Torna al directori
El nostre equip docent i investigador
BUIL GAZOL, Maria Pilar
Professor
Contractat Doctor
Facultat de Ciències de la Comunicació
Departament de
Ciències de la Comunicació
Ètica a l'Economia i l'Empresa
Contacte
Ext.
4790
Formació acadèmica
-
PhD. en Comunicación Pública
- Universidad de Navarra
-
Llicenciada en Ciències de la Informació
- Universitat de Navarra
Línies de recerca
Comunicació institucional i corporativa. Direcció de comunicació.Projectes
-
Gestión de la relación y comunicación con los grupos de interés en procesos de innovación colaborativa en la empresa
IP: Gutierrez, E. Data d'inici: 01/01/2016 Data de finalització: 31/12/2018Entitat finançadora: Ministerio de Economía, Industria y Competitividad Codi de l'entitat finançadora: CSO2015-63972-R
Publicacions
-
CUADERNOS DE GESTION, Dissemination analysis of SDGs in sustainability reports to enhance corporate communication strategy Análisis del grado de difusión de los ODS en las memorias de sostenibilidad orientado a la estrategia de comunicación corporativa
Nom: Buil, P.; Sanjurjo, E.; Alfaro, J. Rol: Autor Data de publicació: 2024Pàgina d'inici: 73 Pàgina final: 84 Vol.: 24 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.5295/CDG.221876JA ISSN o títol: 1988-2157 -
UCJC Business and Society Review, Mapping the terrain of public agri-food brands at a regional level in Spain: Keys to build strong brands Mapeo de las Marcas Públicas Agroalimentarias de Ámbito Regional en España: Claves para Construir Marcas Fuertes
Nom: Buil, P.; Salvat, M. Rol: Autor Data de publicació: 2023Pàgina d'inici: 18 Pàgina final: 55 Vol.: 20 Núm.: 2DOI: https://dx.doi.org/10.3232/UBR.2023.V20.N2.01 ISSN o títol: 2659-3270 -
International journal of sustainable society, Assessing the impact of an intergenerational program for a sustainable development project in Spain
Nom: Tintoré, Mireia; Roger Loppacher, M; Buil, P. Rol: Autor Data de publicació: 2023Pàgina d'inici: 315 Pàgina final: 333 Vol.: 15 Núm.: 4DOI: https://dx.doi.org/10.1504/IJSSOC.2023.10053404 ISSN o títol: 1756-2538 -
Journal of Teacher Education for Sustainability, Promoting Householders' Participation in Household Waste Sorting: A Case for Learning Aluminum Packaging Recycling in Spain
Nom: Roger Loppacher, M; Buil, P.; Tintoré, Mireia; Prieto-Sandoval, V. Rol: Autor Data de publicació: 2022Pàgina d'inici: 48 Pàgina final: 48 Vol.: 24 Núm.: 2DOI: https://dx.doi.org/10.2478/jtes-2022-0016 ISSN o títol: 1691-5534 -
Sustainability, Creating the habit of recycling in early childhood: a sustainable practice in Spain
Nom: Buil, P.; Roger-Loppacher, O.; Tintoré, Mireia Rol: Autor Data de publicació: 2019Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 19 Vol.: 11 Núm.: 22DOI: https://dx.doi.org/10.3390/su11226393 ISSN o títol: 2071-1050 -
Sustainability, The involvement of future generations in the circular economy paradigm: an empirical analysis on aluminium packaging recycling in Spain
Nom: Buil, P.; Roger Loppacher, M; Selvam, R. M.; Prieto-Sandoval, V. Rol: Autor Data de publicació: 2017Vol.: 9 Núm.: 12DOI: https://dx.doi.org/10.3390/su9122345 ISSN o títol: 2071-1050 -
Doxa Comunicación, Las consultoras de comunicación en Cataluña: 25 años de creación de espacios para el diálogo
Nom: Buil, P.; Rodríguez, N. Rol: Autor Data de publicació: 2017Pàgina d'inici: 37 Pàgina final: 54 Núm.: 24DOI: https://dx.doi.org/10.31921/doxacom.n24a2 ISSN o títol: 1696-019X -
Observatorio (OBS), Establishing and demonstrating US hospital brands through Facebook
Nom: Medina Aguerrebere, P; Buil, P.; L.Heath, R. Rol: Autor Data de publicació: 2016Pàgina d'inici: 20 Pàgina final: 40 Vol.: 10 Núm.: 3DOI: https://dx.doi.org/10.15847/obsOBS1032016912 ISSN o títol: 1646-5954 -
Sphera Pública, La figura del dircom como generador de diálogo y reputación con los stakeholders
Nom: Medina Aguerrebere, P; Buil, P. Rol: Autor Data de publicació: 2016Pàgina d'inici: 77 Pàgina final: 94 Vol.: 1 Núm.: 16DOI: https://dx.doi.org/http://sphera.ucam.edu/index.php/sphera-01/article/view/264 ISSN o títol: 1576-4192 -
Política y Sociedad, Consumos de riesgo: menores y juegos de azar online. El problema del “juego responsable"
Nom: García Ruíz, P.; Buil, P.; Sole Moratilla, M. Rol: Autor Data de publicació: 2016Pàgina d'inici: 551 Pàgina final: 575 Vol.: 53 Núm.: 2DOI: https://dx.doi.org/10.5209/rev_POSO.2016.v53.n2.47921 ISSN o títol: 1130-8001 -
International Journal of Communication and health, Brand dissemination in Canadian hospitals through Facebook
Nom: Buil, P. Rol: Autor Data de publicació: 2016Pàgina d'inici: 27 Pàgina final: 39 -
Adicciones, Online Gambling Advertising Regulations in Spain. A Study on the Protection of Minors
Nom: Buil, P.; Sole Moratilla, M.; Garcia Ruiz, P. Rol: Autor Data de publicació: 2015Pàgina d'inici: 198 Pàgina final: 204 Vol.: 27 Núm.: 3DOI: https://dx.doi.org/10.20882/adicciones.706 ISSN o títol: 0214-4840 -
Conocimiento y Capital Humano, Reputación: no basta parecer bueno, hay que serlo
Nom: Buil, P. Rol: Autor Data de publicació: 2015 -
Dir&Ge. Directivosygerentes. com, Comunicar para transformar
Nom: Buil, P. Rol: Autor Data de publicació: 2015Pàgina d'inici: 32 Pàgina final: 35 -
Revista Mediterránea de la Comunicación, Medio ambiente y relaciones públicas: planificación estratégica de campañas de comunicación ambiental en España
Nom: Buil, P.; Roger Loppacher, M Rol: Autor Data de publicació: 2015Pàgina d'inici: 45 Pàgina final: 58 Vol.: 6 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.14198/MEDCOM2015.6.1.04 ISSN o títol: 1989-872X -
Comunicación y sociedad, The impact of SMS messages on young people’s participation in recycling campaigns
Nom: Buil, P.; Roger Loppacher, M; Marimon, Frederic Rol: Autor Data de publicació: 2014Pàgina d'inici: 161 Pàgina final: 182 Vol.: 27 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/https://dx.doi.org/10.15581/003.27.36009 ISSN o títol: 0214-0039 -
Recupera, Promover el reciclado de envases de aluminio entre adolescentes
Nom: Marimon, Frederic; Roger Loppacher, M; Buil, P. Rol: Autor Data de publicació: 2012Pàgina d'inici: 50 Pàgina final: 54 Vol.: febISSN o títol: B-23446-97
Publicacions
-
Dircom. Comunicar para transformar
Data de publicació: 2015 Isbn: 978-84-368-3321-8 -
Manual de Comunicación Ambiental
Data de publicació: 2014 Isbn: 9788431329891 -
La Publicidad Sí Vende
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-666-5388-6
Publicacions
-
Las agencias de comunicación corporativa en Cataluña. Historia de la Comunicación Corporativa en Cataluña
Nom: Buil, P. Rol: Autor Data de publicació: 14/09/2015ISBN: 978-94-9064-834-6
Assignatures impartides
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Projecte Fi de Grau
- - Direcció de Comunicació
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Comunicació Institucional
-
Altres
Màster de Formació Permanent en Comunicació i Màrqueting de Moda. Branding, Esdeveniments i Sostenibilitat.- - Mòdul 4. Estrategia de Comunicació per Marques de Moda Sostenibles
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Direcció de Comunicació
- - Projecte Fi de Grau
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Comunicació Institucional
-
Altres
Màster en Comunicació i Màrqueting de Moda. Branding, Esdeveniments i Sostenibilitat.- - Mòdul 3: Estratègia de Comunicació i Social Media Plan
- - Mòdul 5: Relacions amb els Mitjans i Gestió de Crisi
- - Mòdul 11: Treball Final de Màster
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Direcció de Comunicació
- - Projecte Fi de Grau
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
-
Altres
Màster en Comunicació, Gestió de Marca i Sostenibilitat en la Indústria de la Moda- - Mòdul 3: Estratègia de Comunicació i Social Media Plan
- - Mòdul 11: Treball Final de Màster
- - Mòdul 5: Relacions amb els Mitjans i Gestió de Crisi
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Direcció de Comunicació
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Direcció de Comunicació
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
-
Grau
Grau en Periodisme- - Direcció de Comunicació
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Treball de Fi de Grau
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
-
Grau
Grau en Periodisme- - Direcció de Comunicació
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Treball de Fi de Grau
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
-
Grau
Grau en Periodisme- - Direcció de Comunicació
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Direcció de Comunicació
- - Comunicació Institucional
- - Gestió i Estratègia de Marca
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Direcció de Comunicació
- - Empresa Informativa
- - Gestió i Estratègia de Marca
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2014-2015 - Període: 01/09/2014 - 31/08/2015
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Direcció de Comunicació
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Comunicació Institucional
- - Empresa Informativa
- - Gestió i Estratègia de Marca
- - Treball de Fi de Grau
Curs 2013-2014 - Període: 01/09/2013 - 31/08/2014
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Workshop. Llenguatge Publicitari
- - Aplicacions de la Comunicació Publicitària
- - Empresa Informativa
- - Estadística. Investigació de Mercats
- - Professional English for Advertising II
Curs 2012-2013 - Període: 01/09/2012 - 31/08/2013
-
Grau
Grau en Administració i Direcció d'Empreses- - Comunicació Empresarial
- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Comunicació Institucional
- - Workshop. Llenguatge Publicitari
- - Fonaments de la Comunicació Humana II
-
Llicenciatura
Llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses- - Comunicació Empresarial
- - Treball Fi de Carrera
Curs 2011-2012 - Període: 01/09/2011 - 31/08/2012
-
Grau
Grau en Administració i Direcció d'Empreses- - Comunicació Empresarial
- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Empresa Informativa
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Workshop. Programes de Relacions Públiques I
- - Workshop. Llenguatge Publicitari
-
Llicenciatura
Llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses- - Comunicació Empresarial
- - Treball Fi de Carrera
Curs 2010-2011 - Període: 01/09/2010 - 31/08/2011
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Història Contemporània Universal
- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Coaching/Assessorament
- - Història Universal Contemporània
- - Coaching/Assessorament
- - Fonaments de la Comunicació Humana 1
- - Història Contemporània
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Comunicació Institucional
- - Empresa Informativa
- - Coaching/Assessorament
-
Màster oficial
Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques- - Projecte de Recerca II.(fase Elaboració)
-
Llicenciatura
Llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses- - Comunicació Empresarial
- - Treball Fi de Carrera
Curs 2009-2010 - Període: 01/09/2009 - 31/08/2010
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Empresa Informativa
-
Llicenciatura
Llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses- - Comunicació Empresarial
- - Polítiques de Comunicació
- - Treball Fi de Carrera
- - Publicitat i Relacions Públiques 2
Curs 2008-2009 - Període: 01/09/2008 - 31/08/2009
-
Llicenciatura
Llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses- - Comunicació Empresarial
- - Relacions Públiques Institucionals
- - Treball Fi de Carrera
- - Polítiques de Comunicació
- - Publicitat i Relacions Públiques 2
- - Publicitat i Relacions Públiques 1
Curs 2007-2008 - Període: 01/09/2007 - 31/08/2008
-
Màster oficial
Màster Universitari en Gestió Cultural- - Comunicació i Informació Cultural
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Relacions Públiques Institucionals
- - Publicitat i Relacions Públiques 1
Curs 2006-2007 - Període: 01/09/2006 - 31/08/2007
-
Llicenciatura
Llicenciatura en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques 1
Curs 2005-2006 - Període: 01/09/2005 - 31/08/2006
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Relacions Públiques Institucionals
- - Creació Publicitària
- - Publicitat i Relacions Públiques 1
Curs 2004-2005 - Període: 01/09/2004 - 31/08/2005
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Relacions Públiques Institucionals
Curs 2003-2004 - Període: 01/09/2003 - 31/08/2004
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Relacions Públiques Institucionals
Curs 2002-2003 - Període: 01/09/2002 - 31/08/2003
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Relacions Públiques Institucionals
Curs 2001-2002 - Període: 01/09/2001 - 31/08/2002
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Relacions Públiques Institucionals
Curs 2000-2001 - Període: 01/09/2000 - 31/08/2001
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Relacions Públiques Institucionals
-
PhD. en Comunicación Pública
- Universidad de Navarra
-
Llicenciada en Ciències de la Informació
- Universitat de Navarra
Comunicació institucional i corporativa. Direcció de comunicació.
-
Gestión de la relación y comunicación con los grupos de interés en procesos de innovación colaborativa en la empresa
IP: Gutierrez, E. Data d'inici: 01/01/2016 Data de finalització: 31/12/2018Entitat finançadora: Ministerio de Economía, Industria y Competitividad Codi de l'entitat finançadora: CSO2015-63972-R
-
CUADERNOS DE GESTION, Dissemination analysis of SDGs in sustainability reports to enhance corporate communication strategy Análisis del grado de difusión de los ODS en las memorias de sostenibilidad orientado a la estrategia de comunicación corporativa
Nom: Buil, P.; Sanjurjo, E.; Alfaro, J. Rol: Autor Data de publicació: 2024Pàgina d'inici: 73 Pàgina final: 84 Vol.: 24 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.5295/CDG.221876JA ISSN o títol: 1988-2157 -
UCJC Business and Society Review, Mapping the terrain of public agri-food brands at a regional level in Spain: Keys to build strong brands Mapeo de las Marcas Públicas Agroalimentarias de Ámbito Regional en España: Claves para Construir Marcas Fuertes
Nom: Buil, P.; Salvat, M. Rol: Autor Data de publicació: 2023Pàgina d'inici: 18 Pàgina final: 55 Vol.: 20 Núm.: 2DOI: https://dx.doi.org/10.3232/UBR.2023.V20.N2.01 ISSN o títol: 2659-3270 -
International journal of sustainable society, Assessing the impact of an intergenerational program for a sustainable development project in Spain
Nom: Tintoré, Mireia; Roger Loppacher, M; Buil, P. Rol: Autor Data de publicació: 2023Pàgina d'inici: 315 Pàgina final: 333 Vol.: 15 Núm.: 4DOI: https://dx.doi.org/10.1504/IJSSOC.2023.10053404 ISSN o títol: 1756-2538 -
Journal of Teacher Education for Sustainability, Promoting Householders' Participation in Household Waste Sorting: A Case for Learning Aluminum Packaging Recycling in Spain
Nom: Roger Loppacher, M; Buil, P.; Tintoré, Mireia; Prieto-Sandoval, V. Rol: Autor Data de publicació: 2022Pàgina d'inici: 48 Pàgina final: 48 Vol.: 24 Núm.: 2DOI: https://dx.doi.org/10.2478/jtes-2022-0016 ISSN o títol: 1691-5534 -
Sustainability, Creating the habit of recycling in early childhood: a sustainable practice in Spain
Nom: Buil, P.; Roger-Loppacher, O.; Tintoré, Mireia Rol: Autor Data de publicació: 2019Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 19 Vol.: 11 Núm.: 22DOI: https://dx.doi.org/10.3390/su11226393 ISSN o títol: 2071-1050 -
Sustainability, The involvement of future generations in the circular economy paradigm: an empirical analysis on aluminium packaging recycling in Spain
Nom: Buil, P.; Roger Loppacher, M; Selvam, R. M.; Prieto-Sandoval, V. Rol: Autor Data de publicació: 2017Vol.: 9 Núm.: 12DOI: https://dx.doi.org/10.3390/su9122345 ISSN o títol: 2071-1050 -
Doxa Comunicación, Las consultoras de comunicación en Cataluña: 25 años de creación de espacios para el diálogo
Nom: Buil, P.; Rodríguez, N. Rol: Autor Data de publicació: 2017Pàgina d'inici: 37 Pàgina final: 54 Núm.: 24DOI: https://dx.doi.org/10.31921/doxacom.n24a2 ISSN o títol: 1696-019X -
Observatorio (OBS), Establishing and demonstrating US hospital brands through Facebook
Nom: Medina Aguerrebere, P; Buil, P.; L.Heath, R. Rol: Autor Data de publicació: 2016Pàgina d'inici: 20 Pàgina final: 40 Vol.: 10 Núm.: 3DOI: https://dx.doi.org/10.15847/obsOBS1032016912 ISSN o títol: 1646-5954 -
Sphera Pública, La figura del dircom como generador de diálogo y reputación con los stakeholders
Nom: Medina Aguerrebere, P; Buil, P. Rol: Autor Data de publicació: 2016Pàgina d'inici: 77 Pàgina final: 94 Vol.: 1 Núm.: 16DOI: https://dx.doi.org/http://sphera.ucam.edu/index.php/sphera-01/article/view/264 ISSN o títol: 1576-4192 -
Política y Sociedad, Consumos de riesgo: menores y juegos de azar online. El problema del “juego responsable"
Nom: García Ruíz, P.; Buil, P.; Sole Moratilla, M. Rol: Autor Data de publicació: 2016Pàgina d'inici: 551 Pàgina final: 575 Vol.: 53 Núm.: 2DOI: https://dx.doi.org/10.5209/rev_POSO.2016.v53.n2.47921 ISSN o títol: 1130-8001 -
International Journal of Communication and health, Brand dissemination in Canadian hospitals through Facebook
Nom: Buil, P. Rol: Autor Data de publicació: 2016Pàgina d'inici: 27 Pàgina final: 39 -
Adicciones, Online Gambling Advertising Regulations in Spain. A Study on the Protection of Minors
Nom: Buil, P.; Sole Moratilla, M.; Garcia Ruiz, P. Rol: Autor Data de publicació: 2015Pàgina d'inici: 198 Pàgina final: 204 Vol.: 27 Núm.: 3DOI: https://dx.doi.org/10.20882/adicciones.706 ISSN o títol: 0214-4840 -
Conocimiento y Capital Humano, Reputación: no basta parecer bueno, hay que serlo
Nom: Buil, P. Rol: Autor Data de publicació: 2015 -
Dir&Ge. Directivosygerentes. com, Comunicar para transformar
Nom: Buil, P. Rol: Autor Data de publicació: 2015Pàgina d'inici: 32 Pàgina final: 35 -
Revista Mediterránea de la Comunicación, Medio ambiente y relaciones públicas: planificación estratégica de campañas de comunicación ambiental en España
Nom: Buil, P.; Roger Loppacher, M Rol: Autor Data de publicació: 2015Pàgina d'inici: 45 Pàgina final: 58 Vol.: 6 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.14198/MEDCOM2015.6.1.04 ISSN o títol: 1989-872X -
Comunicación y sociedad, The impact of SMS messages on young people’s participation in recycling campaigns
Nom: Buil, P.; Roger Loppacher, M; Marimon, Frederic Rol: Autor Data de publicació: 2014Pàgina d'inici: 161 Pàgina final: 182 Vol.: 27 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/https://dx.doi.org/10.15581/003.27.36009 ISSN o títol: 0214-0039 -
Recupera, Promover el reciclado de envases de aluminio entre adolescentes
Nom: Marimon, Frederic; Roger Loppacher, M; Buil, P. Rol: Autor Data de publicació: 2012Pàgina d'inici: 50 Pàgina final: 54 Vol.: febISSN o títol: B-23446-97
-
Dircom. Comunicar para transformar
Data de publicació: 2015 Isbn: 978-84-368-3321-8 -
Manual de Comunicación Ambiental
Data de publicació: 2014 Isbn: 9788431329891 -
La Publicidad Sí Vende
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-666-5388-6
-
Las agencias de comunicación corporativa en Cataluña. Historia de la Comunicación Corporativa en Cataluña
Nom: Buil, P. Rol: Autor Data de publicació: 14/09/2015ISBN: 978-94-9064-834-6
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Projecte Fi de Grau
- - Direcció de Comunicació
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Comunicació Institucional
-
Altres
Màster de Formació Permanent en Comunicació i Màrqueting de Moda. Branding, Esdeveniments i Sostenibilitat.- - Mòdul 4. Estrategia de Comunicació per Marques de Moda Sostenibles
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Direcció de Comunicació
- - Projecte Fi de Grau
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Comunicació Institucional
-
Altres
Màster en Comunicació i Màrqueting de Moda. Branding, Esdeveniments i Sostenibilitat.- - Mòdul 3: Estratègia de Comunicació i Social Media Plan
- - Mòdul 5: Relacions amb els Mitjans i Gestió de Crisi
- - Mòdul 11: Treball Final de Màster
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Direcció de Comunicació
- - Projecte Fi de Grau
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
-
Altres
Màster en Comunicació, Gestió de Marca i Sostenibilitat en la Indústria de la Moda- - Mòdul 3: Estratègia de Comunicació i Social Media Plan
- - Mòdul 11: Treball Final de Màster
- - Mòdul 5: Relacions amb els Mitjans i Gestió de Crisi
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Direcció de Comunicació
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Direcció de Comunicació
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
-
Grau
Grau en Periodisme- - Direcció de Comunicació
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Treball de Fi de Grau
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
-
Grau
Grau en Periodisme- - Direcció de Comunicació
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Treball de Fi de Grau
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
-
Grau
Grau en Periodisme- - Direcció de Comunicació
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Direcció de Comunicació
- - Comunicació Institucional
- - Gestió i Estratègia de Marca
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Direcció de Comunicació
- - Empresa Informativa
- - Gestió i Estratègia de Marca
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2014-2015 - Període: 01/09/2014 - 31/08/2015
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Direcció de Comunicació
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Comunicació Institucional
- - Empresa Informativa
- - Gestió i Estratègia de Marca
- - Treball de Fi de Grau
Curs 2013-2014 - Període: 01/09/2013 - 31/08/2014
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Workshop. Llenguatge Publicitari
- - Aplicacions de la Comunicació Publicitària
- - Empresa Informativa
- - Estadística. Investigació de Mercats
- - Professional English for Advertising II
Curs 2012-2013 - Període: 01/09/2012 - 31/08/2013
-
Grau
Grau en Administració i Direcció d'Empreses- - Comunicació Empresarial
- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Comunicació Institucional
- - Workshop. Llenguatge Publicitari
- - Fonaments de la Comunicació Humana II
-
Llicenciatura
Llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses- - Comunicació Empresarial
- - Treball Fi de Carrera
Curs 2011-2012 - Període: 01/09/2011 - 31/08/2012
-
Grau
Grau en Administració i Direcció d'Empreses- - Comunicació Empresarial
- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Empresa Informativa
- - Comunicació Institucional
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Workshop. Programes de Relacions Públiques I
- - Workshop. Llenguatge Publicitari
-
Llicenciatura
Llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses- - Comunicació Empresarial
- - Treball Fi de Carrera
Curs 2010-2011 - Període: 01/09/2010 - 31/08/2011
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Història Contemporània Universal
- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Coaching/Assessorament
- - Història Universal Contemporània
- - Coaching/Assessorament
- - Fonaments de la Comunicació Humana 1
- - Història Contemporània
- - Història i Teoria de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Comunicació Institucional
- - Empresa Informativa
- - Coaching/Assessorament
-
Màster oficial
Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques- - Projecte de Recerca II.(fase Elaboració)
-
Llicenciatura
Llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses- - Comunicació Empresarial
- - Treball Fi de Carrera
Curs 2009-2010 - Període: 01/09/2009 - 31/08/2010
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques
- - Empresa Informativa
-
Llicenciatura
Llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses- - Comunicació Empresarial
- - Polítiques de Comunicació
- - Treball Fi de Carrera
- - Publicitat i Relacions Públiques 2
Curs 2008-2009 - Període: 01/09/2008 - 31/08/2009
-
Llicenciatura
Llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses- - Comunicació Empresarial
- - Relacions Públiques Institucionals
- - Treball Fi de Carrera
- - Polítiques de Comunicació
- - Publicitat i Relacions Públiques 2
- - Publicitat i Relacions Públiques 1
Curs 2007-2008 - Període: 01/09/2007 - 31/08/2008
-
Màster oficial
Màster Universitari en Gestió Cultural- - Comunicació i Informació Cultural
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Relacions Públiques Institucionals
- - Publicitat i Relacions Públiques 1
Curs 2006-2007 - Període: 01/09/2006 - 31/08/2007
-
Llicenciatura
Llicenciatura en Comunicació Audiovisual- - Publicitat i Relacions Públiques 1
Curs 2005-2006 - Període: 01/09/2005 - 31/08/2006
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Relacions Públiques Institucionals
- - Creació Publicitària
- - Publicitat i Relacions Públiques 1
Curs 2004-2005 - Període: 01/09/2004 - 31/08/2005
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Relacions Públiques Institucionals
Curs 2003-2004 - Període: 01/09/2003 - 31/08/2004
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Relacions Públiques Institucionals
Curs 2002-2003 - Període: 01/09/2002 - 31/08/2003
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Relacions Públiques Institucionals
Curs 2001-2002 - Període: 01/09/2001 - 31/08/2002
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Relacions Públiques Institucionals
Curs 2000-2001 - Període: 01/09/2000 - 31/08/2001
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Relacions Públiques Institucionals