- Més vistos
- Darrera visualització
Alumni Breakfast Club amb Alex Soriano | Col·laboració entre marques i esdeveniments esportius: Estratègies per maximitzar el retorn de la inversió
El dimecres 29 de maig se celebra una nova sessió d’Alumni Breakfast Club: Col·laboració entre marques i esdeveniments esportius: Estratègies per maximitzar el retorn de la inversió. Són trobades d’antics alumnes organitzades de forma trimestral, per a grups reduïts.
L’esmorzar es farà en horari de 9.00 h a 10.00 h a l’Aula Jardí.
El convidat d’aquesta edició és Alex Soriano és el actual vicepresident de patrocinis globals de la firma Innovative Partnerships Group (IPG 360) a Espanya, amb seu a Barcelona. En aquest rol, lidera les noves aliances comercials del projecte Espai Barça del FC Barcelona, entre altres projectes estratègics.
Amb una sòlida trajectòria en el sector, Alex acumula 15 anys d'experiència a Octagon, on va supervisar les funcions de vendes comercials i de drets televisius de diferents propietats amb les quals treballava l'agència, especialment en l'àmbit del futbol platja, el tennis, el ciclisme i el futbol.
La seva última experiència professional va ser a Kosmos. Va aterrar a l'empresa de Gerard Piqué el 2018 per liderar l'àrea comercial de la Copa Davis. Amb el pas dels anys, sempre a Kosmos, va assumir la representació comercial de l'influencer Ibai Llanos i després va jugar un paper determinant en l'èxit i creixement de la Kings League. Durant el seu temps a Kosmos, Alex va implementar un model pioner d'aliances comercials que fusiona esport i entreteniment, destacant especialment en el segment de naming rights, desenvolupament empresarial i màrqueting internacional.