- Més vistos
- Darrera visualització
Conferència de Jordi Palomar, president de J. Walter Thompson Spain
El proper 27 d’abril tindrà lloc la conferència "Las claves para construir una buena imagen de marca con la publicidad" que impartirà Jordi Palomar, president de J. Walter Thompson Spain i director del Festival Publicitari El Sol.
Després de gairebé trenta anys construint marques des de la publicitat, en aquesta xerrada Jordi Palomar ens revela els punts clau per tenir en compte a l’hora de traçar el recorregut publicitari d’una marca: escolta el consumidor, digues només el que ets, fes-ho amb un codi propi, etc., i així, fins a sis consells desenvolupats amb exemples seleccionats entre grans premis i campanyes emblemàtiques de la publicitat iberoamericana.
Sobre Jordi Palomar Gimeno
La seva carrera en publicitat va començar el 1987 a Tiempo BBDO Barcelona. El 1994 es va unir a J. Walter Thompson Espanya i dos anys després va passar a JWT Londres com a DIC de Nestlé Europa. Poc després va tornar a J. Walter Thompson Barcelona, també com director general, fins al 2004, any en què es va incorporar a Delvico Red Cell com a CEO de Barcelona primer i d’Espanya, després. El 2007 va assumir el càrrec de president del grup J. Walter Thompson Espanya i, paral·lelament, el 2013, va assumir la presidència de l’Organització Internacional El Sol (organisme gestor del festival iberoamericà) i la direcció del festival del mateix nom.
Jordi, en paral·lel, ha estat durant gairebé deu anys membre del claustre de professors del programa MBA de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, codirector del Màster en Gestió Publicitària de la Universitat Complutense de Madrid i és membre del Comitè Executiu de l’Associació Espanyola d’Agències de Publicitat des de 2007.