Universitat Internacional de Catalunya

Professional English for Advertising II

Professional English for Advertising II
4
10048
4
Segon semestre
OB
Llengua d'impartició principal: anglès

Professorat


El professor posa el seu correu electrònic a disposició dels alumnes per a tot tipus de consultes: maviolan@uic.es

NORMES IMPORTANTS

1.-Les classes comencen puntualment.

2.-Cal mostrar el nom en un paper damunt la taula.

3.-Cal venir a classe amb un portàtil/tauleta + un bolígraf per exercicis a mà+auriculars

4.-Respecteu el silenci i els progressos dels companys.

5.-Les sessions són en anglès. Si hi ha algun poblema, consulta al professor.

 

Presentació

En aquesta assignatura:

  • El professor imparteix unes idees bàsiques, es posen en pràctica a través d'exercicis i es reforcen amb unes fitxes de suport que resumeixen el que cal saber.
  • Els exercicis es repeteixen constantment i el nivell d'exigència va in crescendo. Tot és un entrenament progressiu.
  • Les sessions s'imparteixen íntegrament en llengua anglesa. El professor facilita sinònims o traducció puntuals de termes.
  • Es demana als alumnes que vagin sempre proveïts de pendrive, auriculars,  portàtil o tablet.

Requisits previs

Cap

Objectius

L'assignatura PEA(II) té com a objectiu principal capacitar l'alumne perquè pugui desenvolupar el seu futur treball professional en una empresa on l'idioma comú és l'anglès.

Competències/Resultats d’aprenentatge de la titulació

  • 03 - Capacitat de planificar recursos propis (personals, materials, temporals…)
  • 04 - Capacitat d'acte avaluació i acte ordenació professional
  • 05 - Capacitat per aprendre autònomament
  • 06 - Capacitat d'actuar autònoma i responsablement
  • 07 - Capacitat per treballar en equip
  • 08 - Capacitat per organitzar temps i espai
  • 09 - Capacitat lingüística en català, castellà i anglès
  • 12 - Capacitat de produir texts orals i escrits
  • 13 - Capacitat de lectura
  • 14 - Capacitat d'anàlisi
  • 15 - Capacitat de síntesi
  • 17 - Capacitat per afrontar dificultats i resoldre problemes
  • 18 - Capacitat per treballar sota pressió
  • 20 - Capacitat de concreció
  • 21 - Capacitat d'abstracció
  • 22 - Capacitat per generar debat i reflexió
  • 26 - Capacitat per coordinar i/o coordinar-se a/amb un equip
  • 76 - Capacitat i habilitat per exercir com a professionals que s'encarreguen de l'atenció al client
  • 79 - Capacitat i habilitat per a l'exercici liberal de la professió
  • 84 - Capacitat i habilitat per a la creació i desenvolupament d'elements gràfics
  • 89 - Capacitat de crear sinergies en els equips de treball
  • 90 - Capacitat de perspicàcia, d'enginy i creativitat
  • 92 - Capacitat d'anàlisi, de síntesi i judici crític
  • 93 - Saber gestionar el temps
  • 94 - Capacitat per actuar en llibertat i responsabilitat
  • 97 - Ser capaç de llegir i entendre bibliografia sobre l'àmbit de la Comunicació en llengua anglesa
  • 98 - Manejar amb habilitat la terminologia de la llengua anglesa relacionada amb la Comunicació
  • 99 - Ser capaç d'entendre les idees principals en conferències en llengua anglesa

Resultats d’aprenentatge de l’assignatura

  • Elaborar discursos convincents.
  • Improvisar manifestacions verbals.
  • Argumentar i contraargumentar en col·loquis.
  • Saber representar a una organització en l'exercici del càrrec de portaveu, especialment en situacions d'emergència.

Continguts

  1. Tècniques i exercicis per expressar-se oralment millor. Èmfasi en les tècniques respiratòries. Com millorar la dicció.
  2. L'art de resumir: descomposició, paraules-clau i priorització de les idees + desenvolupament del rellotge interior.
  3. Recursos per cridar l'atenció i convèncer davant d'un auditori. El llenguatge gestual.
  4. Tècniques per parlar davant d'un micròfon de ràdio i una càmera de TV.
  5. Tècniques per a l'elaboració de discursos. Tècniques d'improvisació.
  6. Anàlisi de models d'oratòria política i social.
  7. Com convèncer a tertúlies i col·loquis. Com realitzar el paper de presentador / moderador.
  8. Tècniques per generar idees i millorar els nostres missatges.
  9. Tècniques de portaveu: la declaració, l'entrevista i la roda de premsa.
  10. El portaveu en situacions de crisi.

 

Metodologia i activitats formatives

Modalitat totalment presencial a l'aula



ACTIVITAT FORMATIVACRÈDITS ECTS
Seminari. aquesta activitat que consistirà a aprofundir monogràficament en temàtiques específiques, d'especial actualitat –en alguns casos, socialment debatudes–, mitjançant treball actiu en grups reduïts.0.6
Classe magistral. En les classes magistrals, el professor, no només transmet continguts o coneixements, sinó també, i sobretot, actituds, motivació, aptituds, valors, etc. També facilita que els assistents puguin manifestar les seves opinions i els seus arguments enfront de la resta d'estudiants.1.2
Taller. espai de treball eminentment pràctic, en el qual s'adquireixen competències (comportaments observables i habituals que condueixen a l'èxit en l'acompliment d'una funció o tasca) pertanyents a matèries pràctiques o també teòriques (capacitats intel·lectuals, lògiques, crítiques, d'aprenentatge intel·lectual, estudi, citació, etc.).1.4
Focused praxis: Lliurament periòdic i individual d'exercicis per aprendre la teoria a través de la pràctica. Cada exercici anirà destinat a adquirir coneixements molt definits i adaptats a la persona concreta així com a esmenar llacunes particulars. seminaris: aquesta activitat que consistirà a aprofundir monograficament en temàtiques específiques, d'especial actualitat –en alguns casos, socialment debatudes–, mitjançant treball actiu en grups reduïts.1

Sistemes i criteris d'avaluació

Modalitat totalment presencial a l'aula



 

AVALUACIÓ

Dos examens parcials que valen 25 i 25% de la nota.

El restant 50% és un discurs de 90 segons davant el professor.

L'assistència a classe és voluntària.

  Per a segona i ulteriors convocatòries caldrà tornar a fer examen de la part suspesa, sigui l'examen escrit, sigui el discurs oral o totes dues.

 

Bibliografia i recursos

 

ANDERSON, Chris (2017). TED Talks: the Official Guide to Public Speaking. 

PASTOR, Bárbara (2018). Hablar bien en público con el Método Oratoga. Larousse Editorial.

GALÁN BRAVO, Mónica (2018). El Método Bravo. Alienta.

www.ted.com

 

 

Material didàctic