05/04/2019

Professores de UIC Barcelona presenten els seus estudis en el Congrés AESLA

Concretament, es van exposar dos estudis centrats en les llengües durant aquesta edició.

Cinc professores i investigadores de l’Institute for Multilingualism de UIC Barcelona van presentar dos estudis en la 37a edició del Congrés Internacional de l'Associació Espanyola de Lingüística Aplicada (AESLA) que es va celebrar a la Universitat de Valladolid del 27 al 29 de març.

Les professores Helena Roquet, Noelia Navarro, Natalia Evintskaya i Júlia Barón van presentar el seu estudi “The role of pragmatics in classroom discourse: The case of pre-primary education”. “En el projecte analitzem la producció pragmàtica de professors d'educació infantil en la seva llengua materna i en la segona llengua”, expliquen.

D'altra banda, les professores Mandy Deal i Júlia Barón van presentar el seu estudi titulat “But she’s my mother too: Exploring pragmatics in role-plays”. En el seu treball, totes dues professores analitzen el tipus d'interacció que realitzen aprenents d'anglès com a llengua estrangera en una tasca de role-play.

El Congrés, sota el lema “Bilingüisme i llengües en contacte”, tenia l'objectiu d'aprofundir en l'estudi del bilingüisme en les seves diferents dimensions a través de les múltiples metodologies i propostes teòriques utilitzades per diferents investigadors.