Universitat Internacional de Catalunya

Direcció de Vendes

Direcció de Vendes
6
14936
3
Segon semestre
op
Llengua d'impartició principal: castellà

Altres llengües d'impartició: català, anglès

Professorat


Prof. Miquel Estany (mestany@uic.es)

Contactar via Moodle de l'assignatura

Presentació

Aquesta assignatura està orientada a alumnes amb l'ambició de desenvolupar la seva carrera professional en Vendes. 

En l'assignatura de Direcció Comercial, es proporcionen coneixements sobre aquells aspectes i eines clau en la gestió, que permeten a la funció comercial orientar les seves xarxes i canals de vendes de manera que l'Empresa aconsegueixi vendre, de la manera més adequada, per aconseguir la millor evolució possible del seu negoci. 

Dins de les Organitzacions modernes orientades a resultats, la Direcció Comercial cobra una rellevància important en servir de vertader motor perquè les Empreses sobrevisquin, cresquin i evolucionin positivament en un entorn cada vegada més competitiu. 


Objectius

Objectius principals

  1. Aprofundir en la funció del director comercial.

  2. Entendre els diferents canals de vendes.

  3. Comprendre quines són les diferents palanques a activar en cadascun dels diferents canals; Preu, promoció, distribució, execució... per maximitzar la venda.

  4. Comunicació i negociació.

  5. Ser capaços de construir un pla de vendes.

  6. Com construir i liderar un equip de vendes.

  7. Ètica i responsabilitat social: S'aborden qüestions ètiques relacionades amb la direcció comercial i la responsabilitat social corporativa.

Continguts

Classes participatives, amb ponències de directius de diferents empreses, casos pràctics i desenvolupament i presentació de treball en equip.
















Metodologia i activitats formatives

Modalitat totalment presencial a l'aula



Descripció del curs 

El curs té un enfocament pràctic, amb l'objectiu de facilitar l'adopció dels conceptes i tècniques apreses en la feina diària. 

Per això; 

(i) Classes participatives 

(ii) Directors de diferents empreses 

(iii) Casos pràctics 

(iv) Desenvolupament i presentació de treball en equip


Sistemes i criteris d'avaluació

Modalitat totalment presencial a l'aula



1.Participació a classe (75%)

2.Treball en equip (grups de 2/3 persones)  (25%)