Torna al directori
El nostre equip docent i investigador
LACASA MAS, Iván
Professor
Agregat o Titular
Facultat de Ciències de la Comunicació
Departament de
Ciències de la Comunicació
Comunicació, Mitjans i Societat (CMiS)
Contacte
Ext.
4788
Formació acadèmica
-
Doctor per la Universitat Autònoma de Barcelona (Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació)
- Universitat Autònoma de Barcelona
-
Llicenciat en Filosofia i Ciències de la Educació (Secció Filosofia)
- Universitat de Barcelona
Línies de recerca
Ivan Lacasa-Mas (PhD, Universitat Autònoma de Barcelona) is an Associate Professor in the College of Communication, where he has been Dean (2009-2015) and Associate Dean (2008-2009, 2015-2016). His interests are centered on news media management and user engagement, on the impact of technology on journalism, politics and culture, and on communication research history.Projectes
-
Cibermedios nativos digitales en España: caracterización y tendencias (DIGINATIVEMEDIA)
IP: Salaverría, R.; Martínez-Costa, M. Data d'inici: 01/01/2019 Data de finalització: 31/12/2021Entitat finançadora: Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades Codi de l'entitat finançadora: RTI2018-093346-B-C31 -
Comunicación, Medios y Sociedad
IP: Lacasa-Mas, I Data d'inici: 07/09/2018 Data de finalització: 31/12/2021Entitat finançadora: Generalitat de Catalunya Codi de l'entitat finançadora: SGR 1680
Publicacions
-
Mass communication and society, The Dynamics of Misinformation Sharing: The Mediated Role of News-Finds-Me Perception and the Moderated Role of Partisan Social Identity
Nom: Yoo, J.; Johnson, T.; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2024DOI: https://dx.doi.org/10.1080/15205436.2024.2401842 ISSN o títol: 1520-5436 -
New media and society, How social media users become misinformed: The roles of news-finds-me perception and misinformation exposure in COVID-19 misperception
Nom: Lee, T.; Johnson, T.; Jia, C.; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2023DOI: https://dx.doi.org/10.1177/14614448231202480 ISSN o títol: 1461-4448 -
Catalan journal of communication & cultural studies, News media brands’ value within polarized media markets: Perceived quality vs. political congruence
Nom: Mas, M.; Lacasa-Mas, I; Fernández, A.; Justel-Vázquez, S. Rol: Autor Data de publicació: 2023Pàgina d'inici: 3 Pàgina final: 25 Vol.: 15 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.1386/cjcs_00076_1 ISSN o títol: 1757-1898 -
International journal of public opinion research, Antecedents and consequences of Americans' COVID-19 conspiracy beliefs: a focus on support for trump, populism, institutional trust, media consumption, and mask-wearing attitudes
Nom: Lee, T.; Santillana, M.; Lacasa-Mas, I; Ashe, I. Rol: Autor Data de publicació: 2022Vol.: 34 Núm.: 3DOI: https://dx.doi.org/10.1093/ijpor/edac019 ISSN o títol: 0954-2892 -
Political communication, Assessing the Validity of Survey Measures for News Exposure through Digital Footprints: Evidence from Spain and the UK
Nom: Cardenal, A.; Victoria Mas, M; Majó-Vázquez, S.; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2022Pàgina d'inici: 634 Pàgina final: 651 Vol.: 39 Núm.: 5DOI: https://dx.doi.org/10.1080/10584609.2022.2090038 ISSN o títol: 1058-4609 -
Comunicación y sociedad, The audiovisual recreation of operas filmed in theaters: An analysis of Don Giovanni by W. A. Mozart
Nom: Villanueva Benito, I; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2021Pàgina d'inici: 77 Pàgina final: 91 Vol.: 34 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.15581/003.34.1.77-91 ISSN o títol: 0214-0039 -
Journalism practice, The tragedy of errors: political ideology, perceived journalistic quality, and media trust
Nom: Wilmer, T.; Wallace, R.; Lacasa-Mas, I; Goldstein, E. Rol: Autor Data de publicació: 2021DOI: https://dx.doi.org/10.1080/17512786.2021.1873167 ISSN o títol: 1751-2786 -
SOCIAL MEDIA and SOCIETY, Reddit's Veil of Anonymity: Predictors of engagement and participation in media environments with hostile reputations
Nom: Brown, D.; Ng, Y.; Riedl, M.; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2018Vol.: 4 Núm.: 4DOI: https://dx.doi.org/10.1177/2056305118810216 ISSN o títol: 2056-3051 -
Journal of media business studies, Assessing the consumer-based brand equity of news media firms: a new validated scale
Nom: Victoria Mas, M; Lacasa-Mas, I; Marimon, Frederic Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 214 Pàgina final: 235 Vol.: 15 Núm.: 3DOI: https://dx.doi.org/10.1080/16522354.2018.1522199 ISSN o títol: 1652-2354 -
El profesional de la información, Twitter e información política en la prensa digital: la red social como fuente de declaraciones en la era Trump
Nom: Justel-Vázquez, S.; Fernández, A.; Victoria Mas, M; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 984 Pàgina final: 992 Vol.: 27 Núm.: 5DOI: https://dx.doi.org/10.3145/epi.2018.sep.03 ISSN o títol: 1386-6710 -
Trípodos, Cómo medir el valor basado en el consumidor de las marcas periodísticas tradicionales en un contexto de consumo multiplataforma
Nom: Victoria Mas, M; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 99 Pàgina final: 118 Núm.: 43ISSN o títol: 1138-3305 -
Studies in Communication and Media, 100 years communication study in Europe: Karl Bücher’s impact on the discipline’s reflexive project
Nom: Wiedemann, T.; Meyen, M.; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 7 Pàgina final: 30 Vol.: 2018 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.5771/2192-4007-2018-1-7 ISSN o títol: 2192-4007 -
Church, Communication and Culture, Colloquy with Maxwell McCombs at the University of Texas at Austin: agenda setting, a limitless theory in a connected world
Nom: Trigueros, J.; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 53 Pàgina final: 74 Vol.: 3 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.1080/23753234.2018.1430513 ISSN o títol: 2375-3242 -
Secuencias, Los divos de ópera en el cine: las retransmisiones Live in HD transforman el star system lírico
Nom: Villanueva Benito, I; Lacasa-Mas, I; Radigales, J. Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 33 Pàgina final: 56 Vol.: 47DOI: https://dx.doi.org/10.15366/secuencias2018.47.002 ISSN o títol: 1134-6795
Publicacions
-
Valor de las marcas periodísticas y engagement de la audiencia en un contexto de consumo multiplataforma. Ecosistema de cibermedios en España. Tipologías, iniciativas, tendencias narrativas y desafíos
Nom: Victoria Mas, M; Lacasa-Mas, I; Cabrera, M. Rol: Autor Data de publicació: 2019Pàgina d'inici: 51 Pàgina final: 72ISBN: 978-84-17600-08-2
Assignatures impartides
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - MassMedia Communication
- - Ètica
- - Projecte Fi de Grau
- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Comunicació
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - MassMedia Communication
- - Ètica
- - Teoria de la Comunicació
- - Projecte Fi de Grau
- - Teoria de la Comunicació
- - Fonaments de la Comunicació Humana 1
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Ètica
- - Teoria de la Comunicació
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - MassMedia Communication
- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Comunicació
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Ètica
- - Deontologia Periodística
- - Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Ètica
- - MassMedia Communication
- - Deontologia Periodística
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Teoria de la Comunicació
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - MassMedia Communication
- - Ètica
- - Deontologia Periodística
- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Ètica
- - MassMedia Communication
- - Deontologia Periodística
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Teoria de la Comunicació
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Ètica
- - MassMedia Communication
- - Teoria de la Comunicació
- - Deontologia Periodística
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2014-2015 - Període: 01/09/2014 - 31/08/2015
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Ètica
- - MassMedia Communication
- - Deontologia Periodística
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Teoria de la Comunicació
Curs 2013-2014 - Període: 01/09/2013 - 31/08/2014
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - MassMedia Communication
- - Ètica
- - Deontologia Periodística
- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2012-2013 - Període: 01/09/2012 - 31/08/2013
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Mass Media Communication
- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Comunicació
Curs 2011-2012 - Període: 01/09/2011 - 31/08/2012
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Mass Media Communication
- - Ètica
- - Deontologia Periodística
- - Teoria de la Comunicació
-
Màster oficial
Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques- - Projecte de Recerca II.(fase Elaboració)
Curs 2010-2011 - Període: 01/09/2010 - 31/08/2011
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Teoria de la Informació
- - MassMedia Communication
- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Informació
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Deontologia Professional
- - Ètica i Deontologia Professionals
- - Teoria de la Comunicació
-
Altres
Màster en Projectes de Comunicació Online- - Ètica
Curs 2009-2010 - Període: 01/09/2009 - 31/08/2010
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Teoria de la Informació
- - Teoria de la Comunicació
-
Màster oficial
Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques- - Projecte de Recerca II.(fase Elaboració)
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Deontologia Professional
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia Professionals
- - Teoria de la Informació
-
Altres
Complements de Formació de Periodisme- - Teoria de la Comunicació
Curs 2008-2009 - Període: 01/09/2008 - 31/08/2009
-
Màster oficial
Màster Universitari de Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques- - Projecte de Recerca II.(fase Elaboració)
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Deontologia Professional
- - Treball Fi de Carrera
- - Teoria de la Informació
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia Professionals
- - Teoria de la Comunicació Audiovisual
-
Altres
Complements de Formació de Periodisme- - Teoria de la Informació
- - Teoria de la Comunicació
- - Antropologia Social
- - Comunicació de Moda I Tendències
Curs 2007-2008 - Període: 01/09/2007 - 31/08/2008
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Deontologia Professional
- - Treball Fi de Carrera
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia Professionals
- - Teoria de la Informació
-
Altres
Complements de Formació de Periodisme- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Informació
- - Empreses de Moda
Curs 2006-2007 - Període: 01/09/2006 - 31/08/2007
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Teoria i Història del Periodisme 1
- - Deontologia Professional
- - Treball Fi de Carrera
- - Teoria de la Comunicació
-
Altres
Complements de Formació de Periodisme- - Teoria de la Comunicació
Curs 2005-2006 - Període: 01/09/2005 - 31/08/2006
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Deontologia Professional
- - Teoria i Història del Periodisme 2
- - Pensament 2
- - Pensament 3
-
Altres
Complements de Formació de Periodisme- - Teoria de la Comunicació
Curs 2002-2003 - Període: 01/09/2002 - 31/08/2003
-
Llicenciatura
Llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses- - Pensament 1
- - Pensament 2
- - Pensament 3
- - Teoria i Història del Periodisme 2
- - Deontologia Professional
- - Infotecnologia 1
-
Altres
Complements de Formació de Periodisme- - Teoria de la Comunicació i de la Informació
Curs 2001-2002 - Període: 01/09/2001 - 31/08/2002
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Deontologia Professional
- - Treballs Acadèmicament Dirigits
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Antropologia de l'Educació
- - Filosofia de l'Educació
- - Pensament Contemporani: Teories Emergents
- - Antropologia de l'Educació
- - Filosofia de l'Educació
- - Pensament Contemporani: Teories Emergents
-
Altres
Complements de Formació de Periodisme- - Teoria de la Comunicació i de la Informació
-
Doctor per la Universitat Autònoma de Barcelona (Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació)
- Universitat Autònoma de Barcelona
-
Llicenciat en Filosofia i Ciències de la Educació (Secció Filosofia)
- Universitat de Barcelona
Ivan Lacasa-Mas (PhD, Universitat Autònoma de Barcelona) is an Associate Professor in the College of Communication, where he has been Dean (2009-2015) and Associate Dean (2008-2009, 2015-2016). His interests are centered on news media management and user engagement, on the impact of technology on journalism, politics and culture, and on communication research history.
-
Cibermedios nativos digitales en España: caracterización y tendencias (DIGINATIVEMEDIA)
IP: Salaverría, R.; Martínez-Costa, M. Data d'inici: 01/01/2019 Data de finalització: 31/12/2021Entitat finançadora: Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades Codi de l'entitat finançadora: RTI2018-093346-B-C31 -
Comunicación, Medios y Sociedad
IP: Lacasa-Mas, I Data d'inici: 07/09/2018 Data de finalització: 31/12/2021Entitat finançadora: Generalitat de Catalunya Codi de l'entitat finançadora: SGR 1680
-
Mass communication and society, The Dynamics of Misinformation Sharing: The Mediated Role of News-Finds-Me Perception and the Moderated Role of Partisan Social Identity
Nom: Yoo, J.; Johnson, T.; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2024DOI: https://dx.doi.org/10.1080/15205436.2024.2401842 ISSN o títol: 1520-5436 -
New media and society, How social media users become misinformed: The roles of news-finds-me perception and misinformation exposure in COVID-19 misperception
Nom: Lee, T.; Johnson, T.; Jia, C.; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2023DOI: https://dx.doi.org/10.1177/14614448231202480 ISSN o títol: 1461-4448 -
Catalan journal of communication & cultural studies, News media brands’ value within polarized media markets: Perceived quality vs. political congruence
Nom: Mas, M.; Lacasa-Mas, I; Fernández, A.; Justel-Vázquez, S. Rol: Autor Data de publicació: 2023Pàgina d'inici: 3 Pàgina final: 25 Vol.: 15 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.1386/cjcs_00076_1 ISSN o títol: 1757-1898 -
International journal of public opinion research, Antecedents and consequences of Americans' COVID-19 conspiracy beliefs: a focus on support for trump, populism, institutional trust, media consumption, and mask-wearing attitudes
Nom: Lee, T.; Santillana, M.; Lacasa-Mas, I; Ashe, I. Rol: Autor Data de publicació: 2022Vol.: 34 Núm.: 3DOI: https://dx.doi.org/10.1093/ijpor/edac019 ISSN o títol: 0954-2892 -
Political communication, Assessing the Validity of Survey Measures for News Exposure through Digital Footprints: Evidence from Spain and the UK
Nom: Cardenal, A.; Victoria Mas, M; Majó-Vázquez, S.; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2022Pàgina d'inici: 634 Pàgina final: 651 Vol.: 39 Núm.: 5DOI: https://dx.doi.org/10.1080/10584609.2022.2090038 ISSN o títol: 1058-4609 -
Comunicación y sociedad, The audiovisual recreation of operas filmed in theaters: An analysis of Don Giovanni by W. A. Mozart
Nom: Villanueva Benito, I; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2021Pàgina d'inici: 77 Pàgina final: 91 Vol.: 34 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.15581/003.34.1.77-91 ISSN o títol: 0214-0039 -
Journalism practice, The tragedy of errors: political ideology, perceived journalistic quality, and media trust
Nom: Wilmer, T.; Wallace, R.; Lacasa-Mas, I; Goldstein, E. Rol: Autor Data de publicació: 2021DOI: https://dx.doi.org/10.1080/17512786.2021.1873167 ISSN o títol: 1751-2786 -
SOCIAL MEDIA and SOCIETY, Reddit's Veil of Anonymity: Predictors of engagement and participation in media environments with hostile reputations
Nom: Brown, D.; Ng, Y.; Riedl, M.; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2018Vol.: 4 Núm.: 4DOI: https://dx.doi.org/10.1177/2056305118810216 ISSN o títol: 2056-3051 -
Journal of media business studies, Assessing the consumer-based brand equity of news media firms: a new validated scale
Nom: Victoria Mas, M; Lacasa-Mas, I; Marimon, Frederic Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 214 Pàgina final: 235 Vol.: 15 Núm.: 3DOI: https://dx.doi.org/10.1080/16522354.2018.1522199 ISSN o títol: 1652-2354 -
El profesional de la información, Twitter e información política en la prensa digital: la red social como fuente de declaraciones en la era Trump
Nom: Justel-Vázquez, S.; Fernández, A.; Victoria Mas, M; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 984 Pàgina final: 992 Vol.: 27 Núm.: 5DOI: https://dx.doi.org/10.3145/epi.2018.sep.03 ISSN o títol: 1386-6710 -
Trípodos, Cómo medir el valor basado en el consumidor de las marcas periodísticas tradicionales en un contexto de consumo multiplataforma
Nom: Victoria Mas, M; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 99 Pàgina final: 118 Núm.: 43ISSN o títol: 1138-3305 -
Studies in Communication and Media, 100 years communication study in Europe: Karl Bücher’s impact on the discipline’s reflexive project
Nom: Wiedemann, T.; Meyen, M.; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 7 Pàgina final: 30 Vol.: 2018 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.5771/2192-4007-2018-1-7 ISSN o títol: 2192-4007 -
Church, Communication and Culture, Colloquy with Maxwell McCombs at the University of Texas at Austin: agenda setting, a limitless theory in a connected world
Nom: Trigueros, J.; Lacasa-Mas, I Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 53 Pàgina final: 74 Vol.: 3 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.1080/23753234.2018.1430513 ISSN o títol: 2375-3242 -
Secuencias, Los divos de ópera en el cine: las retransmisiones Live in HD transforman el star system lírico
Nom: Villanueva Benito, I; Lacasa-Mas, I; Radigales, J. Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 33 Pàgina final: 56 Vol.: 47DOI: https://dx.doi.org/10.15366/secuencias2018.47.002 ISSN o títol: 1134-6795
-
Valor de las marcas periodísticas y engagement de la audiencia en un contexto de consumo multiplataforma. Ecosistema de cibermedios en España. Tipologías, iniciativas, tendencias narrativas y desafíos
Nom: Victoria Mas, M; Lacasa-Mas, I; Cabrera, M. Rol: Autor Data de publicació: 2019Pàgina d'inici: 51 Pàgina final: 72ISBN: 978-84-17600-08-2
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - MassMedia Communication
- - Ètica
- - Projecte Fi de Grau
- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Comunicació
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - MassMedia Communication
- - Ètica
- - Teoria de la Comunicació
- - Projecte Fi de Grau
- - Teoria de la Comunicació
- - Fonaments de la Comunicació Humana 1
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Ètica
- - Teoria de la Comunicació
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - MassMedia Communication
- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Comunicació
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Ètica
- - Deontologia Periodística
- - Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Ètica
- - MassMedia Communication
- - Deontologia Periodística
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Teoria de la Comunicació
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - MassMedia Communication
- - Ètica
- - Deontologia Periodística
- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Ètica
- - MassMedia Communication
- - Deontologia Periodística
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Teoria de la Comunicació
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Ètica
- - MassMedia Communication
- - Teoria de la Comunicació
- - Deontologia Periodística
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2014-2015 - Període: 01/09/2014 - 31/08/2015
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Ètica
- - MassMedia Communication
- - Deontologia Periodística
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
- - Teoria de la Comunicació
Curs 2013-2014 - Període: 01/09/2013 - 31/08/2014
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - MassMedia Communication
- - Ètica
- - Deontologia Periodística
- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques
Curs 2012-2013 - Període: 01/09/2012 - 31/08/2013
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Mass Media Communication
- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Comunicació
Curs 2011-2012 - Període: 01/09/2011 - 31/08/2012
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Mass Media Communication
- - Ètica
- - Deontologia Periodística
- - Teoria de la Comunicació
-
Màster oficial
Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques- - Projecte de Recerca II.(fase Elaboració)
Curs 2010-2011 - Període: 01/09/2010 - 31/08/2011
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Teoria de la Informació
- - MassMedia Communication
- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Informació
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Deontologia Professional
- - Ètica i Deontologia Professionals
- - Teoria de la Comunicació
-
Altres
Màster en Projectes de Comunicació Online- - Ètica
Curs 2009-2010 - Període: 01/09/2009 - 31/08/2010
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Teoria de la Informació
- - Teoria de la Comunicació
-
Màster oficial
Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques- - Projecte de Recerca II.(fase Elaboració)
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Deontologia Professional
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia Professionals
- - Teoria de la Informació
-
Altres
Complements de Formació de Periodisme- - Teoria de la Comunicació
Curs 2008-2009 - Període: 01/09/2008 - 31/08/2009
-
Màster oficial
Màster Universitari de Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques- - Projecte de Recerca II.(fase Elaboració)
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Deontologia Professional
- - Treball Fi de Carrera
- - Teoria de la Informació
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia Professionals
- - Teoria de la Comunicació Audiovisual
-
Altres
Complements de Formació de Periodisme- - Teoria de la Informació
- - Teoria de la Comunicació
- - Antropologia Social
- - Comunicació de Moda I Tendències
Curs 2007-2008 - Període: 01/09/2007 - 31/08/2008
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Deontologia Professional
- - Treball Fi de Carrera
- - Teoria de la Comunicació
- - Ètica i Deontologia Professionals
- - Teoria de la Informació
-
Altres
Complements de Formació de Periodisme- - Teoria de la Comunicació
- - Teoria de la Informació
- - Empreses de Moda
Curs 2006-2007 - Període: 01/09/2006 - 31/08/2007
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Teoria i Història del Periodisme 1
- - Deontologia Professional
- - Treball Fi de Carrera
- - Teoria de la Comunicació
-
Altres
Complements de Formació de Periodisme- - Teoria de la Comunicació
Curs 2005-2006 - Període: 01/09/2005 - 31/08/2006
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Deontologia Professional
- - Teoria i Història del Periodisme 2
- - Pensament 2
- - Pensament 3
-
Altres
Complements de Formació de Periodisme- - Teoria de la Comunicació
Curs 2002-2003 - Període: 01/09/2002 - 31/08/2003
-
Llicenciatura
Llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses- - Pensament 1
- - Pensament 2
- - Pensament 3
- - Teoria i Història del Periodisme 2
- - Deontologia Professional
- - Infotecnologia 1
-
Altres
Complements de Formació de Periodisme- - Teoria de la Comunicació i de la Informació
Curs 2001-2002 - Període: 01/09/2001 - 31/08/2002
-
Llicenciatura
Llicenciatura de Periodisme- - Deontologia Professional
- - Treballs Acadèmicament Dirigits
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Antropologia de l'Educació
- - Filosofia de l'Educació
- - Pensament Contemporani: Teories Emergents
- - Antropologia de l'Educació
- - Filosofia de l'Educació
- - Pensament Contemporani: Teories Emergents
-
Altres
Complements de Formació de Periodisme- - Teoria de la Comunicació i de la Informació