Torna al directori
El nostre equip docent i investigador
GRAELL MARTIN, Mariona

GRAELL MARTIN, Mariona

Professor Contractat Doctor
Facultat de Ciències de l'Educació
Departament de Educació
Sostenibilitat i Educació Integral (SEI)
  • Formació acadèmica
    • Competitius
    • No competitius
    • Articles
    • Llibres
    • Capítols de llibre
  • Assignatures impartides

Formació acadèmica

  • Pedagogia
  • UNIVERISTAT DE BARCELONA
  • Máster en Docencia Universitaria para Profesorado Novel
  • Universitat de Barcelona
  • Máster en Desarrollo Directivo, Inteligencia Emocional y Coaching
  • EAE Business School - Universitat Politècnica de Catalunya

Projectes

  • Green Dialogues NOTED 2021
    IP: Goga, N.; Campagnaro, M.; Pujol Valls, M Data d'inici: 01/01/2022 Data de finalització: 31/12/2025
    Entitat finançadora: Norwegian Agency for International Cooperation and Quality Enhancement in Higher Education Codi de l'entitat finançadora: Norwegian Agency Intl. Cooperation & Quality Enhancement in Higher Ed.
  • Mesurar l'impacte positiu de les accions fetes per mitigar el canvi climàtic. Educació climàtica a la Universitat i des de la Universitat
    IP: Albareda Tiana, S Data d'inici: 05/12/2023 Data de finalització: 05/12/2025
    Entitat finançadora: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca AGAUR Codi de l'entitat finançadora: AGAUR
  • EMPREMTA (CO)4
    IP: Graell, M. Data d'inici: 15/09/2021 Data de finalització: 15/09/2025
    Entitat finançadora: Ajuntament de Barcelona Codi de l'entitat finançadora: Ajuntament de Barcelona, 21S04896
  • El “feedback” comunicatiu com a estratègia formativa i formadora des de la tutoria i el mentoratge en les pràctiques d’alternança de la formació de mestres
    IP: Fuertes, M. Teresa Data d'inici: 01/09/2021 Data de finalització: 31/12/2022
    Entitat finançadora: Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2020 ARMIF 00024
  • Climate Change related to Catholic Education as Subject in the HIE Programmes of Sciences Education
    IP: Fernández Morilla, M Data d'inici: 01/10/2020 Data de finalització: 30/09/2022
    Entitat finançadora: Unió Europea
  • Formació en alternança: espai per a la recerca i la construcció de sabers professionals
    IP: Fuertes, M. Teresa Data d'inici: 20/06/2018 Data de finalització: 31/12/2020
    Entitat finançadora: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2017 ARMIF 00001
  • Pla global d'integració de les competències matemàtica, científica i lingüstica a la formació inicial de mestres.
    IP: Vidal Raméntol, S Data d'inici: 30/07/2016 Data de finalització: 30/09/2018
    Entitat finançadora: AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2015 ARMIF 00044
  • Impacte de la participació interna que generen els projectes d’aprenentatge servei a la Fundació Catalana de l’Esplai
    IP: Graell, M. Data d'inici: 11/05/2017 Data de finalització: 10/05/2018
    Entitat finançadora: Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2016DEMOC00005
  • Las competencias en lengua oral de los estudiantes de los grados de Maestro de Educación Infantil y Educación Primaria: análisis, diagnóstico e intervención para la mejora
    IP: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuentes, M. Data d'inici: 01/09/2015 Data de finalització: 31/08/2017
    Entitat finançadora: Universitat Internacional de Catalunya Codi de l'entitat finançadora: UIC_Novells15_02
  • Grup de Recerca d'educació Moral (GREM)
    IP: Buxarrais, M.R.; Martínez, M.; Puig, JM.; Martín, X.; Payà, M.; Gijón, M.; Amèlia, T.; Ayuste,A; Graell, M.; Palos, J.; Rubio, L.; Moreu, À.; Prats, E.; Salinas, H.; Obiols, N.; Noguera, E.; Esteban, F.; Burguet, M.; Agud, Í. Data d'inici: 04/09/2014 Data de finalització: 05/09/2016
    Entitat finançadora: Generalitat de Catalunya Codi de l'entitat finançadora: 2014 SGR 1478

Projectes

  • Les relacions de partenariat i xarxes entre entitats socials i administració vinculats amb l’aprenentatge servei
    IP: Graell, M. Data d'inici: 10/02/2014 Data de finalització: 09/02/2016
    Entitat finançadora: Unió Europea; Programa RecerCaixa
  • “Drets dels infants en la literatura infantil: ressonàncies i raonament crític”
    IP: Graell, M.; Pujol Valls, M Data d'inici: 04/04/2018
    Entitat finançadora: Vicerrectorado de Ordenación Académica y Profesorado de la UIC

Publicacions

  • Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Guías que orientan a los docentes en un proyecto de Aprendizaje Servicio y educación para el desarrollo sostenible.
    Nom: Graell, M.; Fuentes, M.; Pujol Valls, M; Albareda Tiana, S Rol: Autor Data de publicació: 2024
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 15 Vol.: En prensa
    ISSN o títol: 1139-7853
  • International journal of sustainability in higher education (Online), Enhancing curricular integration of the SDGs: fostering active methodologies through cross-departmental collaboration in a Spanish university
    Nom: Albareda Tiana, S; Fernández Borsot, G.; Berbegal-Mirabent, Jasmina; Regadera, E.; Mas-Machuca, M.; Graell, M.; Manresa, A.; Fernández Morilla, M; Fuertes, M. Teresa; Gutiérrez, A.; Guardiola, J. Rol: Autor Data de publicació: 2024
  • Temps d'Educació, La conceptualització de la competència lectora. Una anàlisi del recorregut historicolegal a Catalunya
    Nom: Garcia Elvira, V.; Graell, M.; Pujol Valls, M Rol: Autor Data de publicació: 2023
    Pàgina d'inici: 293 Pàgina final: 309 Núm.: 65
    ISSN o títol: 2014-7627
  • Revista Complutense de Educación, Children’s rights and values in literature for young readers
    Nom: Pujol Valls, M; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2023
    Pàgina d'inici: 243 Pàgina final: 252 Vol.: 34 Núm.: 2
    DOI: https://dx.doi.org/10.5209/rced.77265 ISSN o títol: 1130-2496
  • Revista de Educación y Derecho, The continuous training of the PDI in the Spanish university laws La formació contínua del PDI a les lleis universitàries espanyoles La formación continua del PDI en las leyes universitarias españolas
    Nom: Malagón Terrón , FJ.; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2023
    Vol.: 28
  • Human Review. International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Curricular proposal for teaching catholic religion and promotion of climate change PROPUESTA CURRICULAR DE ENSEÑANZA DE RELIGIÓN CATÓLICA Y PROMOCIÓN DE LA ACCIÓN CLIMÁTICA
    Nom: Fernández Morilla, M; Albareda Tiana, S; Fuertes, M. Teresa; Graell, M.; Jiménez, E. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Vol.: 11
  • Medical Science Educator, COVID-19: Making the Best out of a Forced Transition to Online Medical Teaching—a Mixed Methods Study
    Nom: Virumbrales, Montserrat; Elorduy Hernández-Vaquero, M; Graell, M.; Mezquita, Pau; Brotons, P.; Balaguer, Albert Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Pàgina d'inici: 337 Pàgina final: 347 Vol.: 32 Núm.: 2
  • International journal of intellectual property management, University professional and citizenship education through service learning
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Pàgina d'inici: 148 Pàgina final: 163 Vol.: 12 Núm.: 1
  • Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación , La formación continua del profesorado en los planes estratégicos de las universidades españolas
    Nom: Malagón Terrón , FJ.; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Pàgina d'inici: 433 Pàgina final: 458 Vol.: 25 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.5944/eduxx1.30321 ISSN o títol: 1139-613X
  • MODULEMA. Revista Científica sobre Diversidad Cultural, El diálogo interreligioso: una asignatura pendiente entre las organizaciones sociales y educativas
    Nom: Freixa, M.; Graell, M.; Noguera, E.; Vilà, R. Rol: Autor Data de publicació: 2021
    Pàgina d'inici: 151 Pàgina final: 169 Núm.: 5
  • CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Escoles que eduquen en la diversitat com a eina formadora interdisciplinar de futurs mestres
    Nom: Fuentes, M.; Graell, M.; Albareda Tiana, S Rol: Autor Data de publicació: 2021
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 12 Vol.: 1 Núm.: 5
    ISSN o títol: 2385-6203
  • Revista médica de Chile, Perceptions of students confined by the COVID-19 pandemic on distance learning in medicine
    Nom: Brotons, P.; Virumbrales, Montserrat; Elorduy Hernández-Vaquero, M; Mezquita, Pau; Graell, M.; Balaguer, Albert Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 1461 Pàgina final: 1466 Vol.: 148 Núm.: 10
  • CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Profesionales del futuro: la formación por competencias a través de la co-presentación
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 45 Pàgina final: 55 Vol.: 3 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.5565/rev/clil.39 ISSN o títol: 2605-5893
  • Sustainability, Integrating sustainability into higher education curricula through the project method, a global learning strategy
    Nom: Fuertes, M. Teresa; Graell, M.; Fuentes, M.; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2019
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 25 Vol.: 11 Núm.: 3
    DOI: https://dx.doi.org/10.3390/su11030767 ISSN o títol: 2071-1050
  • RIDAS, Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio, Introducción ¿Cómo difundir el aprendizaje servicio?
    Nom: Martín, X.; Puig , J.; Rubio, L.; Gijón, M.; López-Dória, M.; Bär, B.; Calvet, J.; Palos, J.; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 2 Pàgina final: 5 Núm.: 6
    DOI: https://dx.doi.org/10.1344/RIDAS2018.6.2 ISSN o títol: 2339-9341
  • Suplemento del boletín educaweb, Reflexiones sobre la prevención y detección del acoso escolar
    Nom: Alonso-Stuyck, P.; Fuentes, M.; Graell, M.; Pérez, A. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 6 Vol.: Monográfico 359
    ISSN o títol: 1578-5793
  • CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Procés reflexiu de 3 experiències d'aprenentage servei de la Fundació Catalana de L'Esplai per l'equip educatiu: Aplicació de la rúbrica d'avaluació
    Nom: Graell, M.; Fuentes, M.; Quirós, C.; Fuertes, M. Teresa; Ramón, A.; Escardíbul, S.; Mena, C.; Pica, S. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 13 Núm.: 4
    ISSN o títol: 2385-6203
  • CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, La competencia comunicativa oral de los estudiantes de los grados de Educación Infantil y Educación Primaria. Análisis, diagnóstico e intervención para la mejora
    Nom: Pujol Valls, M; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Graell, M.; Fuertes, M. Teresa; Fuentes, M.; Escobar, R. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 10 Núm.: 4
    ISSN o títol: 2385-6203
  • Innoeduca. International Journal of Technology and Educational Innovation, Desarrollo del pensamiento crítico a través de la competencia comunicativa en la Educación Superior: una propuesta reflexiva.
    Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Pujol Valls, M; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 62 Pàgina final: 70 Vol.: 4 Núm.: 1
  • RIDAS, Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio, Consolidación del proyecto del Banco de Sangre y Tejidos como entidad educativa a través de la necesidad de la donación de sangre
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 141 Pàgina final: 153 Núm.: 6
    DOI: https://dx.doi.org/10.1344/RIDAS2018.6.13 ISSN o títol: 2339-9341
  • Educació Social. Revista d'Intervenció Socioeducativa, Educació i comunitat: una aportació al partenariat educatiu
    Nom: Graell, M.; Artaraz, K. Rol: Autor Data de publicació: 2016
    Pàgina d'inici: 61 Pàgina final: 76 Vol.: 64
    ISSN o títol: 2339-6954
  • CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, La participación de los estudiantes universitarios: un estudio diagnostico comprensivo de proyectos de aprendizaje servicio.
    Nom: Graell, M.; Folgueiras, P. Rol: Autor Data de publicació: 2016
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 7 Vol.: 3
    ISSN o títol: 2385-6203
  • Revista Iberoamericana, El proceso de partenariado en el proyecto de aprendizaje servicio del Banco de Sangre y Tejidos
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    Pàgina d'inici: 76 Pàgina final: 90 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.1344/RIDAS2015.1.5 ISSN o títol: 2339-9341
  • Revista d'Innovació i Recerca en Educació, Repensando la relación entre las organizaciones y la Universidad en las Prácticas Externas del grado de Pedagogía.
    Nom: Graell, M.; Martínez, S.; Rajadell, N.; Vila, R.; Aneas, A.; Piqué, B.; Noguera, E.; Gómez, J. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    ISSN o títol: 2013-2 255
  • Teoría de la Educación. Revista Interuniversitaria, DONACIÓN DE SANGRE Y EDUCACIÓN PARA LA CIUDADANÍA. UNA APROXIMACIÓN DESDE EL APRENDIZAJE SERVICIO Y LA TEORÍA DEL DON
    Nom: Puig, JM.; Graell, M.; Cortel, G. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Pàgina d'inici: 141 Pàgina final: 161 Vol.: 26 Núm.: 2-2014
    ISSN o títol: 1130-3743
  • Revista Iberoamericana de Educación, Aplicación del aprendizaje Servicio en el Banco de Sangre y Tejidos.
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Vol.: 65 Núm.: 1
    ISSN o títol: 1022-6508
  • Temps d'Educació, Donació de sang i educació per a la ciutadania: un projecte pedagògic.
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2011
    Pàgina d'inici: 69 Pàgina final: 80 Vol.: 41
    ISSN o títol: 0214-7351
  • Journal of moral education, Service-learning: education for citizenship. Journal of Moral Education
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2008
    Pàgina d'inici: 531 Pàgina final: 533 Vol.: 36 Núm.: 4
    ISSN o títol: 0305-7240

Publicacions

  • Metodologías docentes activas para implementar los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS) de manera interdisciplinaria a UIC Barcelona
    Data de publicació: 2022 Isbn: 978-84-125693-9-1
  • Canvi educatiu generat pels projectes d'ApS en els centres d'educació primària i secundària
    Data de publicació: 2018 Doi: http://hdl.handle.net/2445/121667 Isbn: 978-84-09-01487-3
  • Canvi educatiu generat pels projectes d'ApS en els centres d'educació primària i secundària
    Data de publicació: 2018 Doi: http://hdl.handle.net/2445/121667 Isbn: 978-84-09-01487-3

Publicacions

  • La participación en los proyectos de aprendizaje servicio: el caso de la Fundación Catalana del Esplai.. La Universidad se renueva: Modelos, competencias y fórmulas de nueva implantación
    Nom: Graell, M.; Fuentes, M.; Fuertes, M. Rol: Autor Data de publicació: 04/02/2024
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 14
    ISBN: 978-3-631-91601-8
  • Propuesta de análisis de los derechos del niño y los Objetivos de Desarrollo Sostenible en la LIJ sobre guerra. Leer para un mundo mejor. Literatura Infantil y Juvenil y Objetivos de Desarrollo Sostenible
    Nom: Pujol Valls, M; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 01/07/2023
    ISBN: 978-84-19632-59-3
  • Estrategias de integración curricular de los objetivos de desarrollo sostenible en el aula universitaria. Realidades y desafíos de una experiencia multidisciplinar. Los objetivos de desarrollo sostenible en el aula universitaria: estrategias de intervención
    Nom: Albareda Tiana, S; Berbegal-Mirabent, J.; Graell, M.; Mas-Machuca, M. Rol: Autor Data de publicació: 30/01/2023
    Pàgina d'inici: 175 Pàgina final: 189
  • Estudio longitudinal del impacto de las prácticas de alternancia en la asignatura de las lecturas y la lectoescritura de educación infantil. Propuestas didácticas actuales
    Nom: Graell, M.; Pujol Valls, M Rol: Autor Data de publicació: 01/12/2022
    Pàgina d'inici: 295 Pàgina final: 307
    ISBN: 978-84-1124-274-5
  • UNA EXPERIENCIA LONGITUDINAL DE INNOVACIÓN DOCENTE: OPTIMIZACIÓN DE LOS APRENDIZAJES DEL GRADO DE EDUCACIÓN INFANTIL MEDIANTE UN TRABAJO POR PROYECTOS TRANSVERSAL. INNOVACIÓN E INVESTIGACIÓN EDUCATIVA PARA LA FORMACIÓN DOCENTE
    Nom: Graell, M.; Evnitskaya, N. Rol: Autor Data de publicació: 01/12/2021
    Pàgina d'inici: 260 Pàgina final: 272
    ISBN: 978-84-1122-023-1
  • Aportes conceptuales a la formación continua del profesorado universitario. El cambio inesperado. Educación inclusiva y comunicación responsable ante la vulnerabilidad sobrevenida
    Nom: Malagón Terrón , FJ.; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2021
    Pàgina d'inici: 63 Pàgina final: 80
    ISBN: 978-84-1122-000-2
  • Comunicando más allá de las palabras. Formación de maestros en la competencia comunicativa oral. Innovación Educativa en la Sociedad Digital
    Nom: Fuentes, M.; Graell, M.; Pujol Valls, M Rol: Autor Data de publicació: 30/12/2019
    Pàgina d'inici: 66 Pàgina final: 77
    ISBN: 978-84-1324-493-8
  • Proyectos transversales diseñados por estudiantes del grado de educación aplicados en las aulas escolares. Investigando en contenidos de vanguardia
    Nom: Graell, M.; Pujol Valls, M; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 21/11/2019
    Pàgina d'inici: 165 Pàgina final: 180
    ISBN: 978-84-17690-34-2
  • De maestro experto a maestro novel: una experiencia de ApS. Presente y retos de futuro. Actas
    Nom: Graell, M.; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 12/07/2019
    Pàgina d'inici: 209 Pàgina final: 220
    ISBN: 978-84-09-12890-7
  • Estudio del impacto del Aprendizaje-Servicio en seis centros educativos de primaria y secundaria. El Aprendizaje-Servicio en la Universidad
    Nom: Graell, M.; Palos, J. Rol: Autor Data de publicació: 06/11/2018
    Pàgina d'inici: 87 Pàgina final: 89
    ISBN: 978-84-17600-02-0
  • Compromiso cívico y aprendizaje servicio: el sentido del servicio mediante el partenariado, la participación y el trabajo en grupo de 3 experiencias en 3 centros esplai. ASSOCIATION FOR MORAL EDUCATION. 44th Annual AME Conference 2018 Barcelona
    Nom: Graell, M.; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 06/11/2018
    Pàgina d'inici: 393
  • Amy Gutmann. Una mirada femenina de la educación moral
    Nom: Ayuste, A.; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 181 Pàgina final: 204
    ISBN: 978-84-330-2974-4
  • The process of adapting an instrument for evaluating the oral communicative competencies in undergraduate students of pre-school education and primary education. 11th International Technology, Education and Development Conference
    Nom: Fuentes, M.; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Graell, M.; Pujol Valls, M; Knight, J.; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 06/03/2017
    Pàgina d'inici: 9075 Pàgina final: 9080
    ISBN: 978-84-617-8491-2
  • Hacia la institucionalización del aprendizaje servicio en la universidad. el caso de la Facultad de Educación de la Universitat Internacional de Catalunya. Investigando la mejora de la enseñanza universitaria a través del aprendizaje servicio
    Nom: Fuertes, M. Teresa; Graell, M.; Perdiguer, E. Rol: Autor Data de publicació: 23/01/2017
    Pàgina d'inici: 413 Pàgina final: 420
    ISBN: 978-84-338-6080-4
  • Impacto del aprendizaje servicio en los centros educativos. Derribando muros: el compromiso de la Universidad con la justicia y el desarrollo sostenible
    Nom: Graell, M.; Palos, J. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 154 Pàgina final: 155
    ISBN: 978-84-92860-98-2
  • Análisis de la percepción de los estudiantes de 3 experiencias de ApS entre los alumnos que participan de forma voluntaria y obligatoria. Aprendizaje-Servicio en innovación en la Universidad
    Nom: Graell, M.; Pujol Valls, M Rol: Autor Data de publicació: 01/12/2016
    Pàgina d'inici: 339 Pàgina final: 346
    ISBN: 9788416533978
  • Análisi de la percepción de los estudiantes en 3 experiencias de ApS entre los estudiantes que participant de forma voluntaria y obligatoria.. Aprendizaje servicio e innovación educativa
    Nom: Graell, M.; Pujol Valls, M Rol: Autor Data de publicació: 2016
    Pàgina d'inici: 339 Pàgina final: 346
  • La lectura com a pal·liatiu de l'exclusió social: valoració d'experiències d'aprenentatge-servei per a futurs mestres. Univest 2015
    Nom: Pujol Valls, M; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 28/07/2015
    Pàgina d'inici: 763 Pàgina final: 767
    ISBN: 978 84 8458 453 7
  • Autonomía y responsabilidad en el contexto de la sociedad de la información y las tecnologías. Educación y autonomía en la educación del siglo XXI
    Nom: Prats, E.; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 09/03/2015
    ISBN: en premsa
  • Los centros educativos y las entidades sociales deben establecer relaciones de colaboración. 11 ideas clave. ¿cómo realizar un proyecto de aprendizaje servicio?
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    Pàgina d'inici: 65 Pàgina final: 74
    ISBN: 978-84-9980-631-
  • PhD Experience in service learning research in University of Barcelona a Student Community Engagement.. Learning to Make a Difference Student Community Engagement and the Higher Education Curriculum
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 06/09/2013
    ISBN: 978-1-86201-866-2
  • Jóvenes guía de Mataró.. Prácticas de ciutadania
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 18/05/2010
    Pàgina d'inici: 120 Pàgina final: 136
    ISBN: 978-84-9921-111-4
  • Aprendizaje servicio: ejemplos y definiciones. Aprendizaje sericio (ApS) Educación y compromiso cívico.
    Nom: Puig, JM.; Graell, M.; De la Cerda, M.; Muñoz, A.; Martín, X. Rol: Autor Data de publicació: 20/03/2009
    ISBN: 978-84-7827-766-7

Assignatures impartides

Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Treball Final de Grau
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
    Grau en Educació Primària
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 2
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Treball Final de Grau
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
    • - Pràctiques Escolars 2
    Grau en Educació Primària
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 2
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Treball Final de Grau
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 3
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Educació IV: Observació Sistemàtica i Anàlisi de Contextos
    Grau en Educació Primària
    • - Didàctica de les Llengües i Literatura 3
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Treball Final de Grau
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 3
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
    Grau en Educació Primària
    • - Didàctica de les Llengües i Literatura 3
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 3
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 1
    • - Treball Final de Grau
    Grau en Educació Primària
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Treball Final de Grau
  • Màster oficial
    Màster Universitari en Psicopedagogia
    • - Treball de Fi de Màster
    • - Psicopedagogia de les Organitzacions
    • - Assessorament Psicopedagògic a Projectes Comunitaris i Socioeducatius
  • Altres
    Programa Gaudí de Formació del Professorat
    • - Programa Gaudí de Formació del Professorat
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 3
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 2
    Grau en Educació Primària
    • - Treball Final de Grau
  • Màster oficial
    Màster Universitari en Psicopedagogia
    • - Treball de Fi de Màster
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 3
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Pràctiques Escolars 3
  • Màster oficial
    Màster Universitari en Psicopedagogia
    • - Assessorament Psicopedagògic a Projectes Comunitaris i Socioeducatius
    • - Psicopedagogia de les Organitzacions
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 3
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    Grau en Educació Primària
    • - Treball Final de Grau
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 2
    Grau en Educació Primària
    • - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 3
Curs 2014-2015 - Període: 01/09/2014 - 31/08/2015
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    Grau en Educació Primària
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3

Formació acadèmica

  • Pedagogia
  • UNIVERISTAT DE BARCELONA
  • Máster en Docencia Universitaria para Profesorado Novel
  • Universitat de Barcelona
  • Máster en Desarrollo Directivo, Inteligencia Emocional y Coaching
  • EAE Business School - Universitat Politècnica de Catalunya

Competitius

No competitius

  • Green Dialogues NOTED 2021
    IP: Goga, N.; Campagnaro, M.; Pujol Valls, M Data d'inici: 01/01/2022 Data de finalització: 31/12/2025
    Entitat finançadora: Norwegian Agency for International Cooperation and Quality Enhancement in Higher Education Codi de l'entitat finançadora: Norwegian Agency Intl. Cooperation & Quality Enhancement in Higher Ed.
  • Mesurar l'impacte positiu de les accions fetes per mitigar el canvi climàtic. Educació climàtica a la Universitat i des de la Universitat
    IP: Albareda Tiana, S Data d'inici: 05/12/2023 Data de finalització: 05/12/2025
    Entitat finançadora: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca AGAUR Codi de l'entitat finançadora: AGAUR
  • EMPREMTA (CO)4
    IP: Graell, M. Data d'inici: 15/09/2021 Data de finalització: 15/09/2025
    Entitat finançadora: Ajuntament de Barcelona Codi de l'entitat finançadora: Ajuntament de Barcelona, 21S04896
  • El “feedback” comunicatiu com a estratègia formativa i formadora des de la tutoria i el mentoratge en les pràctiques d’alternança de la formació de mestres
    IP: Fuertes, M. Teresa Data d'inici: 01/09/2021 Data de finalització: 31/12/2022
    Entitat finançadora: Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2020 ARMIF 00024
  • Climate Change related to Catholic Education as Subject in the HIE Programmes of Sciences Education
    IP: Fernández Morilla, M Data d'inici: 01/10/2020 Data de finalització: 30/09/2022
    Entitat finançadora: Unió Europea
  • Formació en alternança: espai per a la recerca i la construcció de sabers professionals
    IP: Fuertes, M. Teresa Data d'inici: 20/06/2018 Data de finalització: 31/12/2020
    Entitat finançadora: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2017 ARMIF 00001
  • Pla global d'integració de les competències matemàtica, científica i lingüstica a la formació inicial de mestres.
    IP: Vidal Raméntol, S Data d'inici: 30/07/2016 Data de finalització: 30/09/2018
    Entitat finançadora: AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2015 ARMIF 00044
  • Impacte de la participació interna que generen els projectes d’aprenentatge servei a la Fundació Catalana de l’Esplai
    IP: Graell, M. Data d'inici: 11/05/2017 Data de finalització: 10/05/2018
    Entitat finançadora: Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2016DEMOC00005
  • Las competencias en lengua oral de los estudiantes de los grados de Maestro de Educación Infantil y Educación Primaria: análisis, diagnóstico e intervención para la mejora
    IP: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Fuentes, M. Data d'inici: 01/09/2015 Data de finalització: 31/08/2017
    Entitat finançadora: Universitat Internacional de Catalunya Codi de l'entitat finançadora: UIC_Novells15_02
  • Grup de Recerca d'educació Moral (GREM)
    IP: Buxarrais, M.R.; Martínez, M.; Puig, JM.; Martín, X.; Payà, M.; Gijón, M.; Amèlia, T.; Ayuste,A; Graell, M.; Palos, J.; Rubio, L.; Moreu, À.; Prats, E.; Salinas, H.; Obiols, N.; Noguera, E.; Esteban, F.; Burguet, M.; Agud, Í. Data d'inici: 04/09/2014 Data de finalització: 05/09/2016
    Entitat finançadora: Generalitat de Catalunya Codi de l'entitat finançadora: 2014 SGR 1478
  • Les relacions de partenariat i xarxes entre entitats socials i administració vinculats amb l’aprenentatge servei
    IP: Graell, M. Data d'inici: 10/02/2014 Data de finalització: 09/02/2016
    Entitat finançadora: Unió Europea; Programa RecerCaixa
  • “Drets dels infants en la literatura infantil: ressonàncies i raonament crític”
    IP: Graell, M.; Pujol Valls, M Data d'inici: 04/04/2018
    Entitat finançadora: Vicerrectorado de Ordenación Académica y Profesorado de la UIC

Articles

Llibres

Capítols de llibre

  • Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Guías que orientan a los docentes en un proyecto de Aprendizaje Servicio y educación para el desarrollo sostenible.
    Nom: Graell, M.; Fuentes, M.; Pujol Valls, M; Albareda Tiana, S Rol: Autor Data de publicació: 2024
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 15 Vol.: En prensa
    ISSN o títol: 1139-7853
  • International journal of sustainability in higher education (Online), Enhancing curricular integration of the SDGs: fostering active methodologies through cross-departmental collaboration in a Spanish university
    Nom: Albareda Tiana, S; Fernández Borsot, G.; Berbegal-Mirabent, Jasmina; Regadera, E.; Mas-Machuca, M.; Graell, M.; Manresa, A.; Fernández Morilla, M; Fuertes, M. Teresa; Gutiérrez, A.; Guardiola, J. Rol: Autor Data de publicació: 2024
  • Temps d'Educació, La conceptualització de la competència lectora. Una anàlisi del recorregut historicolegal a Catalunya
    Nom: Garcia Elvira, V.; Graell, M.; Pujol Valls, M Rol: Autor Data de publicació: 2023
    Pàgina d'inici: 293 Pàgina final: 309 Núm.: 65
    ISSN o títol: 2014-7627
  • Revista Complutense de Educación, Children’s rights and values in literature for young readers
    Nom: Pujol Valls, M; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2023
    Pàgina d'inici: 243 Pàgina final: 252 Vol.: 34 Núm.: 2
    DOI: https://dx.doi.org/10.5209/rced.77265 ISSN o títol: 1130-2496
  • Revista de Educación y Derecho, The continuous training of the PDI in the Spanish university laws La formació contínua del PDI a les lleis universitàries espanyoles La formación continua del PDI en las leyes universitarias españolas
    Nom: Malagón Terrón , FJ.; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2023
    Vol.: 28
  • Human Review. International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Curricular proposal for teaching catholic religion and promotion of climate change PROPUESTA CURRICULAR DE ENSEÑANZA DE RELIGIÓN CATÓLICA Y PROMOCIÓN DE LA ACCIÓN CLIMÁTICA
    Nom: Fernández Morilla, M; Albareda Tiana, S; Fuertes, M. Teresa; Graell, M.; Jiménez, E. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Vol.: 11
  • Medical Science Educator, COVID-19: Making the Best out of a Forced Transition to Online Medical Teaching—a Mixed Methods Study
    Nom: Virumbrales, Montserrat; Elorduy Hernández-Vaquero, M; Graell, M.; Mezquita, Pau; Brotons, P.; Balaguer, Albert Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Pàgina d'inici: 337 Pàgina final: 347 Vol.: 32 Núm.: 2
  • International journal of intellectual property management, University professional and citizenship education through service learning
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Pàgina d'inici: 148 Pàgina final: 163 Vol.: 12 Núm.: 1
  • Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación , La formación continua del profesorado en los planes estratégicos de las universidades españolas
    Nom: Malagón Terrón , FJ.; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Pàgina d'inici: 433 Pàgina final: 458 Vol.: 25 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.5944/eduxx1.30321 ISSN o títol: 1139-613X
  • MODULEMA. Revista Científica sobre Diversidad Cultural, El diálogo interreligioso: una asignatura pendiente entre las organizaciones sociales y educativas
    Nom: Freixa, M.; Graell, M.; Noguera, E.; Vilà, R. Rol: Autor Data de publicació: 2021
    Pàgina d'inici: 151 Pàgina final: 169 Núm.: 5
  • CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Escoles que eduquen en la diversitat com a eina formadora interdisciplinar de futurs mestres
    Nom: Fuentes, M.; Graell, M.; Albareda Tiana, S Rol: Autor Data de publicació: 2021
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 12 Vol.: 1 Núm.: 5
    ISSN o títol: 2385-6203
  • Revista médica de Chile, Perceptions of students confined by the COVID-19 pandemic on distance learning in medicine
    Nom: Brotons, P.; Virumbrales, Montserrat; Elorduy Hernández-Vaquero, M; Mezquita, Pau; Graell, M.; Balaguer, Albert Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 1461 Pàgina final: 1466 Vol.: 148 Núm.: 10
  • CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Profesionales del futuro: la formación por competencias a través de la co-presentación
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 45 Pàgina final: 55 Vol.: 3 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.5565/rev/clil.39 ISSN o títol: 2605-5893
  • Sustainability, Integrating sustainability into higher education curricula through the project method, a global learning strategy
    Nom: Fuertes, M. Teresa; Graell, M.; Fuentes, M.; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 2019
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 25 Vol.: 11 Núm.: 3
    DOI: https://dx.doi.org/10.3390/su11030767 ISSN o títol: 2071-1050
  • RIDAS, Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio, Introducción ¿Cómo difundir el aprendizaje servicio?
    Nom: Martín, X.; Puig , J.; Rubio, L.; Gijón, M.; López-Dória, M.; Bär, B.; Calvet, J.; Palos, J.; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 2 Pàgina final: 5 Núm.: 6
    DOI: https://dx.doi.org/10.1344/RIDAS2018.6.2 ISSN o títol: 2339-9341
  • Suplemento del boletín educaweb, Reflexiones sobre la prevención y detección del acoso escolar
    Nom: Alonso-Stuyck, P.; Fuentes, M.; Graell, M.; Pérez, A. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 6 Vol.: Monográfico 359
    ISSN o títol: 1578-5793
  • CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Procés reflexiu de 3 experiències d'aprenentage servei de la Fundació Catalana de L'Esplai per l'equip educatiu: Aplicació de la rúbrica d'avaluació
    Nom: Graell, M.; Fuentes, M.; Quirós, C.; Fuertes, M. Teresa; Ramón, A.; Escardíbul, S.; Mena, C.; Pica, S. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 13 Núm.: 4
    ISSN o títol: 2385-6203
  • CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, La competencia comunicativa oral de los estudiantes de los grados de Educación Infantil y Educación Primaria. Análisis, diagnóstico e intervención para la mejora
    Nom: Pujol Valls, M; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Graell, M.; Fuertes, M. Teresa; Fuentes, M.; Escobar, R. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 10 Núm.: 4
    ISSN o títol: 2385-6203
  • Innoeduca. International Journal of Technology and Educational Innovation, Desarrollo del pensamiento crítico a través de la competencia comunicativa en la Educación Superior: una propuesta reflexiva.
    Nom: Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Pujol Valls, M; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 62 Pàgina final: 70 Vol.: 4 Núm.: 1
  • RIDAS, Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio, Consolidación del proyecto del Banco de Sangre y Tejidos como entidad educativa a través de la necesidad de la donación de sangre
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 141 Pàgina final: 153 Núm.: 6
    DOI: https://dx.doi.org/10.1344/RIDAS2018.6.13 ISSN o títol: 2339-9341
  • Educació Social. Revista d'Intervenció Socioeducativa, Educació i comunitat: una aportació al partenariat educatiu
    Nom: Graell, M.; Artaraz, K. Rol: Autor Data de publicació: 2016
    Pàgina d'inici: 61 Pàgina final: 76 Vol.: 64
    ISSN o títol: 2339-6954
  • CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, La participación de los estudiantes universitarios: un estudio diagnostico comprensivo de proyectos de aprendizaje servicio.
    Nom: Graell, M.; Folgueiras, P. Rol: Autor Data de publicació: 2016
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 7 Vol.: 3
    ISSN o títol: 2385-6203
  • Revista Iberoamericana, El proceso de partenariado en el proyecto de aprendizaje servicio del Banco de Sangre y Tejidos
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    Pàgina d'inici: 76 Pàgina final: 90 Núm.: 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.1344/RIDAS2015.1.5 ISSN o títol: 2339-9341
  • Revista d'Innovació i Recerca en Educació, Repensando la relación entre las organizaciones y la Universidad en las Prácticas Externas del grado de Pedagogía.
    Nom: Graell, M.; Martínez, S.; Rajadell, N.; Vila, R.; Aneas, A.; Piqué, B.; Noguera, E.; Gómez, J. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    ISSN o títol: 2013-2 255
  • Teoría de la Educación. Revista Interuniversitaria, DONACIÓN DE SANGRE Y EDUCACIÓN PARA LA CIUDADANÍA. UNA APROXIMACIÓN DESDE EL APRENDIZAJE SERVICIO Y LA TEORÍA DEL DON
    Nom: Puig, JM.; Graell, M.; Cortel, G. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Pàgina d'inici: 141 Pàgina final: 161 Vol.: 26 Núm.: 2-2014
    ISSN o títol: 1130-3743
  • Revista Iberoamericana de Educación, Aplicación del aprendizaje Servicio en el Banco de Sangre y Tejidos.
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Vol.: 65 Núm.: 1
    ISSN o títol: 1022-6508
  • Temps d'Educació, Donació de sang i educació per a la ciutadania: un projecte pedagògic.
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2011
    Pàgina d'inici: 69 Pàgina final: 80 Vol.: 41
    ISSN o títol: 0214-7351
  • Journal of moral education, Service-learning: education for citizenship. Journal of Moral Education
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2008
    Pàgina d'inici: 531 Pàgina final: 533 Vol.: 36 Núm.: 4
    ISSN o títol: 0305-7240
  • Metodologías docentes activas para implementar los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS) de manera interdisciplinaria a UIC Barcelona
    Data de publicació: 2022 Isbn: 978-84-125693-9-1
  • Canvi educatiu generat pels projectes d'ApS en els centres d'educació primària i secundària
    Data de publicació: 2018 Doi: http://hdl.handle.net/2445/121667 Isbn: 978-84-09-01487-3
  • Canvi educatiu generat pels projectes d'ApS en els centres d'educació primària i secundària
    Data de publicació: 2018 Doi: http://hdl.handle.net/2445/121667 Isbn: 978-84-09-01487-3
  • La participación en los proyectos de aprendizaje servicio: el caso de la Fundación Catalana del Esplai.. La Universidad se renueva: Modelos, competencias y fórmulas de nueva implantación
    Nom: Graell, M.; Fuentes, M.; Fuertes, M. Rol: Autor Data de publicació: 04/02/2024
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 14
    ISBN: 978-3-631-91601-8
  • Propuesta de análisis de los derechos del niño y los Objetivos de Desarrollo Sostenible en la LIJ sobre guerra. Leer para un mundo mejor. Literatura Infantil y Juvenil y Objetivos de Desarrollo Sostenible
    Nom: Pujol Valls, M; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 01/07/2023
    ISBN: 978-84-19632-59-3
  • Estrategias de integración curricular de los objetivos de desarrollo sostenible en el aula universitaria. Realidades y desafíos de una experiencia multidisciplinar. Los objetivos de desarrollo sostenible en el aula universitaria: estrategias de intervención
    Nom: Albareda Tiana, S; Berbegal-Mirabent, J.; Graell, M.; Mas-Machuca, M. Rol: Autor Data de publicació: 30/01/2023
    Pàgina d'inici: 175 Pàgina final: 189
  • Estudio longitudinal del impacto de las prácticas de alternancia en la asignatura de las lecturas y la lectoescritura de educación infantil. Propuestas didácticas actuales
    Nom: Graell, M.; Pujol Valls, M Rol: Autor Data de publicació: 01/12/2022
    Pàgina d'inici: 295 Pàgina final: 307
    ISBN: 978-84-1124-274-5
  • UNA EXPERIENCIA LONGITUDINAL DE INNOVACIÓN DOCENTE: OPTIMIZACIÓN DE LOS APRENDIZAJES DEL GRADO DE EDUCACIÓN INFANTIL MEDIANTE UN TRABAJO POR PROYECTOS TRANSVERSAL. INNOVACIÓN E INVESTIGACIÓN EDUCATIVA PARA LA FORMACIÓN DOCENTE
    Nom: Graell, M.; Evnitskaya, N. Rol: Autor Data de publicació: 01/12/2021
    Pàgina d'inici: 260 Pàgina final: 272
    ISBN: 978-84-1122-023-1
  • Aportes conceptuales a la formación continua del profesorado universitario. El cambio inesperado. Educación inclusiva y comunicación responsable ante la vulnerabilidad sobrevenida
    Nom: Malagón Terrón , FJ.; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2021
    Pàgina d'inici: 63 Pàgina final: 80
    ISBN: 978-84-1122-000-2
  • Comunicando más allá de las palabras. Formación de maestros en la competencia comunicativa oral. Innovación Educativa en la Sociedad Digital
    Nom: Fuentes, M.; Graell, M.; Pujol Valls, M Rol: Autor Data de publicació: 30/12/2019
    Pàgina d'inici: 66 Pàgina final: 77
    ISBN: 978-84-1324-493-8
  • Proyectos transversales diseñados por estudiantes del grado de educación aplicados en las aulas escolares. Investigando en contenidos de vanguardia
    Nom: Graell, M.; Pujol Valls, M; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen Rol: Autor Data de publicació: 21/11/2019
    Pàgina d'inici: 165 Pàgina final: 180
    ISBN: 978-84-17690-34-2
  • De maestro experto a maestro novel: una experiencia de ApS. Presente y retos de futuro. Actas
    Nom: Graell, M.; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 12/07/2019
    Pàgina d'inici: 209 Pàgina final: 220
    ISBN: 978-84-09-12890-7
  • Estudio del impacto del Aprendizaje-Servicio en seis centros educativos de primaria y secundaria. El Aprendizaje-Servicio en la Universidad
    Nom: Graell, M.; Palos, J. Rol: Autor Data de publicació: 06/11/2018
    Pàgina d'inici: 87 Pàgina final: 89
    ISBN: 978-84-17600-02-0
  • Compromiso cívico y aprendizaje servicio: el sentido del servicio mediante el partenariado, la participación y el trabajo en grupo de 3 experiencias en 3 centros esplai. ASSOCIATION FOR MORAL EDUCATION. 44th Annual AME Conference 2018 Barcelona
    Nom: Graell, M.; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 06/11/2018
    Pàgina d'inici: 393
  • Amy Gutmann. Una mirada femenina de la educación moral
    Nom: Ayuste, A.; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 181 Pàgina final: 204
    ISBN: 978-84-330-2974-4
  • The process of adapting an instrument for evaluating the oral communicative competencies in undergraduate students of pre-school education and primary education. 11th International Technology, Education and Development Conference
    Nom: Fuentes, M.; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Graell, M.; Pujol Valls, M; Knight, J.; Fuertes, M. Teresa Rol: Autor Data de publicació: 06/03/2017
    Pàgina d'inici: 9075 Pàgina final: 9080
    ISBN: 978-84-617-8491-2
  • Hacia la institucionalización del aprendizaje servicio en la universidad. el caso de la Facultad de Educación de la Universitat Internacional de Catalunya. Investigando la mejora de la enseñanza universitaria a través del aprendizaje servicio
    Nom: Fuertes, M. Teresa; Graell, M.; Perdiguer, E. Rol: Autor Data de publicació: 23/01/2017
    Pàgina d'inici: 413 Pàgina final: 420
    ISBN: 978-84-338-6080-4
  • Impacto del aprendizaje servicio en los centros educativos. Derribando muros: el compromiso de la Universidad con la justicia y el desarrollo sostenible
    Nom: Graell, M.; Palos, J. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 154 Pàgina final: 155
    ISBN: 978-84-92860-98-2
  • Análisis de la percepción de los estudiantes de 3 experiencias de ApS entre los alumnos que participan de forma voluntaria y obligatoria. Aprendizaje-Servicio en innovación en la Universidad
    Nom: Graell, M.; Pujol Valls, M Rol: Autor Data de publicació: 01/12/2016
    Pàgina d'inici: 339 Pàgina final: 346
    ISBN: 9788416533978
  • Análisi de la percepción de los estudiantes en 3 experiencias de ApS entre los estudiantes que participant de forma voluntaria y obligatoria.. Aprendizaje servicio e innovación educativa
    Nom: Graell, M.; Pujol Valls, M Rol: Autor Data de publicació: 2016
    Pàgina d'inici: 339 Pàgina final: 346
  • La lectura com a pal·liatiu de l'exclusió social: valoració d'experiències d'aprenentatge-servei per a futurs mestres. Univest 2015
    Nom: Pujol Valls, M; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 28/07/2015
    Pàgina d'inici: 763 Pàgina final: 767
    ISBN: 978 84 8458 453 7
  • Autonomía y responsabilidad en el contexto de la sociedad de la información y las tecnologías. Educación y autonomía en la educación del siglo XXI
    Nom: Prats, E.; Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 09/03/2015
    ISBN: en premsa
  • Los centros educativos y las entidades sociales deben establecer relaciones de colaboración. 11 ideas clave. ¿cómo realizar un proyecto de aprendizaje servicio?
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    Pàgina d'inici: 65 Pàgina final: 74
    ISBN: 978-84-9980-631-
  • PhD Experience in service learning research in University of Barcelona a Student Community Engagement.. Learning to Make a Difference Student Community Engagement and the Higher Education Curriculum
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 06/09/2013
    ISBN: 978-1-86201-866-2
  • Jóvenes guía de Mataró.. Prácticas de ciutadania
    Nom: Graell, M. Rol: Autor Data de publicació: 18/05/2010
    Pàgina d'inici: 120 Pàgina final: 136
    ISBN: 978-84-9921-111-4
  • Aprendizaje servicio: ejemplos y definiciones. Aprendizaje sericio (ApS) Educación y compromiso cívico.
    Nom: Puig, JM.; Graell, M.; De la Cerda, M.; Muñoz, A.; Martín, X. Rol: Autor Data de publicació: 20/03/2009
    ISBN: 978-84-7827-766-7
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Treball Final de Grau
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
    Grau en Educació Primària
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 2
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Treball Final de Grau
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
    • - Pràctiques Escolars 2
    Grau en Educació Primària
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 2
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Treball Final de Grau
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 3
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Educació IV: Observació Sistemàtica i Anàlisi de Contextos
    Grau en Educació Primària
    • - Didàctica de les Llengües i Literatura 3
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Treball Final de Grau
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 3
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
    Grau en Educació Primària
    • - Didàctica de les Llengües i Literatura 3
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 3
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 1
    • - Treball Final de Grau
    Grau en Educació Primària
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Treball Final de Grau
  • Màster oficial
    Màster Universitari en Psicopedagogia
    • - Treball de Fi de Màster
    • - Psicopedagogia de les Organitzacions
    • - Assessorament Psicopedagògic a Projectes Comunitaris i Socioeducatius
  • Altres
    Programa Gaudí de Formació del Professorat
    • - Programa Gaudí de Formació del Professorat
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 3
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 2
    Grau en Educació Primària
    • - Treball Final de Grau
  • Màster oficial
    Màster Universitari en Psicopedagogia
    • - Treball de Fi de Màster
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 3
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Pràctiques Escolars 3
  • Màster oficial
    Màster Universitari en Psicopedagogia
    • - Assessorament Psicopedagògic a Projectes Comunitaris i Socioeducatius
    • - Psicopedagogia de les Organitzacions
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 3
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    Grau en Educació Primària
    • - Treball Final de Grau
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 4
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Pràctiques Escolars 3
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 2
    Grau en Educació Primària
    • - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
    • - Treball Final de Grau
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de les Ciències de la Naturalesa, de les Ciències Socials i de la Matemàtica III
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 3
Curs 2014-2015 - Període: 01/09/2014 - 31/08/2015
  • Grau
    Grau en Educació Infantil
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 1
    • - Aprenentatge de Llengües i Lectoescriptura 2
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3
    Grau en Educació Primària
    • - Pràctiques Escolars 2
    • - Pràctiques Escolars 3