20
Octubre
10:00

“L’èxit de la publicitat a la ràdio”

Associació Catalana de Ràdio (ACR) - Generalitat de Catalunya

El proper dia 20 d’octubre tindrà lloc la sessió “L’èxit de la publicitat a la ràdio” a UIC Barcelona. Serà una jornada professional per analitzar la situació actual de la ràdio al nostre país, conèixer altres realitats com el panorama del sector a Bèlgica i a Anglaterra, i exposar els grans avantatges d’invertir en publicitat a la ràdio. 

10.00 h Benvinguda institucional - Saló de Graus de UIC Barcelona. 

  • Carles Cuní, president de l’Associació Catalana de Ràdio
  • Rebeca Pardo, degana de la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona

10.30 h “It’s hard to be a Catalan broadcaster” (Com costa vendre la ràdio...!): Francesc Robert, Atresmedia Ràdio, secretari de l’ACR, UIC Barcelona. 

10.45 h “Radio Advertising is a powerful business booster”(La publicitat radiofònica és un potent impulsador de negocis): Thierry Mars, director de ràdio a EGTA (Tindrà traducció simultània)

11.15 h Pausa - cafè - Jardí del Saló de Graus

11.35 h “El poder persuasiu del so: casos d’èxit de branding sonor”: Montserrat Vidal-Mestre, Dra. en Ciències de la Comunicació, UIC Barcelona.

12.05 h “How to get Advertisers See Radio Differently” (Com aconseguir que els anunciants vegin la ràdio de manera diferent): Lucy Barrett, directora de clients a Radiocentre i presidenta de la World Radio Alliance (WRA).

12.35 h Taula rodona: amb Thierry Mars, Lucy Barrett i Enric Yarza, de MediaHotline. Moderadora: Montse Bonet, professora i secretària de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB. 

13.05 h Cloenda:  Oriol Duran, secretari de Mitjans de Comunicació i Difusió de la Generalitat de Catalunya.

Organitzadors      

Col·laboren: 

Col·laboren