27/06/2014

Deu publicitaris responen sobre el futur de la publicitat en un llibre

El Dr. Pablo Medina i la Dra. Pilar Buil, professors de la Facultat de Ciències de la Comunicació, entrevisten en el llibre «La publicidad SÍ vende» deu professionals del món de la comunicació amb única pregunta: Com serà la publicitat en els propers anys?

Al llarg del llibre, els deu professionals entrevistats aporten una reflexió pràctica i alhora conceptual sobre els reptes a què haurà de fer front la indústria del màrqueting i de la comunicació en els propers anys, entre els quals hi ha: la construcció de marca, la direcció d’equips, la generació i la gestió del talent, el lideratge com a partit amb l’anunciant, el desenvolupament d’estratègies creatives i la presència de la marca en el dia a dia del consumidor .

La capacitat visionària d’aquests deu publicitaris que van convertir Espanya en la tercera potència mundial del sector ajuda a entendre el present d’aquesta professió i a predir-ne el futur.

El Dr. Pablo Medina i la Dra. Pilar Buil són professors del grau de Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Ciències de la Comunicació.