Torna al directori
El nostre equip docent i investigador
CORDERO OTERO, Gaël
Professor
Predoctoral Uic
DEPARTAMENT DE CIÈNCIES BÀSIQUES
Departament de
Ciències Bàsiques
Grup de Recerca en Adquisició Multilingüe (GRAM)
Contacte
Formació acadèmica
Màster Universitari en Recerca en Coportament i Cognició, UNIVERSITAT DE BARCELONAGraduat en Psicologia, UNIVERSITAT DE BARCELONA
Experiència professional
Experiència de recerca:Col·laboració amb el Brainlab, grup de recerca en neurociència cognitiva de la Universitat de Barcelona i amb l'Hospital Sant Joan de Déu (2019 – 2020).
Com a part de l'equip del doctor Carles Escera, vaig emprendre un projecte que pretenia caracteritzar la maduració funcional de l'aparell auditiu durant els primers 6 mesos de vida postnatal. Aquesta maduració funcional s'ha estudiat utilitzant la freqüència després de la resposta, un potencial evocat auditiu. Vaig revisar la literatura pertinent, vaig participar en els procediments d'adquisició de dades, vaig realitzar el processament i l'anàlisi de les dades i vaig col·laborar en la seva interpretació. Aquest projecte constitueix la meva tesi de màster i em va permetre desenvolupar un manuscrit que s'enviarà per a la seva publicació a la revista Developmental Cognitive Neuroscience.
Col·laboració amb el Brainlab i amb l'Hospital Sant Joan de Déu (2018 – 2019). Sota la supervisió del Dr. Carles Escera, vaig participar en un projecte que explorava la possibilitat que el desenvolupament funcional prenatal del sistema auditiu pogués
estar influenciat per diferents graus d'exposició musical durant el període gestació.
Això es va estudiar emprant una mesura electrofisiològica: la Resposta següent a la freqüència. Vaig fer una revisió de la literatura pertinent, vaig participar en els procediments d'adquisició de dades, vaig realitzar les proves estadístiques pertinents i vaig participar
en la interpretació dels resultats.
Publicacions
-
Frontiers in Psychology, Second-language phoneme learning positively relates to voice recognition abilities in the native language: evidence from behavior and brain potentials
Nom: Díaz, B.; Cordero, G.; Hoogendoorn, J.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Data de publicació: 2022DOI: https://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2022.1008963 ISSN o títol: 1664-1078
Assignatures impartides
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Fisioteràpia- - Ciències Psicosocials Aplicades a la Fisioteràpia
- - Comunicació i Psicologia
- - Psicologia i Professió
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Odontologia- - Comunicació i Psicologia
- - Psicologia i Professió
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Odontologia- - Comunicació i Psicologia
- - Psicologia i Professió
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Odontologia- - Comunicació i Psicologia
Màster Universitari en Recerca en Coportament i Cognició, UNIVERSITAT DE BARCELONA
Graduat en Psicologia, UNIVERSITAT DE BARCELONA
Graduat en Psicologia, UNIVERSITAT DE BARCELONA
Experiència de recerca:
Col·laboració amb el Brainlab, grup de recerca en neurociència cognitiva de la Universitat de Barcelona i amb l'Hospital Sant Joan de Déu (2019 – 2020).
Com a part de l'equip del doctor Carles Escera, vaig emprendre un projecte que pretenia caracteritzar la maduració funcional de l'aparell auditiu durant els primers 6 mesos de vida postnatal. Aquesta maduració funcional s'ha estudiat utilitzant la freqüència després de la resposta, un potencial evocat auditiu. Vaig revisar la literatura pertinent, vaig participar en els procediments d'adquisició de dades, vaig realitzar el processament i l'anàlisi de les dades i vaig col·laborar en la seva interpretació. Aquest projecte constitueix la meva tesi de màster i em va permetre desenvolupar un manuscrit que s'enviarà per a la seva publicació a la revista Developmental Cognitive Neuroscience.
Col·laboració amb el Brainlab i amb l'Hospital Sant Joan de Déu (2018 – 2019). Sota la supervisió del Dr. Carles Escera, vaig participar en un projecte que explorava la possibilitat que el desenvolupament funcional prenatal del sistema auditiu pogués
estar influenciat per diferents graus d'exposició musical durant el període gestació.
Això es va estudiar emprant una mesura electrofisiològica: la Resposta següent a la freqüència. Vaig fer una revisió de la literatura pertinent, vaig participar en els procediments d'adquisició de dades, vaig realitzar les proves estadístiques pertinents i vaig participar
en la interpretació dels resultats.
Col·laboració amb el Brainlab, grup de recerca en neurociència cognitiva de la Universitat de Barcelona i amb l'Hospital Sant Joan de Déu (2019 – 2020).
Com a part de l'equip del doctor Carles Escera, vaig emprendre un projecte que pretenia caracteritzar la maduració funcional de l'aparell auditiu durant els primers 6 mesos de vida postnatal. Aquesta maduració funcional s'ha estudiat utilitzant la freqüència després de la resposta, un potencial evocat auditiu. Vaig revisar la literatura pertinent, vaig participar en els procediments d'adquisició de dades, vaig realitzar el processament i l'anàlisi de les dades i vaig col·laborar en la seva interpretació. Aquest projecte constitueix la meva tesi de màster i em va permetre desenvolupar un manuscrit que s'enviarà per a la seva publicació a la revista Developmental Cognitive Neuroscience.
Col·laboració amb el Brainlab i amb l'Hospital Sant Joan de Déu (2018 – 2019). Sota la supervisió del Dr. Carles Escera, vaig participar en un projecte que explorava la possibilitat que el desenvolupament funcional prenatal del sistema auditiu pogués
estar influenciat per diferents graus d'exposició musical durant el període gestació.
Això es va estudiar emprant una mesura electrofisiològica: la Resposta següent a la freqüència. Vaig fer una revisió de la literatura pertinent, vaig participar en els procediments d'adquisició de dades, vaig realitzar les proves estadístiques pertinents i vaig participar
en la interpretació dels resultats.
-
Frontiers in Psychology, Second-language phoneme learning positively relates to voice recognition abilities in the native language: evidence from behavior and brain potentials
Nom: Díaz, B.; Cordero, G.; Hoogendoorn, J.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Data de publicació: 2022DOI: https://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2022.1008963 ISSN o títol: 1664-1078
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Fisioteràpia- - Ciències Psicosocials Aplicades a la Fisioteràpia
- - Comunicació i Psicologia
- - Psicologia i Professió
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Odontologia- - Comunicació i Psicologia
- - Psicologia i Professió
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Odontologia- - Comunicació i Psicologia
- - Psicologia i Professió
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Odontologia- - Comunicació i Psicologia