14a edició dels Premis IMMA de la Comunicació

Els Premis IMMA de la Comunicació són l’esdeveniment anual més important de la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona, en el qual destaquen i es donen a conèixer davant un jurat professional les millors peces innovadores i creatives realitzades pels estudiants.

Categories i premis

Categories ordinàries:

  1. Fotografia i gràfica: xec Amazon 500 €
  2. So i música: xec Amazon 500 €
  3. Producció de ficció: xec Amazon 500 €
  4. Producció de no-ficció: xec Amazon 500 €
  5. Campanya publicitària: xec Amazon 500 €

Categoria extraordinària Methos Media:

  1.  Primer premi Methos Media: 2.500 €
  2. Segon premi Contraste: 1.000 €
  3. Tercer premi Methos Media: 500 €
     

D’entre totes les peces presentades, se seleccionarà un projecte el qual obtindrà la menció de Valors UIC Barcelona.

Com hi pots participar?

Consulta les bases: 

Copatrocinadors

methoscontrastela caixa

La història dels Premis IMMA

Els Premis IMMA van néixer el 2009 per destacar el talent dels estudiants del darrer curs (4t) del Grau en Comunicació Audiovisual mitjançant els seus projectes finals de grau (TFG). En la 8a edició (2017), els Premis van incorporar noves categories i van integrar així la participació dels estudiants del Grau en Periodisme i del Grau en Publicitat i Relacions Públiques. D’aquesta manera, els premis constitueixen ara el gran esdeveniment de l’any de la Facultat en què tots els estudiants poden presentar els millors projectes de l’any en curs davant un jurat professional.

Al llarg de les edicions, els Premis IMMA han gaudit de la presència de diversos professionals i patrocinadors del sector de la comunicació com: Juan Antonio Bayona, director de cinema; Laia Corbella, directora de VIA Empresa; Borja Cobeaga i Diego San José, guionistes de Vuit cognoms bascos; Arturo Méndiz, productor de Cuerdas i Timecode; Edmon Roch, conseller delegat d’Ikiru Films, productora d’El Niño o Atrapa la bandera; Víctor Curto, vicedegà de Publicitat del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques; Alberto García, redactor d’Informatius Tele 5; Àlex Gutiérrez, periodista del diari Ara; María Martín Aguado, sòcia a Onza Comunicación, o Gemma Cuervas, redactora i content media per a SEAT, o Miguel Ferrández Barturen, director general de Methos Media.

Edicions anteriors