Torna al directori
El nostre equip docent i investigador
EVNITSKAYA, Natalia
Professor
Contractat Doctor
Departament de Lingüística Aplicada
Departament de
Departament de Lingüística Aplicada
Grup de Recerca en Adquisició Multilingüe (GRAM)
Contacte
Ext.
5270
Projectes
-
Grup de Recerca Consolidat ‘LLETRA, Educació lingüística i literària’
IP: Colomer, T. Data d'inici: 01/01/2017 Data de finalització: 31/12/2019Entitat finançadora: Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2017-SGR-1728 -
Trans-CLIL: Integración y evaluación de contenidos curriculares y lengua extranjera en la transición de la educación primaria a secundaria en contextos bilingües
IP: Llinares, A. Data d'inici: 01/01/2015 Data de finalització: 31/12/2018Entitat finançadora: MINE - MINECO. Ministerio de Economía y Competitividad Codi de l'entitat finançadora: FFI2014-55590-R -
PATHWAY: Avaluació del projecte d'internacionalització en el Grau d’Educació Primària-anglès UAB: Procés i producte
IP: Escobar, C. Data d'inici: 30/06/2016 Data de finalització: 30/09/2018Entitat finançadora: Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2015 ARMIF 00001 -
GUIDEWAY: Recerca sobre el Grau d'Educació Primària en anglès. Guiatge per a l'aprenentatge integrat de continguts acadèmics i el desenvolupament de la competència discursiva
IP: Escobar, C. Data d'inici: 15/07/2014 Data de finalització: 30/06/2016Entitat finançadora: Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2014 ARMIF 00009
Projectes
-
UAM-CLIL research group
IP: Llinares, A. Data d'inici: 01/01/2015 Data de finalització: 31/12/2018Entitat finançadora: Universidad Autónoma de Madrid
Publicacions
-
Modern language journal, Teachers’ multimodal resources for delegated peer repair: Maximizing interactional space in whole-class interaction in the foreign language classroom
Nom: Batlle, J.; Evnitskaya, N. Rol: Autor Data de publicació: 2024Pàgina d'inici: 297 Pàgina final: 321 Vol.: 108 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.1111/modl.12910 ISSN o títol: 0026-7902 -
International journal of bilingual education and bilingualism, Cognitive discourse functions in CLIL classrooms: eliciting and analysing students’ oral categorizations in science and history
Nom: Evnitskaya, N.; Dalton-Puffer, C. Rol: Autor Data de publicació: 2020DOI: https://dx.doi.org/10.1080/13670050.2020.1804824 ISSN o títol: 1367-0050 -
English language teaching, Pragmatics in teacher talk: the case of pre-Primary Education
Nom: Barón, J.; Roquet, H.; Evnitskaya, N.; Navarro, N. Rol: Autor Data de publicació: 2020Pàgina d'inici: 168 Pàgina final: 177 Vol.: 13 Núm.: 8DOI: https://dx.doi.org/10.5539/elt.v13n8p168 ISSN o títol: 1916-4742 -
TESOL quarterly, Classroom Interaction in CLIL Programs: Offering Opportunities or Fostering Inequalities?
Nom: Llinares, A.; Evnitskaya, N. Rol: Autor Data de publicació: 2020DOI: https://dx.doi.org/10.1002/tesq.607 ISSN o títol: 0039-8322 -
Journal of pragmatics, Teacher smiles as an interactional and pedagogical resource in the classroom
Nom: Jakonen, T.; Evnitskaya, N. Rol: Autor Data de publicació: 2020Pàgina d'inici: 18 Pàgina final: 31 Vol.: 163DOI: https://dx.doi.org/10.1016/j.pragma.2020.04.005 ISSN o títol: 0378-2166 -
Cultural Studies of Science Education, Teaching and learning science in linguistically diverse classrooms
Nom: Moore, Emilee; Evnitskaya, N.; Ramos-de Robles, L. Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 341 Pàgina final: 352 Vol.: 13 Núm.: 2DOI: https://dx.doi.org/10.1007/s11422-016-9783-z ISSN o títol: 1871-1510 -
Temps d'Educació, Estudiar educació primària en anglès: Factors sociolingüístics influents en l’elecció del grau per part dels futurs mestres
Nom: Torras Vila, B.; Evnitskaya, N. Rol: Autor Data de publicació: 2017Pàgina d'inici: 51 Pàgina final: 60 Vol.: 52ISSN o títol: 0214-7351 -
Classroom Discourse, Learners’ Multimodal Displays of Willingness to Participate in Classroom Interaction in the L2 and CLIL Contexts
Nom: Evnitskaya, N.; Berger, E. Rol: Autor Data de publicació: 2017Pàgina d'inici: 71 Pàgina final: 94 Vol.: 8 Núm.: 1ISSN o títol: 1946-3014
Publicacions
-
Constructing Cognitive Discourse Functions in Secondary CLIL Classrooms in Spain. Content and Language Integrated Content in Spanish and Japanese Contexts: Policy, Practice and Pedagogy
Nom: Evnitskaya, N. Rol: Autor Data de publicació: 2019ISBN: 978-3-030-27442-9 -
Language alternation in peer interaction in Content and Language Integrated Learning (CLIL). Conversation Analysis and Language Alternation: Capturing transitions in the classroom
Nom: Morton, T.; Evnitskaya, N. Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 61 Pàgina final: 82ISBN: 978-90-272-0140-9 -
Factores sociolingüísticos influyentes en la decisión de estudiar el Grado de Educación Primaria en inglés. Los retos de la internacionalización de los grados universitarios en el contexto del Espacio Europeo de Educación Superior
Nom: Evnitskaya, N.; Torras Vila, B. Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 73 Pàgina final: 87ISBN: 978-84-9171-099-8 -
Multimodal Conversation Analysis and CLIL classroom practices. Applied Linguistics Perspectives on CLIL
Nom: Evnitskaya, N.; Jakonen, T. Rol: Autor Data de publicació: 2017Pàgina d'inici: 201 Pàgina final: 220ISBN: 978-90-272-1336-5
Assignatures impartides
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - Didàctica 2: Habilitats Lingüisticoacadèmiques en l'Ensenyament de la Llengua Anglesa: Teoria i Pràctica
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - Didàctica 2: Habilitats Lingüisticoacadèmiques en l'Ensenyament de la Llengua Anglesa: Teoria i Pràctica
- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
- - Llengua Anglesa i la seva Didàctica II
- - Llengua Anglesa i la seva Didàctica II
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - Didàctica 2: Habilitats Lingüisticoacadèmiques en l'Ensenyament de la Llengua Anglesa: Teoria i Pràctica
- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Anglès Escrit
- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
- - Anglès Escrit
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - Didàctica 2: Habilitats Lingüisticoacadèmiques en l'Ensenyament de la Llengua Anglesa: Teoria i Pràctica
- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
-
Altres
Expert in TEFL in Early Childhood Contexts- - Methodologies for Early Childhood Learners
- - Resources for the Early Childhood Classroom
- - Language Assistant Portfolio
- - Early Childhood Development & Learning
- - Programa Gaudí de Formació del Professorat
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Anglès Acadèmic
- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
- - Anglès Acadèmic
- - Anglès Acadèmic
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - Didàctica 2: Habilitats Lingüisticoacadèmiques en l'Ensenyament de la Llengua Anglesa: Teoria i Pràctica
- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
-
Altres
Expert in Teaching English As a Foreign Language- - Language Skills & Classroom Management
- - Teaching New Language 1 & Resources
- - Teaching New Language 2 & Learning Principles
- - Language Assistant Portfolio
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
-
Altres
Advanced Methodologies for English Teachers- - Advanced Methodologies for English Teachers
- - PDL
- - Enhanced / Assisted Learning Using Digital Technologies
- - Planning for Multiple Intelligence
- - Final Report
- - Expert in Bilingual Education
- - Didàctica de l'anglès com a Llengua Estrangera
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar (CLIL)
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
- - Anglès per a Odontologia 1
-
Altres
Advanced Methodologies for English Teachers- - Advanced Methodologies for English Teachers
- - Anglès 3 per al PAS i PDI (C1, Part C)
- - Grups de Millora Anglès PDI
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar (CLIL)
- - Didàctica de l'anglès com a Llengua Estrangera
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Anglès Acadèmic
- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
- - Anglès Acadèmic
- - Anglès Acadèmic
-
Altres
Postgrau en Ensenyament de l'anglès com a Tercera Llengua- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar (CLIL)
- - Didàctica de l'anglès com a Llengua Estrangera
-
Grup de Recerca Consolidat ‘LLETRA, Educació lingüística i literària’
IP: Colomer, T. Data d'inici: 01/01/2017 Data de finalització: 31/12/2019Entitat finançadora: Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2017-SGR-1728 -
Trans-CLIL: Integración y evaluación de contenidos curriculares y lengua extranjera en la transición de la educación primaria a secundaria en contextos bilingües
IP: Llinares, A. Data d'inici: 01/01/2015 Data de finalització: 31/12/2018Entitat finançadora: MINE - MINECO. Ministerio de Economía y Competitividad Codi de l'entitat finançadora: FFI2014-55590-R -
PATHWAY: Avaluació del projecte d'internacionalització en el Grau d’Educació Primària-anglès UAB: Procés i producte
IP: Escobar, C. Data d'inici: 30/06/2016 Data de finalització: 30/09/2018Entitat finançadora: Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2015 ARMIF 00001 -
GUIDEWAY: Recerca sobre el Grau d'Educació Primària en anglès. Guiatge per a l'aprenentatge integrat de continguts acadèmics i el desenvolupament de la competència discursiva
IP: Escobar, C. Data d'inici: 15/07/2014 Data de finalització: 30/06/2016Entitat finançadora: Agencia de Gestió d'ajudas Universitaries Investigació AGAUR Codi de l'entitat finançadora: 2014 ARMIF 00009
-
UAM-CLIL research group
IP: Llinares, A. Data d'inici: 01/01/2015 Data de finalització: 31/12/2018Entitat finançadora: Universidad Autónoma de Madrid
-
Modern language journal, Teachers’ multimodal resources for delegated peer repair: Maximizing interactional space in whole-class interaction in the foreign language classroom
Nom: Batlle, J.; Evnitskaya, N. Rol: Autor Data de publicació: 2024Pàgina d'inici: 297 Pàgina final: 321 Vol.: 108 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.1111/modl.12910 ISSN o títol: 0026-7902 -
International journal of bilingual education and bilingualism, Cognitive discourse functions in CLIL classrooms: eliciting and analysing students’ oral categorizations in science and history
Nom: Evnitskaya, N.; Dalton-Puffer, C. Rol: Autor Data de publicació: 2020DOI: https://dx.doi.org/10.1080/13670050.2020.1804824 ISSN o títol: 1367-0050 -
English language teaching, Pragmatics in teacher talk: the case of pre-Primary Education
Nom: Barón, J.; Roquet, H.; Evnitskaya, N.; Navarro, N. Rol: Autor Data de publicació: 2020Pàgina d'inici: 168 Pàgina final: 177 Vol.: 13 Núm.: 8DOI: https://dx.doi.org/10.5539/elt.v13n8p168 ISSN o títol: 1916-4742 -
TESOL quarterly, Classroom Interaction in CLIL Programs: Offering Opportunities or Fostering Inequalities?
Nom: Llinares, A.; Evnitskaya, N. Rol: Autor Data de publicació: 2020DOI: https://dx.doi.org/10.1002/tesq.607 ISSN o títol: 0039-8322 -
Journal of pragmatics, Teacher smiles as an interactional and pedagogical resource in the classroom
Nom: Jakonen, T.; Evnitskaya, N. Rol: Autor Data de publicació: 2020Pàgina d'inici: 18 Pàgina final: 31 Vol.: 163DOI: https://dx.doi.org/10.1016/j.pragma.2020.04.005 ISSN o títol: 0378-2166 -
Cultural Studies of Science Education, Teaching and learning science in linguistically diverse classrooms
Nom: Moore, Emilee; Evnitskaya, N.; Ramos-de Robles, L. Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 341 Pàgina final: 352 Vol.: 13 Núm.: 2DOI: https://dx.doi.org/10.1007/s11422-016-9783-z ISSN o títol: 1871-1510 -
Temps d'Educació, Estudiar educació primària en anglès: Factors sociolingüístics influents en l’elecció del grau per part dels futurs mestres
Nom: Torras Vila, B.; Evnitskaya, N. Rol: Autor Data de publicació: 2017Pàgina d'inici: 51 Pàgina final: 60 Vol.: 52ISSN o títol: 0214-7351 -
Classroom Discourse, Learners’ Multimodal Displays of Willingness to Participate in Classroom Interaction in the L2 and CLIL Contexts
Nom: Evnitskaya, N.; Berger, E. Rol: Autor Data de publicació: 2017Pàgina d'inici: 71 Pàgina final: 94 Vol.: 8 Núm.: 1ISSN o títol: 1946-3014
-
Constructing Cognitive Discourse Functions in Secondary CLIL Classrooms in Spain. Content and Language Integrated Content in Spanish and Japanese Contexts: Policy, Practice and Pedagogy
Nom: Evnitskaya, N. Rol: Autor Data de publicació: 2019ISBN: 978-3-030-27442-9 -
Language alternation in peer interaction in Content and Language Integrated Learning (CLIL). Conversation Analysis and Language Alternation: Capturing transitions in the classroom
Nom: Morton, T.; Evnitskaya, N. Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 61 Pàgina final: 82ISBN: 978-90-272-0140-9 -
Factores sociolingüísticos influyentes en la decisión de estudiar el Grado de Educación Primaria en inglés. Los retos de la internacionalización de los grados universitarios en el contexto del Espacio Europeo de Educación Superior
Nom: Evnitskaya, N.; Torras Vila, B. Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 73 Pàgina final: 87ISBN: 978-84-9171-099-8 -
Multimodal Conversation Analysis and CLIL classroom practices. Applied Linguistics Perspectives on CLIL
Nom: Evnitskaya, N.; Jakonen, T. Rol: Autor Data de publicació: 2017Pàgina d'inici: 201 Pàgina final: 220ISBN: 978-90-272-1336-5
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - Didàctica 2: Habilitats Lingüisticoacadèmiques en l'Ensenyament de la Llengua Anglesa: Teoria i Pràctica
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - Didàctica 2: Habilitats Lingüisticoacadèmiques en l'Ensenyament de la Llengua Anglesa: Teoria i Pràctica
- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
- - Llengua Anglesa i la seva Didàctica II
- - Llengua Anglesa i la seva Didàctica II
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - Didàctica 2: Habilitats Lingüisticoacadèmiques en l'Ensenyament de la Llengua Anglesa: Teoria i Pràctica
- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Anglès Escrit
- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
- - Anglès Escrit
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - Didàctica 2: Habilitats Lingüisticoacadèmiques en l'Ensenyament de la Llengua Anglesa: Teoria i Pràctica
- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
-
Altres
Expert in TEFL in Early Childhood Contexts- - Methodologies for Early Childhood Learners
- - Resources for the Early Childhood Classroom
- - Language Assistant Portfolio
- - Early Childhood Development & Learning
- - Programa Gaudí de Formació del Professorat
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Anglès Acadèmic
- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
- - Anglès Acadèmic
- - Anglès Acadèmic
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - Didàctica 2: Habilitats Lingüisticoacadèmiques en l'Ensenyament de la Llengua Anglesa: Teoria i Pràctica
- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
-
Altres
Expert in Teaching English As a Foreign Language- - Language Skills & Classroom Management
- - Teaching New Language 1 & Resources
- - Teaching New Language 2 & Learning Principles
- - Language Assistant Portfolio
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
-
Altres
Advanced Methodologies for English Teachers- - Advanced Methodologies for English Teachers
- - PDL
- - Enhanced / Assisted Learning Using Digital Technologies
- - Planning for Multiple Intelligence
- - Final Report
- - Expert in Bilingual Education
- - Didàctica de l'anglès com a Llengua Estrangera
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar (CLIL)
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
- - Anglès per a Odontologia 1
-
Altres
Advanced Methodologies for English Teachers- - Advanced Methodologies for English Teachers
- - Anglès 3 per al PAS i PDI (C1, Part C)
- - Grups de Millora Anglès PDI
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar (CLIL)
- - Didàctica de l'anglès com a Llengua Estrangera
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Anglès Acadèmic
- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
- - Didàctica de la Llengua Estrangera: Anglès
- - Anglès Acadèmic
- - Anglès Acadèmic
-
Altres
Postgrau en Ensenyament de l'anglès com a Tercera Llengua- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar (CLIL)
- - Didàctica de l'anglès com a Llengua Estrangera