Universitat Internacional de Catalunya
Direcció de Vendes
Altres llengües d'impartició: català, anglès
Professorat
Prof. Miquel Estany (mestany@uic.es)
Contactar via Moodle de l'assignatura
Presentació
Aquesta assignatura està orientada a alumnes amb l'ambició de desenvolupar la seva carrera professional en Vendes.
En l'assignatura de Direcció Comercial, es proporcionen coneixements sobre aquells aspectes i eines clau en la gestió, que permeten a la funció comercial orientar les seves xarxes i canals de vendes de manera que l'Empresa aconsegueixi vendre, de la manera més adequada, per aconseguir la millor evolució possible del seu negoci.
Dins de les Organitzacions modernes orientades a resultats, la Direcció Comercial cobra una rellevància important en servir de vertader motor perquè les Empreses sobrevisquin, cresquin i evolucionin positivament en un entorn cada vegada més competitiu.
Objectius
Objectius principals
-
Aprofundir en la funció del director comercial.
-
Entendre els diferents canals de vendes.
-
Comprendre quines són les diferents palanques a activar en cadascun dels diferents canals; Preu, promoció, distribució, execució... per maximitzar la venda.
-
Comunicació i negociació.
-
Ser capaços de construir un pla de vendes.
-
Com construir i liderar un equip de vendes.
-
Ètica i responsabilitat social: S'aborden qüestions ètiques relacionades amb la direcció comercial i la responsabilitat social corporativa.
Continguts
Classes participatives, amb ponències de directius de diferents empreses, casos pràctics i desenvolupament i presentació de treball en equip.
Metodologia i activitats formatives
Modalitat totalment presencial a l'aula
Descripció del curs
El curs té un enfocament pràctic, amb l'objectiu de facilitar l'adopció dels conceptes i tècniques apreses en la feina diària.
Per això;
(i) Classes participatives
(ii) Directors de diferents empreses
(iii) Casos pràctics
(iv) Desenvolupament i presentació de treball en equip
Sistemes i criteris d'avaluació
Modalitat totalment presencial a l'aula
1.Participació a classe (75%)
2.Treball en equip (grups de 2/3 persones) (25%)