crear ayudas de programas de informática de gestión empresarial
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2002
    Pàgina d'inici: 55 Pàgina final: 61 Vol.: 185
    ISSN o títol: 1136-7733
  • Arraona. Revista d'Història, L'Institut Escola M. B. Cossío 1936-39
    Nom: Costa, A.; Domingo-Coscollola, M.; Salas, A. Rol: Autor Data de publicació: 1990
    Pàgina d'inici: 29 Pàgina final: 45 Núm.: 6
    ISSN o títol: 0403·2616
  • La dimensión social en los contextos de aprendizaje del alumnado universitario. Aprender en la universidad en un mundo volátil, incierto, cambiante y ambiguo
    Nom: Soler-Campo, S.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2024
    Pàgina d'inici: 97 Pàgina final: 110
    ISBN: 9788419287786
  • Las tecnologías digitales en el aprendizaje. Es hora de que hablemos de cómo se aprende en la universidad
    Nom: Malinverni, L.; Domingo-Coscollola, M.; Sancho-Gil, J. M. Rol: Autor Data de publicació: 2024
    Pàgina d'inici: 169 Pàgina final: 184
    ISBN: 9788410054448
  • Relatos multimodales. Empezar por las trayectorias de aprendizaje de las investigadoras. Cómo nos relacionamos y cómo nos afecta aquello sobre lo que queremos investigar
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2023
    Pàgina d'inici: 46 Pàgina final: 48
    ISBN: 978-84-09-52627-7
  • Desplegament i validació de la competència digital metodològica en els estudis d’educació: la carpeta d’aprenentatge de la competència digital docent. Procés de creació i validació.. Tecnología educativa para los retos de la era digital
    Nom: Prats, M. A.; Simón, J.; Domingo-Coscollola, M.; Del Real, M. F.; Mateo, M.; Garcia, M. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Pàgina d'inici: 79 Pàgina final: 92
    ISBN: 978-84-19023-88-9
  • From MiCreate to Drassanes World: Transforming School Culture through School and University Collaboration. Collaboration. In Local Dimension of Children's Migrations and its Impact on EU Integration Policy
    Nom: Hernández-Hernández, F.; Sancho-Gil, J. M.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 21 Pàgina final: 22
  • Sentidos de las Cartografías. ¿Cómo aprenden los docentes? Tránsitos entre cartografías, experiencias, corporeidades y afectos
    Nom: Onsès, J.; Castro, A.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 61 Pàgina final: 70
    ISBN: 978-84-17667-91-7
  • Construyendo una propuesta sobre competencia digital docente para la formación inicial de maestros de Cataluña. Tendencias nacionales e internacionales en organización educativa: entre la estabilidad y el cambio
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Sánchez, J.A. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: Versión Electrónica Pàgina final: Ap. I, Cap. 27, pp. 1-7
    ISBN: 978-86-15651-75-8
  • «Show your own Gold». Favorecer la auto-imagen de jóvenes a través de narrativas biográficas digitales. Libro de Actas Décima Conferencia Internacional Encuentros Barcelona 2016
    Nom: Canales, C.; Domingo-Coscollola, M.; Hernández-Hernández, F. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 125 Pàgina final: 127
    ISBN: 978–84–16989–51-5
  • Jóvenes que aprenden en colaboración sobre su sentido de ser a partir de narrativas biográficas digitales. Relatos Digitales en Educación Formal y Social
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Hernández-Hernández, F.; Sancho-Gil, J. M.; Canales, C. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 391 Pàgina final: 407
  • Jóvenes que participan en una investigación para ser reconocidos. ¡Y luego dicen que la escuela no funciona! Investigar con los jóvenes sobre cómo transitan y aprenden dentro y fuera de los centros de Secundaria
    Nom: Hernández-Hernández, F.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 241 Pàgina final: 284
    ISBN: 978-84-9921-941-7
  • Construyendo una comunidad de aprendizaje en la Universidad. Organizaciones que aprenden y generan conocimiento
    Nom: Tintoré, Mireia; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Pàgina d'inici: en CD- cap VIII.6 Pàgina final: en CD- cap VIII.6
    ISBN: 978-84-9987-165-3
  • Una investigación etnográfica sobre cómo los jóvenes se expresan, comunican y aprenden dentro y fuera de la escuela secundaria. Making of... Construcciones etnográficas de la educación
    Nom: Hernández-Hernández, F.; Domingo-Coscollola, M.; Miño-Puigcercós, R. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Pàgina d'inici: 57 Pàgina final: 64
    ISBN: 978-84-96453-86-9
  • Modos de comunicación, expresión y aprendizaje de los jóvenes dentro y fuera de los centros de secundaria. Aprendizaje y educación en la sociedad digital
    Nom: Sancho-Gil, J. M.; Domingo-Coscollola, M.; Hernández-Hernández, F. Rol: Autor Data de publicació: 2013
    Pàgina d'inici: 135 Pàgina final: 147
  • Luces y sombras sobre el uso de las TIC en la práctica docente de educación primaria y secundaria. TIES 2012. III Congrés Europeu de Tecnologies de la Informació en l'Educació i en la Societat: Una visió crítica
    Nom: Domingo-Coscollola, M.; Marquès, P. Rol: Autor Data de publicació: 2012
    Pàgina d'inici: 446 Pàgina final: 448
    ISBN: 978-84-615-7734-7
  • Presente y futuro de las pizarrras interactivas según los resultados de las últimas investigaciones. La práctica educativa en la sociedad de la información: Innovación a través de la investigación.La pratica educativa nella società dell'informazione: L'innovazione attraverso la ricerca
    Nom: Marquès, P.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2011
    Pàgina d'inici: 283 Pàgina final: 290
    ISBN: 978-84-268-1563-7
  • Experimentando y avanzando en las aulas 2.0 de los centros educativos. Nuevas Estrategias Formativas para las Organizaciones
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Pàgina d'inici: en CD cap. XII.4, 1 Pàgina final: 27
    ISBN: 978-84-7197-964-3
  • Aulas 2.0 con práctica reflexiva/Classrooms 2.0 with educative practice. Primeras Jornadas Internacionales sobre EEES: Evaluación.
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Pàgina d'inici: 97 Pàgina final: 104
    ISBN: 978-84-936561-7-1
  • Aplicaciones educativas de las pizarras digitales interactivas (TIC). Claves para la investigación en innovación y calidad educativas. La integración de las Tecnologías de la Información y la Comunicación en las aulas
    Nom: Marquès, P.; Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Pàgina d'inici: 273 Pàgina final: 286
    ISBN: 978-84-268-1522-4
  • Redes sociales para la pràctica docente: Ideas básicas. Guia para la Gestión de Centros Educativos
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2009
    ISBN: 1988-0677
  • Una propuesta tecnológica para una mejora en los centros educativos.. Educación, Movilidad virtual y Sociedad del conocimiento.
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2009
    Pàgina d'inici: 733 Pàgina final: 740
    ISBN: IBBN 978-84-9
  • Directrices teórico prácticas para crear documentación digital de un producto on-line. Comunicación educativa y nuevas tecnologías
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2004
    Pàgina d'inici: 118/43 Pàgina final: 118/57
    ISBN: 84-7197-385-5
  • Creación de manuales de informática útiles para el aprendizaje. Comunicación educativa y nuevas tecnologías
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2003
    Pàgina d'inici: 268/25 Pàgina final: 268/30
    ISBN: 84-7197-385-5
  • Creación y evaluación de manuales de informática útiles para el aprendizaje. Comunicación educativa y nuevas tecnologías
    Nom: Domingo-Coscollola, M. Rol: Autor Data de publicació: 2003
    Pàgina d'inici: 268/3 Pàgina final: 268/10
    ISBN: 84-7197-385-5
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - L'escola d'educació Infantil
    Grau en Educació Primària
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Treball Final de Grau
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 1
    • - L'escola d'educació Infantil
    Grau en Educació Primària
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 1
    • - Treball Final de Grau
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 1
    • - L'escola d'educació Infantil
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 1
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 3
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - L'escola d'educació Infantil
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - L'escola d'educació Infantil
    • - Pràctiques Escolars 1
    • - Pràctiques Escolars 3
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 1
    • - Pràctiques Escolars 3
  • Màster oficial
    Màster Universitari en Psicopedagogia
    • - Treball de Fi de Màster
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - Treball Final de Grau
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 3
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 3
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 2
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Avaluació, Innovació i Qualitat
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 2
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Avaluació, Innovació i Qualitat
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
  • Altres
    Postgrau en Lideratge i Direcció de Centres Educatius
    • - Pedagogies i Tecnologies Emergents
    • - Treball de Fi de Postgrau
Curs 2014-2015 - Període: 01/09/2014 - 31/08/2015
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Treball Final de Grau
Curs 2013-2014 - Període: 01/09/2013 - 31/08/2014
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Avaluació, Innovació i Qualitat
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    Grau en Educació Primària
    • - Avaluació, Innovació i Qualitat
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Educació III: Organització Escolar i Materials
    • - Treball Final de Grau
Curs 2012-2013 - Període: 01/09/2012 - 31/08/2013
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació IV: Habilitats Docents i Comunicació
    • - Pràctiques Escolars III
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar, Materials i Habilitats Docents
    • - Pràctiques Escolars III
    • - Treball Final de Grau
Curs 2011-2012 - Període: 01/09/2011 - 31/08/2012
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica I
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Educació IV: Habilitats Docents i Comunicació
    • - Pràctiques Escolars II
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar, Materials i Habilitats Docents
    • - Pràctiques Escolars II
  • Màster oficial
    Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques
    • - Metodologia de la Investigació. l'Educació al Segle XXI
Curs 2010-2011 - Període: 01/09/2010 - 31/08/2011
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació IV: Habilitats Docents i Comunicació
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar, Materials i Habilitats Docents
  • Màster oficial
    Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques
    • - Metodologia de la Investigació. l'Educació al Segle XXI
  • Diplomatura
    Mestre. Especialitat d'Educació Infantil
    • - Treballar per Projectes i per Racons
    Mestre. Especialitat d'Educació Primària
    • - Treballar per Projectes i per Racons
Curs 2009-2010 - Període: 01/09/2009 - 31/08/2010
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació IV: Habilitats Docents i Comunicació
    Grau en Educació Primària
    • - Educació III: Organització de l'espai Escolar, Materials i Habilitats Docents
  • Màster oficial
    Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques
    • - Metodologia de la Investigació. l'Educació al Segle XXI
  • Diplomatura
    Mestre. Especialitat d'Educació Infantil
    • - Treballar per Projectes i per Racons
    • - Practicum 2
    • - Practicum 3
    Mestre. Especialitat d'Educació Primària
    • - Treballar per Projectes i per Racons
    • - Practicum 2
    • - Practicum 3
Curs 2008-2009 - Període: 01/09/2008 - 31/08/2009
  • Diplomatura
    Mestre. Especialitat d'Educació Infantil
    • - Noves Tecnologies Aplicades a l'educació
    • - Treballar per Projectes i per Racons
    Mestre. Especialitat d'Educació Primària
    • - Noves Tecnologies Aplicades a l'educació
    • - Treballar per Projectes i per Racons