11/12/2018

La cap de Relacions Públiques del Museu Van Gogh visita els alumnes del Màster en Gestió Cultural

Per segon any, Milou Halbesma va oferir una classe magistral a UIC Barcelona per exposar l’estratègia de la marca del museu holandès.

El 29 de novembre, la cap del departament de Relacions Públiques del Museu Van Gogh (Amsterdam), Milou Halbesma, va oferir una classe magistral als alumnes del Màster Universitari en Gestió Cultural de la Facultat d’Humanitats de UIC Barcelona. És el segon any consecutiu que Halbesma visita la Universitat per exposar als alumnes l’estratègia de marca que guia la seva feina i la del seu equip al capdavant de Relacions Públiques. 

En la seva introducció, Halbesma va agrair que l’haguessin convidat i va recordar que el Museu Van Gogh és el més visitat d’Holanda i un dels més coneguts d’Europa, amb 2,3 milions de visites en el darrer any i una mitjana de visites estrangeres del 80 %. “La nostra missió com a museu és intentar que la vida i la feina de Vincent Van Gogh siguin accessibles per a tanta gent com sigui possible”, va destacar. 

Durant la ponència, va exposar l’estructura interna dels equips de treball del museu holandès i va centrar la seva conferència a detallar el pla estratègic a l’àrea de Màrqueting i Comunicació, centrat, fonamentalment, a reforçar la marca de la institució. “Acumulem gairebé 10 milions de seguidors a les xarxes socials i treballem intensament perquè el museu continuï exercint com a marca excepcional per a Amsterdam”, va assegurar.

Halbesma va finalitzar la seva conferència convidant els alumnes a visitar el museu i va recordar que “Vicent Van Gogh va començar a pintar amb 27 anys i que, tot i no rebre el reconeixement en vida, va acabar per convertir-se en un dels grans referents de la història de l’art mundial”.