27/06/2014

Arzubialde analitza l'estructura de les agències de publicitat en una sessió per als alumnes de quart del grau de Publicitat

La publicista Elvira Arzubialde va impartir el 16 de gener passat una sessió als alumnes de quart del Grau en Publicitat i Relacions Públiques sobre l'estructura interna de les agències de publicitat.

Arzubialde va començar la sessió explicant la seva trajectòria professional
i com al llarg de tota la seva carrera havia ocupat llocs molt diversos dins de
diferents agències de publicitat.

Amb més de vint-i-cinc anys d’experiència en publicitat i comunicació, la
conferenciant s’ha especialitzat durant els últims deu anys en la indústria
farmacèutica i el sector de la salut. La sessió va girar entorn de l’estructura interna d’una agència. La ponent va anar desgranant les tasques que des de cada agència es porten a terme i la importància que tenen per al producte final. Arzubialde va animar l‘alumnat a no tenir
por de treballar en qualsevol de les àrees d’una agència, ja que com va afirmar:
“és decisió de cadascú restar en un lloc o anar canviant per aprendre més”.
També va destacar que al final “el valor rau en qui sap aportar més”.

Elvira Arzubialde ha estat directora general de McCann Healthcare i McCann
Humancare a Barcelona i posteriorment European business development a McCann
Healthcare Worldwide. Amb anterioritat va treballar per McCann Erickson i
Ipublica i va ser sòcia fundadora de SP. Actualment treballa a Sudler &
Hennessey.

Addicionalment a les seves responsabilitats professionals, és patrona de la
fundació CurArte i ha col·laborat amb les universitats de Navarra, Palma de
Mallorca, CEU València, INSA, ESADE i ISM, entre d’altres.