Universitat Internacional de Catalunya
Pràctiques Escolars
13768
1
Segon semestre
PR
Llengua d'impartició principal: anglès
Altres llengües d'impartició: català, castellà
Altres llengües d'impartició: català, castellà
Professorat
Competències/Resultats d’aprenentatge de la titulació
- CN02 - El titulat ha de ser capaç de reconèixer els aspectes fonètics i fonològics de l’anglès a l’aula per iniciar-se en l’ensenyament de la pronunciació de l’anglès com a llengua estrangera.
- CP02 - El titulat ha de ser capaç d’aplicar les habilitats pedagògiques i organitzatives suficients per a la creació d’un entorn d’aprenentatge segur en les seves classes, de tal manera que es fomenti l’aprenentatge responsable i autònom dels estudiants.
- CP03 - El titulat ha de ser capaç de desenvolupar el treball en equip de forma efectiva en entorns multilingües, multiculturals i interdisciplinaris, professionals i/o acadèmics.
- CP04 - El titulat ha de ser capaç d’utilitzar els recursos i estratègies adequats per a la millora professional.
- CP05 - El titulat ha de ser capaç d’integrar les tecnologies de la informació i la comunicació en les activitats d’ensenyament i aprenentatge, en la gestió de l’ensenyament i en el desenvolupament professional.
- CP06 - El titulat ha de ser capaç de generar propostes innovadores i competitives en l’activitat professional i investigadora.
- CP07 - El titulat ha de ser capaç de planificar el procés d’ensenyament i aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera, de la literatura i cultura en anglès en les diverses etapes educatives, atenent el nivell i la formació prèvia dels alumnes.
- CP08 - El titulat ha de ser capaç de dissenyar propostes didàctiques innovadores que afavoreixin el desenvolupament de les competències lingüístiques, plurilingües i interculturals de l’alumnat, segons les exigències del Marc europeu comú de referència per a les llengües.
- CP09 - El titulat ha de ser capaç d’avaluar el desenvolupament de la competència lingüística en anglès de l’alumnat durant les diferents etapes educatives, segons les exigències del Marc europeu comú de referència per a les llengües.
- CP11 - L’alumnat ha de respectar els drets fonamentals d’igualtat entre homes i dones, i la promoció dels drets humans i els valors propis d’una cultura de pau i de valors democràtics; utilitzant un llenguatge que eviti l’androcentrisme i els estereotips.
- HB01 - El titulat ha de ser capaç d’aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d’estudi.
- HB02 - El titulat ha de ser capaç de formular judicis a partir d’una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques.
- HB03 - El titulat ha de ser capaç d’informar de les seves conclusions i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d’una manera clara i sense ambigüitats
- HB04 - El titulat ha de ser capaç d’aplicar les habilitats d’aprenentatge que li permetin continuar estudiant d’una manera majoritàriament autodirigida o autònoma.
- HB05 - El titulat ha de ser capaç d’aplicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia) a l’ensenyament de l’anglès com a llengua estrangera
- HB06 - El titulat ha de ser capaç d’aplicar les habilitats de pensament crític, resolució de problemes, presa de decisions o d’indagació a la realitat educativa amb l’objectiu de fomentar l’autonomia, la creativitat, la confiança i la iniciativa personal dels alumnes.
- HB07 - El titulat ha de ser capaç d’organitzar el temps de treball en funció de les prioritats i objectius d’aprenentatge fomentant l’autoaprenentatge.
- HB08 - El titulat ha de ser capaç d’informar de manera argumentada sobre la presa de decisions en el camp de l’ensenyament de l’anglès com a llengua estrangera.
- HB09 - El titulat ha de ser capaç d’aplicar models d’innovació pedagògica i recerca educativa sobre l’adquisició, l’ensenyament i l’ús de l’anglès com a llengua estrangera a casos concrets, al context escolar específic i/o contextos relacionats amb l’educació, de manera que es relacionin adequadament els coneixements teòrics adquirits amb la pràctica educativa.
- HB10 - El titulat ha de ser capaç d’analitzar críticament el treball personal.
- HB11 - El titulat ha de ser capaç d’explicar en públic i fer presentacions amb suport digital adaptades als diferents grups d’interès del context escolar (docents, famílies, estudiants, etc.).
- HB14 - El titulat ha de ser capaç d’aplicar amb eficàcia recursos digitals per a l’ensenyament i l’aprenentatge de la llengua anglesa.
- HB17 - El titulat ha de ser capaç d’expressar-se en anglès, tant oralment com per escrit dins i fora de l’aula per emprendre totes aquelles funcions comunicatives que són pròpies del docent en aquesta llengua.