27/06/2014

Luiggi Sarrias analitza en un llibre com treure el màxim rendiment a les promocions

Luiggi Sarrias, professor de la Facultat de Ciències de la Comunicació, ha publicat el llibre «Promociones para vender más» en què analitza com treure el màxim rendiment a les promocions.

Al llarg del llibre, Sarrias dóna les claus de com dur a terme la promoció d’un producte i treure’n el màxim rendiment. D’aquesta manera, l’autor respon a preguntes com quin és el millor moment per dur a terme una promoció, com comunicar-la, quins suports cal fer servir, com utilitzar les xarxes socials, etc.

Luggi Sarrias és professor de Llenguatge Publicitari en el grau de Publicitat i Relacions Públiques. A més de Promociones para vender más, Sarrias també és autor de Dayketing: Hoy es un gran día para vender más. Al llarg de la seva carrera professional ha treballat en la creació i la identificació de promocions eficaces. És el creador dels termes: “dayketing”, “branday”, “emailday” i “markethink-tank”. Sarrias ha treballat amb clients com: Playstation, BBVA, Catalunya Caixa, Fagor, Laboratoris Roche, Virbac, El Mundo, Marca, La Vanguardia, Airtel, CEAC, Hero, La Voz de Galícia, Grupo Menorquina, Home English, Almirall, Edicions Océano , Tabacalera, Siemens, Danone i EADA, entre d’altres.