Torna al directori
El nostre equip docent i investigador
GONZÁLEZ ROMO, Zahaira Fabiola

GONZÁLEZ ROMO, Zahaira Fabiola

Professor Contractat Doctor
Facultat de Ciències de la Comunicació
Departament de Ciències de la Comunicació
    • Competitius
    • No competitius
    • Articles
    • Llibres
    • Capítols de llibre
  • Assignatures impartides

Projectes

  • La publicidad de televisión entre otros factores socioculturales influyentes en los trastornos de la conducta alimentaria. Estudio en sanas, enfermas y expertos
    IP: Jiménez, M. Data d'inici: 01/07/2007 Data de finalització: 01/07/2010
    Entitat finançadora: MINISTERIO DE EDUCACION Y CIENCIA Codi de l'entitat finançadora: SEJ2007-67130-C03-03

Projectes

  • mCommunication. Jornadas científicas sobre comunicación móvil
    IP: Navarro, H.; González, Z. Data d'inici: 03/10/2011 Data de finalització: 03/10/2012
    Entitat finançadora: Universitat de Vic
  • La premsa comarcal i el consum de noves pantalles
    IP: Navarro, H.; González, Z. Data d'inici: 20/03/2011 Data de finalització: 20/04/2012
    Entitat finançadora: Fundació Catalana de la Premsa Comarcal (FCPC)
  • Convergència mediàtica digital: el consum de continguts i l'us de nous mitjans per a dones de Catalunya
    IP: Contreras, R.; González, Z. Data d'inici: 01/11/2010 Data de finalització: 01/11/2011
    Entitat finançadora: Universitat de Vic
  • Pantalles, continguts i usuaris. Panorama de la convergència mediàtica digital, els continguts i el consum a Catalunya
    IP: Navarro, H.; González, Z. Data d'inici: 01/07/2010 Data de finalització: 01/07/2011
    Entitat finançadora: Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC)
  • Promoción y estímulo de buenas prácticas de Responsabilidad Social Corporativa (RSC) en el sector turístico y comercial de Tossa de Mar
    IP: Díaz, J.; González, Z. Data d'inici: 01/07/2006 Data de finalització: 01/07/2007
    Entitat finançadora: Consell Comarcal de la Selva

Publicacions

  • Intangible capital, An experimental research on emotional stimuli of consumers: The case of H&M flagship store influence on the millennial customer experience in Barcelona
    Nom: Regadera, E.; Selvam, R. M.; García , I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Pàgina d'inici: 386 Pàgina final: 401 Vol.: 18 Núm.: 3
    DOI: https://dx.doi.org/10.3926/ic.2028 ISSN o títol: 1697-9818
  • Revista De La Asociación Española De Investigación De La Comunicación, Análisis de la representación de la masculinidad en la publicidad impresa contemporánea. Estudio de Caso de la Revista Gentleman’s Quarterly España
    Nom: Méndiz, A.; Caballero, N.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2021
    Pàgina d'inici: 356 Pàgina final: 398 Vol.: 8 Núm.: 16
    DOI: https://dx.doi.org/10.24137/raeic.8.16.17 ISSN o títol: 2341-2690
  • Journal of science communication, Pharmaceutical influencers on Instagram and their communication during the Covid-19 pandemic crisis
    Nom: González, Z.; Iriarte , S.; García , I. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 27 Vol.: 19 Núm.: 5
    DOI: https://dx.doi.org/10.22323/2.19050204 ISSN o títol: 1824-2049
  • El profesional de la información, Exploration of the nonprofessional profile of the fashion micro instagramer in Spain
    Nom: Agulleiro, A.; Miquel, S.; García , I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 13 Vol.: 29 Núm.: 4
    DOI: https://dx.doi.org/10.3145/epi.2020.jul.39 ISSN o títol: 1386-6710
  • Revista Española de Comunicación en Salud, Análisis de la gestión de la comunicación de los influencers farmacéuticos españoles en Instagram durante la pandemia del COVID-19
    Nom: González, Z.; Iriarte , S. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: S Pàgina final: 9 Vol.: supl. 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.20318/recs.2020.5402 ISSN o títol: 1989-9882
  • CORRESPONDENCIAS & AN¿LISIS, Estrategias de comunicación de las marcas de moda de lujo: ¿es lo sostenible un lujo?
    Nom: González, Z.; Montilla, A.; Regadera, E. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 52 Núm.: 11
  • Inmediaciones de la Comunicación, Gobierno abierto en la gestión de los ayuntamientos: Política informacional e intermediación a través de las redes sociales del ayuntamiento de Sant Cugat del Vallès
    Nom: González, Z.; Fernández , J. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 155 Pàgina final: 181 Vol.: 15 Núm.: 1
  • FONSECA, Journal of Communication, El reto de regular un perfil no profesionalizado: microinstagramers de moda
    Nom: Agulleiro , Á.; Miquel, S.; García, I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 15 Pàgina final: 34 Núm.: 20
    DOI: https://dx.doi.org/10.14201/fjc2020201534 ISSN o títol: 2172-9077
  • Espacios (Caracas), Análisis del impacto de la campaña DETOX (Greenpeace) en la comunicación web de marcas de moda
    Nom: Regadera, E.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Vol.: 41 Núm.: 3
    ISSN o títol: 0798-1015
  • Miguel Hernández Communication Journal, La experiencia Nespresso, el Marketing Sensorial aplicado al sector del café
    Nom: González, Z.; Pallarés, C. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 75 Pàgina final: 96 Vol.: 11
    DOI: https://dx.doi.org/10.21134/mhcj.v11i0.325 ISSN o títol: 1989-8681
  • Tourism Today, Understanding the motivations to travel through destination images and sources of information: Amsterdam and its relationship with the Spanish people
    Nom: González, Z.; Van de Wiel, S. Rol: Autor Data de publicació: 2019
    Pàgina d'inici: 129 Pàgina final: 161 Núm.: 18
    ISSN o títol: 1450-0906
  • Revista Internacional de Investigación e Innovación Tecnológica (RIIIT), “E-commerce vs. tienda física. El packaging como elemento de influencia en la compra”
    Nom: Abdelazim , N.; García , I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2019
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 23 Vol.: 7 Núm.: 38
    ISSN o títol: 2007-9753
  • Indian Journal of Marketing, The Effect of Cosmetics Packaging Design on Consumers’ Purchase Decisions
    Nom: Abdelazim , N.; García , I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 50 Pàgina final: 61 Vol.: 48 Núm.: 12
  • Austral Comunicación. Publicación Científica de la Facultad de Comunicación de la Universidad Austral, La RSC como herramienta de gestión y comunicación de la reputación corporativa
    Nom: González, Z.; Taltavull, M. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 195 Pàgina final: 227 Vol.: 6 Núm.: 2
  • Anuario hipertext.net, Estrategias de marketing digital en el sector de la moda de lujo. Interacción y redes sociales como herramienta necesaria
    Nom: González, Z.; Plaza, N. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 17 Pàgina final: 27 Núm.: 15
    DOI: https://dx.doi.org/10.2436/20.8050.01.42 ISSN o títol: 1695-5498
  • International journal of interactive mobile technologies, Storytelling and social networking as tools for digital and mobile marketing of luxury fashion brands
    Nom: González, Z.; García , I.; Plaza, N. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 136 Pàgina final: 149 Vol.: 11 Núm.: 6
    DOI: https://dx.doi.org/10.3991/ijim.v11i6.7511 ISSN o títol: 1865-7923
  • Miguel Hernández Communication Journal, Identificación de los elementos clave para conseguir el éxito en una campaña de Crowdfunding
    Nom: González, Z.; Conca, J. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 373 Pàgina final: 395 Núm.: 7
  • International journal of interactive mobile technologies, Branded Apps in Spain as a Means of Communicating Trends in Fashion
    Nom: González, Z.; Contreras, R.; García , I. Rol: Autor Data de publicació: 2016
    Vol.: 10 Núm.: 2
  • Revista Internacional de Investigación e Innovación Tecnológica (RIIIT), Bloggers cómo influenciadores de consumo, referencia y opinión en el sector de productos de cosmética femenina
    Nom: González, Z.; Macdonald, L.; García , I. Rol: Autor Data de publicació: 2016
    Vol.: 4 Núm.: 20
    ISSN o títol: 2007-9753
  • Zer Revista de Comunicación, Consumo de Medios Digitales por niños y preadolescentes en Cataluña, España
    Nom: Contreras, R.; González, Z.; García , I. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    Pàgina d'inici: 145 Pàgina final: 162 Vol.: 20 Núm.: 39
    DOI: https://dx.doi.org/10.1387/zer.15529 ISSN o títol: 1989-631X
  • Journal of Brand Management, Consumer–brand relationships within the luxury cosmetic domain
    Nom: Hodge, A.; González, Z.; García , I.; Fionda-Douglas, A. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    Pàgina d'inici: 631 Pàgina final: 657 Vol.: 22 Núm.: 8
    DOI: https://dx.doi.org/doi:10.1057/bm.2015.36 ISSN o títol: 1479-1803
  • Lecciones del Portal de Comunicación, La convergencia digital de la prensa de proximidad. El caso de la prensa comarcal en Cataluña.
    Nom: González, Z.; Navarro, H.; Contreras, R.; Massana, E.; García , I. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    ISSN o títol: 2014-0576
  • International journal of accounting and information management, The importance of Facebook as an online Social Networking tool for companies
    Nom: Pereira, P.; García , I.; González, Z.; Contreras, R. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Pàgina d'inici: 295 Pàgina final: 320 Vol.: 22 Núm.: 4
  • International Journal of Business and Social Research, Intangibles of CSR in The Tourism Sector
    Nom: González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Vol.: 4 Núm.: 2
  • Obra Digital, La gestión de intangibles en la Responsabilidad Social Corporativa de la empresa turística familiar
    Nom: González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Pàgina d'inici: 69 Pàgina final: 91 Vol.: 7 Núm.: 7
    ISSN o títol: 2014-5039
  • Journal of Arts & Humaninities, Rituals and their transcendence in Corporate Culture
    Nom: González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2013
    Pàgina d'inici: 21 Pàgina final: 34 Vol.: 2 Núm.: 3
    DOI: https://dx.doi.org/http://dx.doi.org/10.18533/journal.v2i3.81 ISSN o títol: 2167-9045 (print) / 2167-9053 (online)
  • Quaderns del CAC, El consum multipantalla. Estudi sobre l'ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya.
    Nom: Navarro, H.; González, Z.; Massana, E.; García , I.; Contreras, R. Rol: Autor Data de publicació: 2012
    Pàgina d'inici: 91 Pàgina final: 100 Vol.: 38
    ISSN o títol: 1138-9761
  • Pensar la publicidad. Revista internacional de investigaciones publicitarias, Apps como una posibilidad más de comunicación entre la marca y su público: un análisis basado en la valoración de los usuarios
    Nom: González, Z.; Contreras, R. Rol: Autor Data de publicació: 2012
    Pàgina d'inici: 81 Pàgina final: 100 Vol.: 6 Núm.: 1
  • Revista Géminis, Apps y gestión de marca ¿es indispensable ser mobile?
    Nom: González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2011
    Pàgina d'inici: 223 Pàgina final: 231 Vol.: 1 Núm.: 2
    ISSN o títol: 2179-1465
  • Icono 14, Los Trastornos del Comportamiento Alimentario y las ciencias sociales. Una mirada a las revistas científicas
    Nom: Contreras, R.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Pàgina d'inici: 9 Pàgina final: 24
    ISSN o títol: 1697-8293
  • Revista TURy DES, Turismo y Desarrollo Local, La Responsabilidad Social y Ambiental del sector turístico y comercial (Estudio de Caso de Tossa de Mar)
    Nom: De Uirbe, C.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Vol.: 3 Núm.: 7
    ISSN o títol: 1988-5261
  • Revista Electrónica de Psicología Iztacala. Revista de la Universidad Autónoma de México Campus Iztacala, Estudio y Análisis de los Trastornos del Comportamiento a través de las Revistas Científicas. Revisión Bibliográfica de 2004 a 2008
    Nom: Contreras, R.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Pàgina d'inici: 97 Pàgina final: 120 Vol.: 13 Núm.: 1
    ISSN o títol: 1870-8420

Publicacions

  • 100 Profesionales de la Creación Artística. Mexicanos Radicados en Europa
    Data de publicació: 2017 Isbn: 978-84-697-3149-9
  • ¿Cómo aplicar los conceptos básicos de publicidad?
    Data de publicació: 2016 Isbn: 9788490645345
  • Barcelona. Guía Rápida para Empresarios y Estudiantes
    Data de publicació: 2015 Isbn: 978-84-608-1390-3
  • Octavio Paz, 100 años
    Data de publicació: 2014 Isbn: 978-84-697-1503-1
  • ¿Cómo diseñar una campaña de publicidad?
    Data de publicació: 2014 Isbn: 978-84-9064-214-6
  • La premsa comarcal i el consum de noves pantalles
    Data de publicació: 2012 Isbn: 978-84-95757-82-1
  • m-Todos, tendencias y oportunidades de la movilidad digital
    Data de publicació: 2012 Isbn: 978-84-695-2071-0
  • Disseny gràfic i disseny web. Breus lliçons sobre història, teoria i pràctica
    Data de publicació: 2010 Isbn: 978-84-9766-348-9

Publicacions

  • Influence of Celebrity Endorsement on Mature Female Luxury Cosmetic Consumers. Developing Successful Global Strategies for Marketing Luxury Brands
    Nom: Arberola, L.; Miquel, S.; García , I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 31/03/2021
    Pàgina d'inici: 274 Pàgina final: 295
    ISBN: 9781799858836
  • Entrepreneurship and Innovation in Tourism E-Businesses: Their Relationships With Their Audiences. Multilevel Approach to Competitiveness in the Global Tourism Industry
    Nom: Pereira, P.; García , I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 01/10/2019
    Pàgina d'inici: 159 Pàgina final: 176
    ISBN: 9781799803652
  • Las Industrias Creativas como factor de colaboración internacional entre miembros de una comunidad científica. Voces alternativas:investigación multidisciplinar en comunicación y cultura
    Nom: González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 01/12/2017
    Pàgina d'inici: 145 Pàgina final: 157
    ISBN: 978-84-17270-21-6
  • A Study of the Impact of Social Networking Communities on the Consumption of Beauty Luxury Products. Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods
    Nom: Macdonald, L.; García , I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 01/03/2016
    ISBN: 9781466699588
  • Identidad Visual Corporativa. Una introducción al tema. El diseño: 7 versiones transversales
    Nom: González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 23/02/2012
    ISBN: 978-84-695-3629-2

Assignatures impartides

Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Treball de Fi de Grau
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Treball de Fi de Grau
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
  • Grau
    Grau en Periodisme
    • - Projecte Fi de Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Treball de Fi de Grau
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
  • Altres
    Màster en Comunicació, Gestió de Marca i Sostenibilitat en la Indústria de la Moda
    • - Mòdul 5: Relacions amb els Mitjans i Gestió de Crisi
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
  • Grau
    Grau en Comunicació Audiovisual
    • - Pràctiques en Empreses
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Treball de Fi de Grau
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Treball de Fi de Grau
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Treball de Fi de Grau
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Treball de Fi de Grau
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Treball de Fi de Grau
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Treball de Fi de Grau
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Treball de Fi de Grau

Competitius

No competitius

  • La publicidad de televisión entre otros factores socioculturales influyentes en los trastornos de la conducta alimentaria. Estudio en sanas, enfermas y expertos
    IP: Jiménez, M. Data d'inici: 01/07/2007 Data de finalització: 01/07/2010
    Entitat finançadora: MINISTERIO DE EDUCACION Y CIENCIA Codi de l'entitat finançadora: SEJ2007-67130-C03-03
  • mCommunication. Jornadas científicas sobre comunicación móvil
    IP: Navarro, H.; González, Z. Data d'inici: 03/10/2011 Data de finalització: 03/10/2012
    Entitat finançadora: Universitat de Vic
  • La premsa comarcal i el consum de noves pantalles
    IP: Navarro, H.; González, Z. Data d'inici: 20/03/2011 Data de finalització: 20/04/2012
    Entitat finançadora: Fundació Catalana de la Premsa Comarcal (FCPC)
  • Convergència mediàtica digital: el consum de continguts i l'us de nous mitjans per a dones de Catalunya
    IP: Contreras, R.; González, Z. Data d'inici: 01/11/2010 Data de finalització: 01/11/2011
    Entitat finançadora: Universitat de Vic
  • Pantalles, continguts i usuaris. Panorama de la convergència mediàtica digital, els continguts i el consum a Catalunya
    IP: Navarro, H.; González, Z. Data d'inici: 01/07/2010 Data de finalització: 01/07/2011
    Entitat finançadora: Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC)
  • Promoción y estímulo de buenas prácticas de Responsabilidad Social Corporativa (RSC) en el sector turístico y comercial de Tossa de Mar
    IP: Díaz, J.; González, Z. Data d'inici: 01/07/2006 Data de finalització: 01/07/2007
    Entitat finançadora: Consell Comarcal de la Selva

Articles

Llibres

Capítols de llibre

  • Intangible capital, An experimental research on emotional stimuli of consumers: The case of H&M flagship store influence on the millennial customer experience in Barcelona
    Nom: Regadera, E.; Selvam, R. M.; García , I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Pàgina d'inici: 386 Pàgina final: 401 Vol.: 18 Núm.: 3
    DOI: https://dx.doi.org/10.3926/ic.2028 ISSN o títol: 1697-9818
  • Revista De La Asociación Española De Investigación De La Comunicación, Análisis de la representación de la masculinidad en la publicidad impresa contemporánea. Estudio de Caso de la Revista Gentleman’s Quarterly España
    Nom: Méndiz, A.; Caballero, N.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2021
    Pàgina d'inici: 356 Pàgina final: 398 Vol.: 8 Núm.: 16
    DOI: https://dx.doi.org/10.24137/raeic.8.16.17 ISSN o títol: 2341-2690
  • Journal of science communication, Pharmaceutical influencers on Instagram and their communication during the Covid-19 pandemic crisis
    Nom: González, Z.; Iriarte , S.; García , I. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 27 Vol.: 19 Núm.: 5
    DOI: https://dx.doi.org/10.22323/2.19050204 ISSN o títol: 1824-2049
  • El profesional de la información, Exploration of the nonprofessional profile of the fashion micro instagramer in Spain
    Nom: Agulleiro, A.; Miquel, S.; García , I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 13 Vol.: 29 Núm.: 4
    DOI: https://dx.doi.org/10.3145/epi.2020.jul.39 ISSN o títol: 1386-6710
  • Revista Española de Comunicación en Salud, Análisis de la gestión de la comunicación de los influencers farmacéuticos españoles en Instagram durante la pandemia del COVID-19
    Nom: González, Z.; Iriarte , S. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: S Pàgina final: 9 Vol.: supl. 1
    DOI: https://dx.doi.org/10.20318/recs.2020.5402 ISSN o títol: 1989-9882
  • CORRESPONDENCIAS & AN¿LISIS, Estrategias de comunicación de las marcas de moda de lujo: ¿es lo sostenible un lujo?
    Nom: González, Z.; Montilla, A.; Regadera, E. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 52 Núm.: 11
  • Inmediaciones de la Comunicación, Gobierno abierto en la gestión de los ayuntamientos: Política informacional e intermediación a través de las redes sociales del ayuntamiento de Sant Cugat del Vallès
    Nom: González, Z.; Fernández , J. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 155 Pàgina final: 181 Vol.: 15 Núm.: 1
  • FONSECA, Journal of Communication, El reto de regular un perfil no profesionalizado: microinstagramers de moda
    Nom: Agulleiro , Á.; Miquel, S.; García, I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 15 Pàgina final: 34 Núm.: 20
    DOI: https://dx.doi.org/10.14201/fjc2020201534 ISSN o títol: 2172-9077
  • Espacios (Caracas), Análisis del impacto de la campaña DETOX (Greenpeace) en la comunicación web de marcas de moda
    Nom: Regadera, E.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Vol.: 41 Núm.: 3
    ISSN o títol: 0798-1015
  • Miguel Hernández Communication Journal, La experiencia Nespresso, el Marketing Sensorial aplicado al sector del café
    Nom: González, Z.; Pallarés, C. Rol: Autor Data de publicació: 2020
    Pàgina d'inici: 75 Pàgina final: 96 Vol.: 11
    DOI: https://dx.doi.org/10.21134/mhcj.v11i0.325 ISSN o títol: 1989-8681
  • Tourism Today, Understanding the motivations to travel through destination images and sources of information: Amsterdam and its relationship with the Spanish people
    Nom: González, Z.; Van de Wiel, S. Rol: Autor Data de publicació: 2019
    Pàgina d'inici: 129 Pàgina final: 161 Núm.: 18
    ISSN o títol: 1450-0906
  • Revista Internacional de Investigación e Innovación Tecnológica (RIIIT), “E-commerce vs. tienda física. El packaging como elemento de influencia en la compra”
    Nom: Abdelazim , N.; García , I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2019
    Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 23 Vol.: 7 Núm.: 38
    ISSN o títol: 2007-9753
  • Indian Journal of Marketing, The Effect of Cosmetics Packaging Design on Consumers’ Purchase Decisions
    Nom: Abdelazim , N.; García , I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2018
    Pàgina d'inici: 50 Pàgina final: 61 Vol.: 48 Núm.: 12
  • Austral Comunicación. Publicación Científica de la Facultad de Comunicación de la Universidad Austral, La RSC como herramienta de gestión y comunicación de la reputación corporativa
    Nom: González, Z.; Taltavull, M. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 195 Pàgina final: 227 Vol.: 6 Núm.: 2
  • Anuario hipertext.net, Estrategias de marketing digital en el sector de la moda de lujo. Interacción y redes sociales como herramienta necesaria
    Nom: González, Z.; Plaza, N. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 17 Pàgina final: 27 Núm.: 15
    DOI: https://dx.doi.org/10.2436/20.8050.01.42 ISSN o títol: 1695-5498
  • International journal of interactive mobile technologies, Storytelling and social networking as tools for digital and mobile marketing of luxury fashion brands
    Nom: González, Z.; García , I.; Plaza, N. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 136 Pàgina final: 149 Vol.: 11 Núm.: 6
    DOI: https://dx.doi.org/10.3991/ijim.v11i6.7511 ISSN o títol: 1865-7923
  • Miguel Hernández Communication Journal, Identificación de los elementos clave para conseguir el éxito en una campaña de Crowdfunding
    Nom: González, Z.; Conca, J. Rol: Autor Data de publicació: 2017
    Pàgina d'inici: 373 Pàgina final: 395 Núm.: 7
  • International journal of interactive mobile technologies, Branded Apps in Spain as a Means of Communicating Trends in Fashion
    Nom: González, Z.; Contreras, R.; García , I. Rol: Autor Data de publicació: 2016
    Vol.: 10 Núm.: 2
  • Revista Internacional de Investigación e Innovación Tecnológica (RIIIT), Bloggers cómo influenciadores de consumo, referencia y opinión en el sector de productos de cosmética femenina
    Nom: González, Z.; Macdonald, L.; García , I. Rol: Autor Data de publicació: 2016
    Vol.: 4 Núm.: 20
    ISSN o títol: 2007-9753
  • Zer Revista de Comunicación, Consumo de Medios Digitales por niños y preadolescentes en Cataluña, España
    Nom: Contreras, R.; González, Z.; García , I. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    Pàgina d'inici: 145 Pàgina final: 162 Vol.: 20 Núm.: 39
    DOI: https://dx.doi.org/10.1387/zer.15529 ISSN o títol: 1989-631X
  • Journal of Brand Management, Consumer–brand relationships within the luxury cosmetic domain
    Nom: Hodge, A.; González, Z.; García , I.; Fionda-Douglas, A. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    Pàgina d'inici: 631 Pàgina final: 657 Vol.: 22 Núm.: 8
    DOI: https://dx.doi.org/doi:10.1057/bm.2015.36 ISSN o títol: 1479-1803
  • Lecciones del Portal de Comunicación, La convergencia digital de la prensa de proximidad. El caso de la prensa comarcal en Cataluña.
    Nom: González, Z.; Navarro, H.; Contreras, R.; Massana, E.; García , I. Rol: Autor Data de publicació: 2015
    ISSN o títol: 2014-0576
  • International journal of accounting and information management, The importance of Facebook as an online Social Networking tool for companies
    Nom: Pereira, P.; García , I.; González, Z.; Contreras, R. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Pàgina d'inici: 295 Pàgina final: 320 Vol.: 22 Núm.: 4
  • International Journal of Business and Social Research, Intangibles of CSR in The Tourism Sector
    Nom: González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Vol.: 4 Núm.: 2
  • Obra Digital, La gestión de intangibles en la Responsabilidad Social Corporativa de la empresa turística familiar
    Nom: González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2014
    Pàgina d'inici: 69 Pàgina final: 91 Vol.: 7 Núm.: 7
    ISSN o títol: 2014-5039
  • Journal of Arts & Humaninities, Rituals and their transcendence in Corporate Culture
    Nom: González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2013
    Pàgina d'inici: 21 Pàgina final: 34 Vol.: 2 Núm.: 3
    DOI: https://dx.doi.org/http://dx.doi.org/10.18533/journal.v2i3.81 ISSN o títol: 2167-9045 (print) / 2167-9053 (online)
  • Quaderns del CAC, El consum multipantalla. Estudi sobre l'ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya.
    Nom: Navarro, H.; González, Z.; Massana, E.; García , I.; Contreras, R. Rol: Autor Data de publicació: 2012
    Pàgina d'inici: 91 Pàgina final: 100 Vol.: 38
    ISSN o títol: 1138-9761
  • Pensar la publicidad. Revista internacional de investigaciones publicitarias, Apps como una posibilidad más de comunicación entre la marca y su público: un análisis basado en la valoración de los usuarios
    Nom: González, Z.; Contreras, R. Rol: Autor Data de publicació: 2012
    Pàgina d'inici: 81 Pàgina final: 100 Vol.: 6 Núm.: 1
  • Revista Géminis, Apps y gestión de marca ¿es indispensable ser mobile?
    Nom: González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2011
    Pàgina d'inici: 223 Pàgina final: 231 Vol.: 1 Núm.: 2
    ISSN o títol: 2179-1465
  • Icono 14, Los Trastornos del Comportamiento Alimentario y las ciencias sociales. Una mirada a las revistas científicas
    Nom: Contreras, R.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Pàgina d'inici: 9 Pàgina final: 24
    ISSN o títol: 1697-8293
  • Revista TURy DES, Turismo y Desarrollo Local, La Responsabilidad Social y Ambiental del sector turístico y comercial (Estudio de Caso de Tossa de Mar)
    Nom: De Uirbe, C.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Vol.: 3 Núm.: 7
    ISSN o títol: 1988-5261
  • Revista Electrónica de Psicología Iztacala. Revista de la Universidad Autónoma de México Campus Iztacala, Estudio y Análisis de los Trastornos del Comportamiento a través de las Revistas Científicas. Revisión Bibliográfica de 2004 a 2008
    Nom: Contreras, R.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 2010
    Pàgina d'inici: 97 Pàgina final: 120 Vol.: 13 Núm.: 1
    ISSN o títol: 1870-8420
  • 100 Profesionales de la Creación Artística. Mexicanos Radicados en Europa
    Data de publicació: 2017 Isbn: 978-84-697-3149-9
  • ¿Cómo aplicar los conceptos básicos de publicidad?
    Data de publicació: 2016 Isbn: 9788490645345
  • Barcelona. Guía Rápida para Empresarios y Estudiantes
    Data de publicació: 2015 Isbn: 978-84-608-1390-3
  • Octavio Paz, 100 años
    Data de publicació: 2014 Isbn: 978-84-697-1503-1
  • ¿Cómo diseñar una campaña de publicidad?
    Data de publicació: 2014 Isbn: 978-84-9064-214-6
  • La premsa comarcal i el consum de noves pantalles
    Data de publicació: 2012 Isbn: 978-84-95757-82-1
  • m-Todos, tendencias y oportunidades de la movilidad digital
    Data de publicació: 2012 Isbn: 978-84-695-2071-0
  • Disseny gràfic i disseny web. Breus lliçons sobre història, teoria i pràctica
    Data de publicació: 2010 Isbn: 978-84-9766-348-9
  • Influence of Celebrity Endorsement on Mature Female Luxury Cosmetic Consumers. Developing Successful Global Strategies for Marketing Luxury Brands
    Nom: Arberola, L.; Miquel, S.; García , I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 31/03/2021
    Pàgina d'inici: 274 Pàgina final: 295
    ISBN: 9781799858836
  • Entrepreneurship and Innovation in Tourism E-Businesses: Their Relationships With Their Audiences. Multilevel Approach to Competitiveness in the Global Tourism Industry
    Nom: Pereira, P.; García , I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 01/10/2019
    Pàgina d'inici: 159 Pàgina final: 176
    ISBN: 9781799803652
  • Las Industrias Creativas como factor de colaboración internacional entre miembros de una comunidad científica. Voces alternativas:investigación multidisciplinar en comunicación y cultura
    Nom: González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 01/12/2017
    Pàgina d'inici: 145 Pàgina final: 157
    ISBN: 978-84-17270-21-6
  • A Study of the Impact of Social Networking Communities on the Consumption of Beauty Luxury Products. Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods
    Nom: Macdonald, L.; García , I.; González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 01/03/2016
    ISBN: 9781466699588
  • Identidad Visual Corporativa. Una introducción al tema. El diseño: 7 versiones transversales
    Nom: González, Z. Rol: Autor Data de publicació: 23/02/2012
    ISBN: 978-84-695-3629-2
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Treball de Fi de Grau
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Treball de Fi de Grau
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
  • Grau
    Grau en Periodisme
    • - Projecte Fi de Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Treball de Fi de Grau
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
  • Altres
    Màster en Comunicació, Gestió de Marca i Sostenibilitat en la Indústria de la Moda
    • - Mòdul 5: Relacions amb els Mitjans i Gestió de Crisi
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
  • Grau
    Grau en Comunicació Audiovisual
    • - Pràctiques en Empreses
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Treball de Fi de Grau
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Treball de Fi de Grau
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Treball de Fi de Grau
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Treball de Fi de Grau
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Treball de Fi de Grau
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Treball de Fi de Grau
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
  • Grau
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Estructura i Planificació dels Mitjans Publicitaris
    • - Empresa Publicitària i de Relacions Públiques
    • - Treball de Fi de Grau