- Més vistos
- Darrera visualització
Primer de Publicitat realitza el seu primer 'Workshop' amb les bases de MOFILM Cannes 2013
Els alumnes van rodar un espot televisiu per a les marques Reebok i Tu-Me durant la setmana del 8 al 12 d'abril, en el marc de l'assignatura de Comunicació Televisiva.
El primer taller dels alumnes de Publicitat que s’emmarca en l’assignatura de Comunicació Televisiva va tenir com a temàtica la realització d’un espot televisiu basat en els brífings presentats per marques reals per al Festival MOFILM Cannes 2013. Durant una setmana, els alumnes van treballar des de la idea inicial fins a l’edició final de l’espot de les marques Reebok i Tu-Me (aplicació mòbil de Telefónica).
Per això, van comptar amb la direcció d’Eric Trometer —cineasta i director de fotografia— i el Dr. Ricard Mamblona —cap d’estudis del grau en Comunicació Audiovisual de la Facultat de Ciències de la Comunicació—, que els van acompanyar durant tot el procés de producció .
La presentació dels vuit projectes va tenir lloc el divendres 12 d’abril. El jurat va estar compost per Mónica Carbonell, directora creativa i fundadora de Sodabites (empresa consultora d’innovació i tendències), i els mateixos Trometer i Mamblona. El primer premi se’l va endur el grup Fet a mà! amb la idea “Tu mejor opción” per a la marca Tu-Me; el segon premi el va guanyar Sassy amb “Break Your Limits” per a Reebok, i el tercer va ser per a BCN Dreams Productions amb “Privacidad a tu alcance” per a l'empresa Tu-Me.