31/01/2018

CaixaBank, 'client' dels alumnes de Publicitat

Un total de nou grups d’estudiants van presentar les seves respectives propostes al director de màrqueting de CaixaBank  i al director general creatiu d’Odisea pel rellançament de imaginBank.

El 21 de desembre passat, alumnes de Publicitat van deixar de banda els supòsits i la teoria i van presentar la seva campanya de rellançament d’imaginBank al director de l’entitat bancària, Óscar López.

Nou grups d’estudiants van defensar les diverses propostes publicitàries tant davant del directiu de CaixaBank com davant del director general creatiu de l’agència Odisea, Albert Baró.

En el marc de l’assignatura "Workshop, Lenguaje Publicitario", que imparteixen els professors Luiggi Sarrias i Juan Pablo Huizi, els alumnes van proposar campanyes properes amb un llenguatge i un to moderns que tots dos experts van valorar de manera positiva. Així mateix, van aconsellar als estudiants de tenir present tant la visibilitat de les propostes com l’ajust pressupostari a l’hora de dissenyar campanyes.