Universitat Internacional de Catalunya

Bloc 7: l'art als Mitjans de Comunicació

Bloc 7: l'art als Mitjans de Comunicació
0.3
15485
1
Anual
OB
Llengua d'impartició principal: castellà

Altres llengües d'impartició: català, anglès

Professorat


A concretar amb el coordinador

Sergio Fuentes Milà  sfuentesm@uic.es

Presentació

Aquest setè bloc, conformat per una única sessió, presenta la presència de l’art als mitjans de comunicació.

Requisits previs

Estar matriculat al postgrau Anàlisi, Documentació, Expertise i Taxació d’obres d’art.

Objectius

- Conèixer i valorar la presència de l’art i projectes artístics als mitjans de comunicació actuals.

- Conèixer la rellevància de la crítica d’art a la premsa i mitjans de comunicació actuals.



Resultats d’aprenentatge de l’assignatura

La/l’alumne/a:

- Coneix i valora la presència de l’art i projectes artístics als mitjans de comunicació actuals.

- Coneix la rellevància de la crítica d’art a la premsa i mitjans de comunicació actuals.

Continguts

Presència de l’art als mitjans (dilluns 26 de maig de 2025) Maria Palau

Metodologia i activitats formatives

Modalitat totalment presencial a l'aula



Formació teòric-pràctica.

Metodologia que combina classes teòriques a l’aula amb sessions pràctiques a tallers d’artistes, institucions privades i públiques vinculades al mercat de l’art i al sector cultural.

Pràcticament cadascuna de les sessions està impartida per un professional en actiu que forma part del teixit cultural i mercat de l’art.

El número reduït d’alumnes a les aules i les visites permet una participació més activa, així com una interacció major i més estreta amb el professional que imparteix cadascuna de les sessions.

Sistemes i criteris d'avaluació

Modalitat totalment presencial a l'aula



Assistència obligatòria (presencial).