27/06/2014

Directius de comunicació i màrqueting, membres del tribunal dels projectes finals de Publicitat

Els alumnes de quart de Publicitat i Relacions Públiques van presentar els dies 27 i 28 de maig els projectes de final de grau. Entre els membres del tribunal dels treballs, s'hi trobaven els mateixos directius de comunicació i màrqueting de les empreses que els alumnes havien estudiat.

Durant tot el curs els alumnes, guiats pels professors Mercedes Ezpeleta, Amèrica Vallejo, Ramon Roqueta i Joan Pau Huizi, van realitzar dos projectes: un que englobava les capacitats i les aptituds de les Relacions Públiques, i un altre que els exigia potenciar les capacitats creatives i més directament relacionades amb la Publicitat.

Així, en el primer, n’hi va haver que es van centrar en campanyes per al llançament d’un nou hotel de luxe de l’empresa Hotels Husa o per promocionar la cantant de Sony Music, Sara Pi.

D'altra banda, en el segon, els alumnes van haver de preparar campanyes publicitàries per a la cadena de restaurants Viena, la cervesa Estrella de Llevant o el Banc de Sang.

En la presentació dels projectes, hi van assistir com a membres del tribunal directius de les marques en què els alumnes havien treballat. De manera que, per als primers projectes relacionats amb les relacions públiques, entre el jurat hi havia: Elena Bueno, directora de màrqueting dels Hotels HUSA, i M. José Bertrán, directora de màrqueting de Sony Music. Per als segons, van figurar en el tribunal: Aurora Massip, directora general de Comunicació i Màrqueting de Banc de Sang; Daniel Idígoras, director de Màrqueting de Cervesa Keler, i Maribel Romero, directora de Màrqueting d’Estrella Levante.