- Més vistos
- Darrera visualització
II Simposi de Publicitat: Advergaming i gamificació
Has sentit parlar de l’advergaming o la gamificació? En el II Simposi de Publicitat organitzat per la Facultat de Ciències de la Comunicació coneixeràs a què fan referència aquests termes i casos reals de campanyes que han resultat efectives per a les marques.
Programa
9.30 h Acreditacions i documentació
10.00 h Benvinguda al II Simposi de Publicitat pel Dr. Alfonso Méndiz, degà de la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona
10.15 h "Creativitat, videojocs i oportunitats" per Julio Hidalgo, fundador de Bliss Games
11.15 h Pausa i cafè
11.45 h “Advergaming: casos i estratègies d’èxit”, per Elío Ferran, responsable de Màrqueting, Comunicació i Comptes a DevilishGames - Spherical Pixel S. L.
12.45 h “Gamificació i publicitat”, per la Dra. Cristina Martorell, professora del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de UIC Barcelona
13.45 h Torn de preguntes i tancament de la jornada