- Més vistos
- Darrera visualització
V Simposi de Publicitat: Comunicació Solidària
Una de les cares menys visibles de la comunicació és aquella que té a veure amb fins solidaris. El dia 20 de febrer s’analitzarà la dimensió que té la comunicació solidària en el V Simposi de Publicitat de la Facultat de Ciències de la Comunicació. Es farà a partir de l’experiència d’entitats com el SJD Pediatric Cancer Center o Sonrisas de Bombay i de projectes com La Marató de TV3, de Televisió de Catalunya.
Inscripcions en aquest enllaç.
Programa
9.30 h Registre
9.45 h Benvinguda
Dr. Alfonso Méndiz, degà de la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona
Dra. Carolina Serra, cap d’estudis del Grau en Publicitat i Relacions Públiques
10 - 10.45 h Conferència “La comunicació amb somriures”
Alfonso Hernández, responsable del Departament de Comunicació de Sonrisas de Bombay
10.50 - 11.35 h Conferència “Aprendizajes de la campaña del SJD Pediatric Cancer Center Barcelona”
Mariana Romero, comunicació i màrqueting de l’Hospital Sant Joan de Déu
11.35 - 12 h Pausa i cafè
12 - 13 h Conferència “Evolució de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio: del Tetris al Fortnite”
- Lluís Bernabé, director de la Fundació La Marató de TV3
- Ariadna Oltra, periodista, presentadora de TV3 i de La Marató 2012
- Elisenda Escriche, testimoni i protagonista de la campanya gràfica de La Marató 2018
- Àlex Marquina, director d’àrea de Promoció i Estratègia de marca de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
13 h Torn de preguntes i tancament de la jornada
13.30 h Fi del simposi