07/04/2017

Alfonso Méndiz parla sobre la imatge del menor en la publicitat, a Madrid

El catedràtic Alfonso Méndiz, degà de la Facultat de Ciències de la Comunicació, va presentar una ponència titulada “La imagen del menor en la publicidad: de la inocencia a la sexualización infantil”, a la VIII Jornada Kids&Com “Comunidades vulnerables en el ámbito digital”. L’acte va tenir lloc el divendres 31 de març al Centre Universitari Villanueva, a Madrid.

Aquesta trobada d’investigadors sobre comunicació i infància s’emmarca dins el Programa d’Activitats sobre Vulnerabilitat Digital (PROVULDIG, Ref.: S2015/HUM-3434) finançat per la Conselleria d’Educació de la Comunitat de Madrid amb 175.000 euros per al període 2015-2018, i inclou un consorci de cinc grups de recerca consolidats al qual s’ha incorporat el professor de UIC Barcelona.

PROVULDIG està configurat com una xarxa d’investigadors interessats a estudiar les amenaces i els reptes que Internet representa per a diversos col·lectius socials especialment vulnerables, com són els nens, els adolescents, els joves i la tercera edat.