08/11/2019

David Ledesma: “La formació és necessària, però l’actitud marca la diferència”

David Ledesma (Periodisme’03) és el nou director de màrqueting de l’estació d’esquí de Grandvalira d’Andorra. Des que va començar a estudiar a la universitat el seu repte ha estat sempre el mateix: “Ser una esponja per absorbir tots els coneixements”. Un dia, Ledesma, era a casa d’un amic andorrà i va veure a la tauleta una revista d’esquí. Es deia Solo Nieve, del grup editorial Alesport, amb base a Barcelona. “No vaig dubtar a enviar-hi un correu electrònic aquella mateixa tarda”, explica. Aquest va ser el punt de partida de la trajectòria de Ledesma fins a arribar a ser el nou director de Màrqueting de Grandvalira.

Què et va portar a estudiar Periodisme?

Des de jove somiava a cobrir els conflictes internacionals i explicar al món la veritat del que estava passant a Bòsnia, l’Afganistan, la Guerra del Golf o Somàlia. Els meus referents eren Manu Leguineche, Gervasio Sánchez, Ramón Lobo, Alfonso Rojo, Arturo Pérez-Reverte o Miguel Gil, que va morir a Sierra Leone i a qui els seus companys van dedicar un llibre anomenat Los ojos de la guerra: l’he llegit i rellegit una infinitat de vegades. De fet, continua a la capçalera del meu llit.

Llegeix l'entrevista a sumanthistories.com.