27/06/2014

Cinc alumnes de Publicitat i Relacions Públiques de la UIC, finalistes en un concurs internacional

Cinc alumnes de primer de Publicitat i Relacions Públiques de la UIC van ser seleccionats per a la fase final de la campanya "Food Revolution Day" amb l'anunci publicitari "Healthy Life Tastes Better".

Albert Vilar Rebollo, Pol Martínez, Joan Castellsegué, Eduardo García i
Mario Blanco, alumnes de primer curs de Publicitat i Relacions Públiques, van
participar en una dels concursos oberts que va organitzar MOFILM
(www.mofilm.com) d’àmbit internacional i en el qual col·laborava la Jamie
Oliver Food Foundation per promoure temes sobre alimentació.

L’anunci va ser realitzat dins del marc de l’assignatura Comunicació
Televisiva, coordinada pel professor de la Facultat de Comunicació Ricard Mamblona,
per a un taller internacional, en el qual van col·laborar els professors
convidats Eric Trometer i Janusz Szczerek.

Malgrat que no va guanyar finalment, l’espot va obtenir una bona
classificació, un gran nombre de vots a través de la Food Revolution Community,
creada per a la xarxa social Facebook, i més de 1.300 visites a YouTube.

La
iniciativa, liderada pel cuiner anglès Jamie Oliver, té més de 700.000 seguidors
a la xarxa. El moviment pretén fer front a un problema global: la defensa d’una
millor alimentació a l’escola, millors perspectives de salut i la necessitat de
mantenir habilitats en la cuina viva a tot el món. Més d’1,7 bilions de
persones són obeses, de les quals 200 milions són infants. Els guanyadors van
rebre com a premi un viatge als propers Jocs Olímpics de Londres.