Torna al directori
El nostre equip docent i investigador
BALAGUER FÀBREGAS, Maria Carmen
Professor
Contractat Doctor
Facultat de Ciències de l'Educació
Departament de
Educació
Sostenibilitat i Educació Integral (SEI)
Contacte
Ext.
6202
Formació acadèmica
-
Humanitats
- Universitat Internacional de Catalunya
-
Magisteri
- Blanquerna
-
psicopedagogia
- UOC
Projectes
-
Green Dialogues NOTED 2021
IP: Goga, N.; Campagnaro, M.; Pujol Valls, M Data d'inici: 01/01/2022 Data de finalització: 31/12/2025Entitat finançadora: Norwegian Agency for International Cooperation and Quality Enhancement in Higher Education Codi de l'entitat finançadora: Norwegian Agency Intl. Cooperation & Quality Enhancement in Higher Ed. -
Kids Lab for Sustainability
IP: Fuentes, M. Data d'inici: 15/12/2021 Data de finalització: 01/07/2024Entitat finançadora: Unión Europea Codi de l'entitat finançadora: Unión Europea-Proyecto ERASMUS -
El “feedback” comunicatiu com a estratègia formativa i formadora des de la tutoria i el mentoratge en les pràctiques d’alternança de la formació de mestres
IP: Fuertes, M. Teresa Data d'inici: 01/09/2021 Data de finalització: 31/12/2022Entitat finançadora: Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2020 ARMIF 00024 -
Formació en alternança: espai per a la recerca i la construcció de sabers professionals
IP: Fuertes, M. Teresa Data d'inici: 20/06/2018 Data de finalització: 31/12/2020Entitat finançadora: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2017 ARMIF 00001 -
Pla global d'integració de les competències matemàtica, científica i lingüstica a la formació inicial de mestres.
IP: Vidal Raméntol, S Data d'inici: 30/07/2016 Data de finalització: 30/09/2018Entitat finançadora: AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2015 ARMIF 00044 -
Las competencias en lengua oral de los estudiantes de los grados de Maestro de Educación Infantil y Educación Primaria: análisis, diagnóstico e intervención para la mejora
IP: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuentes, M. Data d'inici: 01/09/2015 Data de finalització: 31/08/2017Entitat finançadora: Universitat Internacional de Catalunya Codi de l'entitat finançadora: UIC_Novells15_02
Projectes
-
“Drets dels infants en la literatura infantil: ressonàncies i raonament crític”
IP: Graell, M.; Pujol Valls, M Data d'inici: 04/04/2018Entitat finançadora: Vicerrectorado de Ordenación Académica y Profesorado de la UIC
Publicacions
-
The Educational Review, USA, Improving Communicative Competence through Social Interaction: A Service-Learning Methodology
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fernández, Y.; Fernández Morilla, M Rol: Autor Data de publicació: 2020Pàgina d'inici: 199 Pàgina final: 210 Vol.: 4 Núm.: 11DOI: https://dx.doi.org/10.26855/er.2020.11.003 ISSN o títol: 2575-7938 -
Sustainability, Integrating sustainability into higher education curricula through the project method, a global learning strategy
Nom: Fuertes, M. Teresa; Graell, M.; Fuentes, M.; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2019Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 25 Vol.: 11 Núm.: 3DOI: https://dx.doi.org/10.3390/su11030767 ISSN o títol: 2071-1050 -
Acta pediátrica española, Efectos del juego e el desarrollo infantil (II). Análisis del impacto de un juego digital para lactantes y niños pequeños
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 2019Pàgina d'inici: e1 Pàgina final: e11 Vol.: 77 Núm.: 1-2ISSN o títol: 0001-6640 -
Acta pediátrica española, Efectos del juego en el desarrollo infantil (I): aspectos teóricos
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 138 Pàgina final: 141 Vol.: 76 Núm.: 11-12ISSN o títol: 0001-6640 -
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, La competencia comunicativa oral de los estudiantes de los grados de Educación Infantil y Educación Primaria. Análisis, diagnóstico e intervención para la mejora
Nom: Pujol Valls, M; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Graell, M.; Fuertes, M. Teresa; Fuentes, M.; Escobar, R. Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 10 Núm.: 4ISSN o títol: 2385-6203 -
Innoeduca. International Journal of Technology and Educational Innovation, Desarrollo del pensamiento crítico a través de la competencia comunicativa en la Educación Superior: una propuesta reflexiva.
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Pujol Valls, M; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 62 Pàgina final: 70 Vol.: 4 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.24310/innoeduca.2018.v4i1.3592 ISSN o títol: 2444-2925 -
Opción, La competencia comunicativa oral en la formación de maestros y maestras.
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuentes, M.; Palau, M. Rol: Autor Data de publicació: 2015Pàgina d'inici: 130 Pàgina final: 146 Vol.: 31 Núm.: Especial Nº5ISSN o títol: 1012-1587 -
Revista de Comunicación de la SEECI, Programa de lectura estratégica de los problemas matemáticos
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 2014Pàgina d'inici: 25 Pàgina final: 43 Vol.: 18 Núm.: 33DOI: https://dx.doi.org/10.15198/seeci.2014.33.25-43 ISSN o títol: 1576-3420 -
Historia y Comunicación Social, Principios metodológicos para trabajar la didáctica de las matemáticas en los grados de Educación Primaria de la UIC
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 2013Pàgina d'inici: 63 Pàgina final: 74 Vol.: 18DOI: https://dx.doi.org/10.5209/rev_HICS.2013.v18.44226 ISSN o títol: 1137-0734 -
Estudios sobre el Mensaje Periodístico, La comunicación de los problemas de matemáticas en la didáctica de los grados de educación en la UIC
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 2013Pàgina d'inici: 531 Pàgina final: 541 Vol.: 19 Núm.: especial marzoDOI: https://dx.doi.org/10.5209/rev_ESMP.2013.v19.42139 ISSN o títol: 1134-1629 -
Red U: revista de docencia universitaria (online), El TFG como elemento de mejora de la calidad en la evaluación del módulo prácticum: propuesta de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC)
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2012Pàgina d'inici: 329 Pàgina final: 343 Vol.: 10 Núm.: 2DOI: https://dx.doi.org/10.4995/redu.2012.6111 ISSN o títol: 1887-4592
Publicacions
-
Matemáticas I
Data de publicació: 2014 Isbn: 978-84-683-1403-7 -
Matemagic 1001 ideas para disfrutar en el aula
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1034-3 -
Matemagic Razona 9
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1046-6 -
Matemagic Razona 8
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1045-9 -
Matemagic Razona 7
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1044-2 -
Matemagic Razona 6
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1043-5 -
Matemagic Razona 5
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1042-8 -
Matemagic Razona 4
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1041-1 -
Matemagic razona 3
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1040-4 -
Matemagic razona 2
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1039-8 -
Matemagic Razona 1
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1038-1 -
Matemagic piensa 3
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1037-4 -
Matemagic piensa 2
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1036-7 -
Matemagic piensa 1
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1.35-0
Publicacions
-
“Steam al aire libre en la educación para el desarrollo sostenible en educación infantil a través del inquiry-based learning: experiencia y opiniones de los docentes”. “Recursos para una salud medioambiental y humana sostenibles”
Nom: Fuentes, M.; Albareda Tiana, S; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fernández Morilla, M; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 06/01/2024Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 13ISBN: 978-3-631-91607-0 -
Análisis DAFO de las prácticas en alternanza en los grados de educación de la UIC. La nueva alquimia entre el aprendizaje y la enseñanza
Nom: Fuertes, M.; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 29/11/2023ISBN: 978-3-631-91603-2 -
Competencia comunicativa oral como complemento ala TIC en el contexto de la Educación Superior. Hacia una nueva cultura digital
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 28/10/2022Pàgina d'inici: 69 Pàgina final: 82ISBN: 978-84-1124-291-2 -
Procesos de reflexión y comunicación para el seguimiento de las prácticas de alternancia en los grados en educación de la Universitat Internacional de Catalunya. Nuevas corrientes de la innovación en la universidad
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 27/04/2022Pàgina d'inici: 131 Pàgina final: 146ISBN: 978-84-1124-319-3 -
Desarrollo del pensamiento matemático. Qué y cómo enseñar desde lo concreto.. CONSTRUYENDO JUNTOS UNA ESCUELA PARA LA VIDA
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2021Pàgina d'inici: 1497 Pàgina final: 1503ISBN: 978-84-1377-352-0 -
Currículum y atención a la diversidad en el aprendizaje de la matemática en la educación infantil. CONSTRUYENDO JUNTOS UNA ESCUELA PARA LA VIDA
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 2021Pàgina d'inici: 227 Pàgina final: 234ISBN: 978-84-1377-352-0 -
Evaluación en la Educación Superior. Efectos de las modalidades oral y escrita en el logro de competencias. Analizando el fenómeno docente del futuro
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 22/12/2020Pàgina d'inici: 31 Pàgina final: 44ISBN: 978-84-368-4259-3 -
Aprendizaje y Servicio para la mejora conjunta de la competencia comunicativa oral de estudiantes universitarios y de Bachillerato. Las nuevas fórmulas docentes (título por definir pendiente de edición)
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fernández, Y.; Fernández Morilla, M Rol: Autor Data de publicació: 22/12/2020ISBN: En edición -
Dimensiones de la tutorización en el Practicum de Educación. Contenidos de vanguardia en el EEES
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 30/11/2020ISBN: 978-84-368-4260-9 -
Aprendizaje y servicio para la mejora conjunta de la competencia comunicativa oral en estudiantes universitarios y de bachillerato. Reinventando la docencia en el s.XXI
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fernández, Y.; Fernández Morilla, M Rol: Autor Data de publicació: 27/04/2020Pàgina d'inici: 172 Pàgina final: 184ISBN: 978-84-18534-46-1 -
Proyectos transversales diseñados por estudiantes del grado de educación aplicados en las aulas escolares. Investigando en contenidos de vanguardia
Nom: Graell, M.; Pujol Valls, M; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 21/11/2019Pàgina d'inici: 165 Pàgina final: 180ISBN: 978-84-17690-34-2 -
Una experiencia de codocencia en la Educación Superior. Contenidos universitarios innovadores
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 105 Pàgina final: 117ISBN: 978-84-17690-28-1 -
The process of adapting an instrument for evaluating the oral communicative competencies in undergraduate students of pre-school education and primary education. 11th International Technology, Education and Development Conference
Nom: Fuentes, M.; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Graell, M.; Pujol Valls, M; Knight, J.; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 06/03/2017Pàgina d'inici: 9075 Pàgina final: 9080ISBN: 978-84-617-8491-2 -
UNA EXPERIENCIA DE APRENDIZAJE DE SERVICIO EN COLOMBIA: CONCEPTUALIZACIÓN Y ESTRUCTURACIÓN .. Transformar para educar 4. Aprendizaje servicio
Nom: Domingo, À.; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2017Pàgina d'inici: 16 Pàgina final: 39ISBN: 978-958-741-832-3 -
Una experiencia de aprendizaje servicio en Colombia: conceptualización y estructuración. Tranformar para educar 4
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Domingo, À. Rol: Autor Data de publicació: 2017Pàgina d'inici: 16 Pàgina final: 40ISBN: 978-958-741-832-3 -
Curriculum-based competences and everyday family life. Educational integration between family and school from a pedagogical perspective. Family and Sustainable Development
Nom: Verdera Albiñana, Asunción; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 01/08/2015Pàgina d'inici: 285 Pàgina final: 303ISBN: 978-84-9098-530-4 -
Ligação entre as dificuldades de aprendizagem da leitura e a matemática. Perspectivas da docéncia nas aulas da atualidade
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 31/12/2014Pàgina d'inici: 25 Pàgina final: 38ISBN: 978-989-729-124-1 -
LAS NUEVAS FÓRMULAS DOCENTES PARA LA DIDACTICA DE LAS MATEMÁTICAS EN LOS GRADOS DE EDUCACIÓN PRIMARIA DE LA UIC (BARCELONA): CONTENIDOS Y FORMAS. Estrategias innovadoras para la docencia dialógica y virtual
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 06/02/2014Pàgina d'inici: 147 Pàgina final: 164ISBN: 978-84-15965-95-4 -
Connection between learning difficulties in reading and mathematics. Case Studios about Teaching in Today's Classroom
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 2014Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 14ISBN: 978-1-312-18807-5 -
Tutorías de evaluación en la Educación Superior. Construyendo la nueva enseñanza superior
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuertes, M. Teresa; Palau, M. Rol: Autor Data de publicació: 2014Pàgina d'inici: 69 Pàgina final: 81ISBN: 978-84-481-9745-2 -
Estilos de vida sostenible en la educación superior. Líneas emergentes en la investigación de vanguardia
Nom: Verdera Albiñana, Asunción; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 2014Pàgina d'inici: 655 Pàgina final: 665ISBN: 978-84-481-9741-4 -
Conexion entre las dificultades de aprendizaje de la lectura y las matemáticas. Visiones docentes en las aulas de hoy
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 2014Pàgina d'inici: 19 Pàgina final: 38ISBN: 978-84-15705-39-0 -
LA ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS MATEMATICAS EN EL GRADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA. INVESTIGACIÓN DE CALIDAD PARA MEJORAR LA EDUCACIÓN. CIMIE 13
Nom: Vidal Raméntol, S; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 31/07/2013Pàgina d'inici: 142 Pàgina final: 150ISBN: 10-84-616-8609-8 -
La comunicación de los problemas de matemáticas en la didáctica de los grados de educación de la UIC. el factor humano en el EEES
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 05/11/2012Pàgina d'inici: 253 Pàgina final: 273ISBN: 978-84-9011-622-7 -
LA COMUNICACIÓN DE LOS PROBLEMAS DE MATEMATICAS EN LA DIDÁCTICA DE LOS GRADOS DE EDUCACIÓN EN LA UIC. Libro de actas congreso universitario internacional sobre contenidos, investigación y docencia
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 17/10/2012Pàgina d'inici: 253 Pàgina final: 273ISBN: 978-84-9011-653 -
Guía para evaluar competencies genéricas y específicas de titulación: Rúbricas en la facultad de Educación. X Jornades de Xarxes d'Investigació en docència universitària. La participació i el compromís de la comunitat universitària
Nom: Mudarra, C.; Tintoré, Mireia; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2012Pàgina d'inici: 1827 Pàgina final: 1838ISBN: 978-84-695-2877-8 -
La evaluación en la asignatura "Desenvolupament del pensament matemàtic a l'educació infantil". Primeras Jornadas Internacionales sobre EEES: Evaluación
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 02/06/2010Pàgina d'inici: 113 Pàgina final: 125ISBN: 978-84-936160-6-9 -
Teories i Institucions Contemporànies de l'Educació. Experiències educatives a la Universitat Internacional de Catalunya en el procés d'integració a l'EEES
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2009Pàgina d'inici: 209 Pàgina final: 216ISBN: 978-84-935847-0-2
Assignatures impartides
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Treball Final de Grau
- - Educació I: Didàctica i Curriculum
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Pràctiques Escolars 2
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació I: Didàctica i Currículum
- - Treball Final de Grau
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Treball Final de Grau
- - Educació I: Didàctica i Curriculum
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació I: Didàctica i Currículum
- - Treball Final de Grau
- - Pràctiques Escolars 2
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Treball Final de Grau
- - Educació I: Didàctica i Curriculum
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Didàctica de les Llengües i Literatura 1
- - Educació I: Didàctica i Currículum
- - Treball Final de Grau
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Treball Final de Grau
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació I: Didàctica i Currículum
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Pràctiques Professionals
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Educació I: Didàctica i Curriculum
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació I: Didàctica i Currículum
- - Pràctiques Escolars 2
- - Pràctiques Escolars 1
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Dificultats d'Aprenentatge, Trastorns del Desenvolupament i Educació Inclusiva
- - Treball de Fi de Màster
- - Pràctiques Professionals
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
- - Educació I: Didàctica i Curriculum
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Pràctiques Escolars 1
- - Educació I: Didàctica i Currículum
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Pràctiques Escolars 1
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Treball de Fi de Màster
- - Dificultats d'Aprenentatge, Trastorns del Desenvolupament i Educació Inclusiva
- - Pràctiques Professionals
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Educació I: Didàctica i Curriculum
- - Pràctiques Escolars 2
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació I: Didàctica i Currículum
- - Pràctiques Escolars 2
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Dificultats d'Aprenentatge, Trastorns del Desenvolupament i Educació Inclusiva
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Educació I: Didàctica i Curriculum
- - Pràctiques Escolars 2
- - Pràctiques Escolars 1
- - Pràctiques Escolars 3
- - Educació I: Didàctica i Currículum
- - Pràctiques Escolars 2
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Dificultats d'Aprenentatge, Trastorns del Desenvolupament i Educació Inclusiva
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Pràctiques Escolars 3
- - Pràctiques Escolars 2
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Pràctiques Escolars 2
- - Pràctiques Escolars 3
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
Curs 2014-2015 - Període: 01/09/2014 - 31/08/2015
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Pràctiques Escolars 2
- - Pràctiques Escolars 3
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
Curs 2013-2014 - Període: 01/09/2013 - 31/08/2014
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Pràctiques Escolars 3
- - Pràctiques Escolars 3
Curs 2012-2013 - Període: 01/09/2012 - 31/08/2013
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia IV: Dificultats d'aprenentatge i Trastorns del Desenvolupament I
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura I
- - Pràctiques Escolars II
- - Pràctiques Escolars III
- - Treball Final de Grau
- - Pràctiques Escolars III
- - Treball Final de Grau
Curs 2011-2012 - Període: 01/09/2011 - 31/08/2012
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia IV: Dificultats d'aprenentatge i Trastorns del Desenvolupament I
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura I
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica I
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
- - Pràctiques Escolars II
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Pràctiques Escolars II
-
Màster oficial
Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques- - Projecte de Recerca II.(fase Elaboració)
Curs 2010-2011 - Període: 01/09/2010 - 31/08/2011
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia IV: Dificultats d'aprenentatge i Trastorns del Desenvolupament I
- - Coaching/Assessorament
- - Treball Final de Grau
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 3
- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 3
Curs 2009-2010 - Període: 01/09/2009 - 31/08/2010
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Desenvol. Habilitats Lingüístiques 1
- - Desenvol. Pensament Matemàtic i la seva Didàctica
- - Desenvol. Habilitats Lingüístiques 2
- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 2
- - Practicum 3
- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 2
- - Practicum 3
Curs 2008-2009 - Període: 01/09/2008 - 31/08/2009
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Desenvol. Pensament Matemàtic i la seva Didàctica
- - Desenvol. Habilitats Lingüístiques 2
- - Desenvol. Habilitats Lingüístiques 1
- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Practicum 3
- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Practicum 3
Curs 2007-2008 - Període: 01/09/2007 - 31/08/2008
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Desenvol. Habilitats Lingüístiques 1
- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Practicum 3
- - Desenvol. Pensament Matemàtic i la seva Didàctica
- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Practicum 3
Curs 2006-2007 - Període: 01/09/2006 - 31/08/2007
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Practicum 3
- - Teories i Institucions Contemporànies d'Educació
- - Treballar per projectes i per racons
- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Practicum 3
Curs 2005-2006 - Període: 01/09/2005 - 31/08/2006
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Treballar per Projectes i per Racons
Curs 2004-2005 - Període: 01/09/2004 - 31/08/2005
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Estratègies d'aprenentatge
- - Estrategies d'aprenentatge
-
Humanitats
- Universitat Internacional de Catalunya
-
Magisteri
- Blanquerna
-
psicopedagogia
- UOC
-
Green Dialogues NOTED 2021
IP: Goga, N.; Campagnaro, M.; Pujol Valls, M Data d'inici: 01/01/2022 Data de finalització: 31/12/2025Entitat finançadora: Norwegian Agency for International Cooperation and Quality Enhancement in Higher Education Codi de l'entitat finançadora: Norwegian Agency Intl. Cooperation & Quality Enhancement in Higher Ed. -
Kids Lab for Sustainability
IP: Fuentes, M. Data d'inici: 15/12/2021 Data de finalització: 01/07/2024Entitat finançadora: Unión Europea Codi de l'entitat finançadora: Unión Europea-Proyecto ERASMUS -
El “feedback” comunicatiu com a estratègia formativa i formadora des de la tutoria i el mentoratge en les pràctiques d’alternança de la formació de mestres
IP: Fuertes, M. Teresa Data d'inici: 01/09/2021 Data de finalització: 31/12/2022Entitat finançadora: Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2020 ARMIF 00024 -
Formació en alternança: espai per a la recerca i la construcció de sabers professionals
IP: Fuertes, M. Teresa Data d'inici: 20/06/2018 Data de finalització: 31/12/2020Entitat finançadora: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2017 ARMIF 00001 -
Pla global d'integració de les competències matemàtica, científica i lingüstica a la formació inicial de mestres.
IP: Vidal Raméntol, S Data d'inici: 30/07/2016 Data de finalització: 30/09/2018Entitat finançadora: AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2015 ARMIF 00044 -
Las competencias en lengua oral de los estudiantes de los grados de Maestro de Educación Infantil y Educación Primaria: análisis, diagnóstico e intervención para la mejora
IP: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuentes, M. Data d'inici: 01/09/2015 Data de finalització: 31/08/2017Entitat finançadora: Universitat Internacional de Catalunya Codi de l'entitat finançadora: UIC_Novells15_02
-
“Drets dels infants en la literatura infantil: ressonàncies i raonament crític”
IP: Graell, M.; Pujol Valls, M Data d'inici: 04/04/2018Entitat finançadora: Vicerrectorado de Ordenación Académica y Profesorado de la UIC
-
The Educational Review, USA, Improving Communicative Competence through Social Interaction: A Service-Learning Methodology
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fernández, Y.; Fernández Morilla, M Rol: Autor Data de publicació: 2020Pàgina d'inici: 199 Pàgina final: 210 Vol.: 4 Núm.: 11DOI: https://dx.doi.org/10.26855/er.2020.11.003 ISSN o títol: 2575-7938 -
Sustainability, Integrating sustainability into higher education curricula through the project method, a global learning strategy
Nom: Fuertes, M. Teresa; Graell, M.; Fuentes, M.; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2019Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 25 Vol.: 11 Núm.: 3DOI: https://dx.doi.org/10.3390/su11030767 ISSN o títol: 2071-1050 -
Acta pediátrica española, Efectos del juego e el desarrollo infantil (II). Análisis del impacto de un juego digital para lactantes y niños pequeños
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 2019Pàgina d'inici: e1 Pàgina final: e11 Vol.: 77 Núm.: 1-2ISSN o títol: 0001-6640 -
Acta pediátrica española, Efectos del juego en el desarrollo infantil (I): aspectos teóricos
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 138 Pàgina final: 141 Vol.: 76 Núm.: 11-12ISSN o títol: 0001-6640 -
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, La competencia comunicativa oral de los estudiantes de los grados de Educación Infantil y Educación Primaria. Análisis, diagnóstico e intervención para la mejora
Nom: Pujol Valls, M; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Graell, M.; Fuertes, M. Teresa; Fuentes, M.; Escobar, R. Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 10 Núm.: 4ISSN o títol: 2385-6203 -
Innoeduca. International Journal of Technology and Educational Innovation, Desarrollo del pensamiento crítico a través de la competencia comunicativa en la Educación Superior: una propuesta reflexiva.
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Pujol Valls, M; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 62 Pàgina final: 70 Vol.: 4 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.24310/innoeduca.2018.v4i1.3592 ISSN o títol: 2444-2925 -
Opción, La competencia comunicativa oral en la formación de maestros y maestras.
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuentes, M.; Palau, M. Rol: Autor Data de publicació: 2015Pàgina d'inici: 130 Pàgina final: 146 Vol.: 31 Núm.: Especial Nº5ISSN o títol: 1012-1587 -
Revista de Comunicación de la SEECI, Programa de lectura estratégica de los problemas matemáticos
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 2014Pàgina d'inici: 25 Pàgina final: 43 Vol.: 18 Núm.: 33DOI: https://dx.doi.org/10.15198/seeci.2014.33.25-43 ISSN o títol: 1576-3420 -
Historia y Comunicación Social, Principios metodológicos para trabajar la didáctica de las matemáticas en los grados de Educación Primaria de la UIC
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 2013Pàgina d'inici: 63 Pàgina final: 74 Vol.: 18DOI: https://dx.doi.org/10.5209/rev_HICS.2013.v18.44226 ISSN o títol: 1137-0734 -
Estudios sobre el Mensaje Periodístico, La comunicación de los problemas de matemáticas en la didáctica de los grados de educación en la UIC
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 2013Pàgina d'inici: 531 Pàgina final: 541 Vol.: 19 Núm.: especial marzoDOI: https://dx.doi.org/10.5209/rev_ESMP.2013.v19.42139 ISSN o títol: 1134-1629 -
Red U: revista de docencia universitaria (online), El TFG como elemento de mejora de la calidad en la evaluación del módulo prácticum: propuesta de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC)
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2012Pàgina d'inici: 329 Pàgina final: 343 Vol.: 10 Núm.: 2DOI: https://dx.doi.org/10.4995/redu.2012.6111 ISSN o títol: 1887-4592
-
Matemáticas I
Data de publicació: 2014 Isbn: 978-84-683-1403-7 -
Matemagic 1001 ideas para disfrutar en el aula
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1034-3 -
Matemagic Razona 9
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1046-6 -
Matemagic Razona 8
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1045-9 -
Matemagic Razona 7
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1044-2 -
Matemagic Razona 6
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1043-5 -
Matemagic Razona 5
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1042-8 -
Matemagic Razona 4
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1041-1 -
Matemagic razona 3
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1040-4 -
Matemagic razona 2
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1039-8 -
Matemagic Razona 1
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1038-1 -
Matemagic piensa 3
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1037-4 -
Matemagic piensa 2
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1036-7 -
Matemagic piensa 1
Data de publicació: 2013 Isbn: 978-84-683-1.35-0
-
“Steam al aire libre en la educación para el desarrollo sostenible en educación infantil a través del inquiry-based learning: experiencia y opiniones de los docentes”. “Recursos para una salud medioambiental y humana sostenibles”
Nom: Fuentes, M.; Albareda Tiana, S; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fernández Morilla, M; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 06/01/2024Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 13ISBN: 978-3-631-91607-0 -
Análisis DAFO de las prácticas en alternanza en los grados de educación de la UIC. La nueva alquimia entre el aprendizaje y la enseñanza
Nom: Fuertes, M.; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 29/11/2023ISBN: 978-3-631-91603-2 -
Competencia comunicativa oral como complemento ala TIC en el contexto de la Educación Superior. Hacia una nueva cultura digital
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 28/10/2022Pàgina d'inici: 69 Pàgina final: 82ISBN: 978-84-1124-291-2 -
Procesos de reflexión y comunicación para el seguimiento de las prácticas de alternancia en los grados en educación de la Universitat Internacional de Catalunya. Nuevas corrientes de la innovación en la universidad
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 27/04/2022Pàgina d'inici: 131 Pàgina final: 146ISBN: 978-84-1124-319-3 -
Desarrollo del pensamiento matemático. Qué y cómo enseñar desde lo concreto.. CONSTRUYENDO JUNTOS UNA ESCUELA PARA LA VIDA
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2021Pàgina d'inici: 1497 Pàgina final: 1503ISBN: 978-84-1377-352-0 -
Currículum y atención a la diversidad en el aprendizaje de la matemática en la educación infantil. CONSTRUYENDO JUNTOS UNA ESCUELA PARA LA VIDA
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 2021Pàgina d'inici: 227 Pàgina final: 234ISBN: 978-84-1377-352-0 -
Evaluación en la Educación Superior. Efectos de las modalidades oral y escrita en el logro de competencias. Analizando el fenómeno docente del futuro
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 22/12/2020Pàgina d'inici: 31 Pàgina final: 44ISBN: 978-84-368-4259-3 -
Aprendizaje y Servicio para la mejora conjunta de la competencia comunicativa oral de estudiantes universitarios y de Bachillerato. Las nuevas fórmulas docentes (título por definir pendiente de edición)
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fernández, Y.; Fernández Morilla, M Rol: Autor Data de publicació: 22/12/2020ISBN: En edición -
Dimensiones de la tutorización en el Practicum de Educación. Contenidos de vanguardia en el EEES
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 30/11/2020ISBN: 978-84-368-4260-9 -
Aprendizaje y servicio para la mejora conjunta de la competencia comunicativa oral en estudiantes universitarios y de bachillerato. Reinventando la docencia en el s.XXI
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fernández, Y.; Fernández Morilla, M Rol: Autor Data de publicació: 27/04/2020Pàgina d'inici: 172 Pàgina final: 184ISBN: 978-84-18534-46-1 -
Proyectos transversales diseñados por estudiantes del grado de educación aplicados en las aulas escolares. Investigando en contenidos de vanguardia
Nom: Graell, M.; Pujol Valls, M; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 21/11/2019Pàgina d'inici: 165 Pàgina final: 180ISBN: 978-84-17690-34-2 -
Una experiencia de codocencia en la Educación Superior. Contenidos universitarios innovadores
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 105 Pàgina final: 117ISBN: 978-84-17690-28-1 -
The process of adapting an instrument for evaluating the oral communicative competencies in undergraduate students of pre-school education and primary education. 11th International Technology, Education and Development Conference
Nom: Fuentes, M.; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Graell, M.; Pujol Valls, M; Knight, J.; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 06/03/2017Pàgina d'inici: 9075 Pàgina final: 9080ISBN: 978-84-617-8491-2 -
UNA EXPERIENCIA DE APRENDIZAJE DE SERVICIO EN COLOMBIA: CONCEPTUALIZACIÓN Y ESTRUCTURACIÓN .. Transformar para educar 4. Aprendizaje servicio
Nom: Domingo, À.; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2017Pàgina d'inici: 16 Pàgina final: 39ISBN: 978-958-741-832-3 -
Una experiencia de aprendizaje servicio en Colombia: conceptualización y estructuración. Tranformar para educar 4
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Domingo, À. Rol: Autor Data de publicació: 2017Pàgina d'inici: 16 Pàgina final: 40ISBN: 978-958-741-832-3 -
Curriculum-based competences and everyday family life. Educational integration between family and school from a pedagogical perspective. Family and Sustainable Development
Nom: Verdera Albiñana, Asunción; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 01/08/2015Pàgina d'inici: 285 Pàgina final: 303ISBN: 978-84-9098-530-4 -
Ligação entre as dificuldades de aprendizagem da leitura e a matemática. Perspectivas da docéncia nas aulas da atualidade
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 31/12/2014Pàgina d'inici: 25 Pàgina final: 38ISBN: 978-989-729-124-1 -
LAS NUEVAS FÓRMULAS DOCENTES PARA LA DIDACTICA DE LAS MATEMÁTICAS EN LOS GRADOS DE EDUCACIÓN PRIMARIA DE LA UIC (BARCELONA): CONTENIDOS Y FORMAS. Estrategias innovadoras para la docencia dialógica y virtual
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 06/02/2014Pàgina d'inici: 147 Pàgina final: 164ISBN: 978-84-15965-95-4 -
Connection between learning difficulties in reading and mathematics. Case Studios about Teaching in Today's Classroom
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 2014Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 14ISBN: 978-1-312-18807-5 -
Tutorías de evaluación en la Educación Superior. Construyendo la nueva enseñanza superior
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuertes, M. Teresa; Palau, M. Rol: Autor Data de publicació: 2014Pàgina d'inici: 69 Pàgina final: 81ISBN: 978-84-481-9745-2 -
Estilos de vida sostenible en la educación superior. Líneas emergentes en la investigación de vanguardia
Nom: Verdera Albiñana, Asunción; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 2014Pàgina d'inici: 655 Pàgina final: 665ISBN: 978-84-481-9741-4 -
Conexion entre las dificultades de aprendizaje de la lectura y las matemáticas. Visiones docentes en las aulas de hoy
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 2014Pàgina d'inici: 19 Pàgina final: 38ISBN: 978-84-15705-39-0 -
LA ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS MATEMATICAS EN EL GRADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA. INVESTIGACIÓN DE CALIDAD PARA MEJORAR LA EDUCACIÓN. CIMIE 13
Nom: Vidal Raméntol, S; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 31/07/2013Pàgina d'inici: 142 Pàgina final: 150ISBN: 10-84-616-8609-8 -
La comunicación de los problemas de matemáticas en la didáctica de los grados de educación de la UIC. el factor humano en el EEES
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 05/11/2012Pàgina d'inici: 253 Pàgina final: 273ISBN: 978-84-9011-622-7 -
LA COMUNICACIÓN DE LOS PROBLEMAS DE MATEMATICAS EN LA DIDÁCTICA DE LOS GRADOS DE EDUCACIÓN EN LA UIC. Libro de actas congreso universitario internacional sobre contenidos, investigación y docencia
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Vidal Raméntol, S Rol: Autor Data de publicació: 17/10/2012Pàgina d'inici: 253 Pàgina final: 273ISBN: 978-84-9011-653 -
Guía para evaluar competencies genéricas y específicas de titulación: Rúbricas en la facultad de Educación. X Jornades de Xarxes d'Investigació en docència universitària. La participació i el compromís de la comunitat universitària
Nom: Mudarra, C.; Tintoré, Mireia; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2012Pàgina d'inici: 1827 Pàgina final: 1838ISBN: 978-84-695-2877-8 -
La evaluación en la asignatura "Desenvolupament del pensament matemàtic a l'educació infantil". Primeras Jornadas Internacionales sobre EEES: Evaluación
Nom: Fuertes, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 02/06/2010Pàgina d'inici: 113 Pàgina final: 125ISBN: 978-84-936160-6-9 -
Teories i Institucions Contemporànies de l'Educació. Experiències educatives a la Universitat Internacional de Catalunya en el procés d'integració a l'EEES
Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2009Pàgina d'inici: 209 Pàgina final: 216ISBN: 978-84-935847-0-2
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Treball Final de Grau
- - Educació I: Didàctica i Curriculum
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Pràctiques Escolars 2
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació I: Didàctica i Currículum
- - Treball Final de Grau
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Treball Final de Grau
- - Educació I: Didàctica i Curriculum
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació I: Didàctica i Currículum
- - Treball Final de Grau
- - Pràctiques Escolars 2
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Treball Final de Grau
- - Educació I: Didàctica i Curriculum
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Didàctica de les Llengües i Literatura 1
- - Educació I: Didàctica i Currículum
- - Treball Final de Grau
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Treball Final de Grau
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació I: Didàctica i Currículum
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Pràctiques Professionals
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Educació I: Didàctica i Curriculum
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació I: Didàctica i Currículum
- - Pràctiques Escolars 2
- - Pràctiques Escolars 1
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Dificultats d'Aprenentatge, Trastorns del Desenvolupament i Educació Inclusiva
- - Treball de Fi de Màster
- - Pràctiques Professionals
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
- - Educació I: Didàctica i Curriculum
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Pràctiques Escolars 1
- - Educació I: Didàctica i Currículum
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Pràctiques Escolars 1
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Treball de Fi de Màster
- - Dificultats d'Aprenentatge, Trastorns del Desenvolupament i Educació Inclusiva
- - Pràctiques Professionals
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Educació I: Didàctica i Curriculum
- - Pràctiques Escolars 2
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació I: Didàctica i Currículum
- - Pràctiques Escolars 2
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Dificultats d'Aprenentatge, Trastorns del Desenvolupament i Educació Inclusiva
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Educació I: Didàctica i Curriculum
- - Pràctiques Escolars 2
- - Pràctiques Escolars 1
- - Pràctiques Escolars 3
- - Educació I: Didàctica i Currículum
- - Pràctiques Escolars 2
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Dificultats d'Aprenentatge, Trastorns del Desenvolupament i Educació Inclusiva
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Pràctiques Escolars 3
- - Pràctiques Escolars 2
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Pràctiques Escolars 2
- - Pràctiques Escolars 3
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
Curs 2014-2015 - Període: 01/09/2014 - 31/08/2015
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
- - Pràctiques Escolars 2
- - Pràctiques Escolars 3
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
Curs 2013-2014 - Període: 01/09/2013 - 31/08/2014
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Pràctiques Escolars 3
- - Pràctiques Escolars 3
Curs 2012-2013 - Període: 01/09/2012 - 31/08/2013
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia IV: Dificultats d'aprenentatge i Trastorns del Desenvolupament I
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura I
- - Pràctiques Escolars II
- - Pràctiques Escolars III
- - Treball Final de Grau
- - Pràctiques Escolars III
- - Treball Final de Grau
Curs 2011-2012 - Període: 01/09/2011 - 31/08/2012
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia IV: Dificultats d'aprenentatge i Trastorns del Desenvolupament I
- - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura I
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica I
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica II
- - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
- - Pràctiques Escolars II
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Pràctiques Escolars II
-
Màster oficial
Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques- - Projecte de Recerca II.(fase Elaboració)
Curs 2010-2011 - Període: 01/09/2010 - 31/08/2011
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia IV: Dificultats d'aprenentatge i Trastorns del Desenvolupament I
- - Coaching/Assessorament
- - Treball Final de Grau
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 3
- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 3
Curs 2009-2010 - Període: 01/09/2009 - 31/08/2010
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Desenvol. Habilitats Lingüístiques 1
- - Desenvol. Pensament Matemàtic i la seva Didàctica
- - Desenvol. Habilitats Lingüístiques 2
- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 2
- - Practicum 3
- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 2
- - Practicum 3
Curs 2008-2009 - Període: 01/09/2008 - 31/08/2009
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Desenvol. Pensament Matemàtic i la seva Didàctica
- - Desenvol. Habilitats Lingüístiques 2
- - Desenvol. Habilitats Lingüístiques 1
- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Practicum 3
- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Practicum 3
Curs 2007-2008 - Període: 01/09/2007 - 31/08/2008
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Desenvol. Habilitats Lingüístiques 1
- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Practicum 3
- - Desenvol. Pensament Matemàtic i la seva Didàctica
- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Practicum 3
Curs 2006-2007 - Període: 01/09/2006 - 31/08/2007
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Practicum 3
- - Teories i Institucions Contemporànies d'Educació
- - Treballar per projectes i per racons
- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Practicum 3
Curs 2005-2006 - Període: 01/09/2005 - 31/08/2006
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Treballar per Projectes i per Racons
- - Practicum 1
- - Practicum 2
- - Treballar per Projectes i per Racons
Curs 2004-2005 - Període: 01/09/2004 - 31/08/2005
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Estratègies d'aprenentatge
- - Estrategies d'aprenentatge