- Més vistos
- Darrera visualització
“L’èxit de la publicitat a la ràdio”
El proper dia 20 d’octubre tindrà lloc la sessió “L’èxit de la publicitat a la ràdio” a UIC Barcelona. Serà una jornada professional per analitzar la situació actual de la ràdio al nostre país, conèixer altres realitats com el panorama del sector a Bèlgica i a Anglaterra, i exposar els grans avantatges d’invertir en publicitat a la ràdio.
10.00 h Benvinguda institucional - Saló de Graus de UIC Barcelona.
- Carles Cuní, president de l’Associació Catalana de Ràdio
- Rebeca Pardo, degana de la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona
10.30 h “It’s hard to be a Catalan broadcaster” (Com costa vendre la ràdio...!): Francesc Robert, Atresmedia Ràdio, secretari de l’ACR, UIC Barcelona.
10.45 h “Radio Advertising is a powerful business booster”(La publicitat radiofònica és un potent impulsador de negocis): Thierry Mars, director de ràdio a EGTA (Tindrà traducció simultània)
11.15 h Pausa - cafè - Jardí del Saló de Graus
11.35 h “El poder persuasiu del so: casos d’èxit de branding sonor”: Montserrat Vidal-Mestre, Dra. en Ciències de la Comunicació, UIC Barcelona.
12.05 h “How to get Advertisers See Radio Differently” (Com aconseguir que els anunciants vegin la ràdio de manera diferent): Lucy Barrett, directora de clients a Radiocentre i presidenta de la World Radio Alliance (WRA).
12.35 h Taula rodona: amb Thierry Mars, Lucy Barrett i Enric Yarza, de MediaHotline. Moderadora: Montse Bonet, professora i secretària de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB.
13.05 h Cloenda: Oriol Duran, secretari de Mitjans de Comunicació i Difusió de la Generalitat de Catalunya.
Col·laboren: