16/03/2017

Alumnes de grau i màster participen com a voluntaris al 4YFN i al MWC

Dotze alumnes de grau i màster de la Facultat de Ciències Econòmiques i Socials van participar com a voluntaris al 4YFN i al MWC.

La Facultat de Ciències Econòmiques i Socials va signar un conveni amb la Fundació Barcelona Mobile World Capital Foundation per mitjà del qual alumnes de la Facultat podien col·laborar com a voluntaris en l’organització i el desenvolupament del 4YFN (4 Years From Now) en l’edició de 2017. 

Hi van participar:Gerard Usero, Marc Clotet, Clara Usandizaga, Marta Pericas, Jorge García, Irene Elizalde, Ignacio Ollero, del Grau en Administració i Direcció d’Empreses. I Luca Airola, Maud Benoit, Luigi Burlando, Elena Lancianese, Martina Di Bari, del Màster Universitari en Direcció d’Empreses i Sistemes de Producció. 

Algunes de les experiències dels alumnes són aquestes: 

Luca Airola (alumne del màster)

El 4YFN i el Mobile World Congress van ser una experiència excel·lent! Jo vaig treballar com a voluntari a l’Exhibitor Service Desk, ajudant els exhibidors a resoldre problemes logístics, donar-los informació i suport general. 

Sóc un apassionat de la tecnologia i vaig aprofitar molt l’experiència, ja que aquest congrés és un dels millors del món per a les tecnologies mòbils i també per a start-ups molt innovadores. 

He gaudit cada dia al 100 % fent networking amb start-ups i empreses tecnològiques. He après molt sobre les noves tendències al món del mòbil i he pogut tenir contacte amb les innovacions de l’actualitat. Si puc, m’encantaria repetir-ho l’any vinent! 

Clara Usandizaga (alumna del grau)

La veritat és que ha estat una gran oportunitat i molt bona experiència. Hem tingut ocasió d’escoltar ponències i “pitches” de start-ups interessants i, a més, vam poder assistir al MWC a la sessió del dijous. 

Elena Lancianese (alumna del màster)

He apreciat molt l’oportunitat de ser voluntària al MWC. Ha estat una experiència molt estimulant i formativa. Jo vaig fer de voluntària a muntatge i a Exhibitors Service Desk.

Això em va donar la possibilitat de veure en primera persona tot el que pot passar (bo i dolent) en un esdeveniment tan gran. A més ha estat una bona oportunitat per fer networking. Moltes gràcies, UIC Barcelona!