27/06/2014

Millorar la comunicació, peça clau en l'atenció a les persones

El Personal d'Administració i Serveis (PAS) de la UIC ha participat aquesta setmana en un curs de formació per millorar les eines de comunicació i donar un millor servei en l'atenció, principalment de l'alumnat.

Aquesta darrera setmana, la Direcció de Formació Assessorament i Coaching de la UIC ha organitzat dues sessions formatives sobre la comunicació com a peça clau a la feina. Les sessions titulades “El què i el com de la comunicació” estaven adreçades a personal de la UIC que tenen una feina d’atenció al públic, sobretot a alumnes.

La formació va ser impartida per Teresa Baró, especialista en comunicació personal en l’àmbit professional. El dilluns 12 i el dimecres 14, a les sessions, Baró va exposar les claus de la gestió emocional per a l’atenció a l’usuari, va destacar que les habilitats de comunicació es poden entrenar i la importància de desenvolupar la intel·ligència emocional i de conèixer les claus de la comunicació eficaç. Va dividir cada exposició en dos blocs, un més teòric i l’altre més pràctic, on les persones que hi van participar van poder comprovar, amb casos reals, els resultats d’aplicar les tècniques adequades a cada situació de relació, sigui cordial o conflictiva.

En total, hi han participat una quarantena de persones, tant del Campus Barcelona com Sant Cugat.