08
Novembre
19:30

Taula rodona «El comportament del consumidor: rastrejar i traçar des de la ubiqüitat»

Global Biz Club. Alumni Saló de Graus. Campus Barcelona
 

 

Les tecnologies mòbils actuals permeten a les plataformes que siguem ubíquament rastrejats i, després, traçats en la recerca d’indagar en els nostres comportaments. En conseqüència, el nostre mòbil ens ajuda i alhora ens controla.

Si Google va néixer de saber què volies buscar, per posteriorment oferir-te publicitat de contingut potencialment interessant, ara es tracta de saber on ets per predir, mitjançant el big data, a on voldràs anar.

Vine a conèixer quines estratègies fan servir les empreses en la seva aplicació del big data per predir els nostres comportaments futurs.

Hi intervendran:

Víctor Manchado, Governance BigData & RDA a CaixaBank
Marc FreixaBig Data Project Director a Havas Media 
Jordi TrillBigData & Core Tech Business Development Manager a Oracle
— Gustavo LoeweDirector Regional de Qlik

Amb el suport de: