- Més vistos
- Darrera visualització
Noves tendències en publicitat: place branding
I Simposi de Publicitat
09.30 h Acreditacions
10.00 h Taula d'inauguració:
Dr. Xavier Gil Mur, rector de la Universitat Internacional de Catalunya
Dr. Iván Lacasa, vicedegà de la Facultat de Ciències de la Comunicació
Marta Salvat, directora de l'agència Onza Comunicación
10.30 h “Per què Woody Allen roda a París o Barcelona? Els nous horitzons del city placement”. Alfonso Méndiz, degà de la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona
11.30 h Pausa-cafè
12.00 h “Illes Canàries i les noves claus de les campanyes de turisme”. César Torras, Strategic Planning Manager & Client Service Director, i Eduard Baldrís, Executive Creative Director de l'agència Dec BBDO
13.00 h “Estrella Damm, veritablement. El place branding com a eix per a la construcció de marques comercials”. Juan Badilla, director de comptes de l'agència &Rosàs
14.00 h Cloenda