11/05/2017

Dalmau Oliveras: “A l’agència defensem molt que la publicitat no falti al respecte al consumidor”

El redactor publicitari de l’agència *S,C,P,F..., Dalmau Oliveras, va impartir una sessió en el marc de l’assignatura de Redacció Publicitària, de quart de Publicitat. La professora de l’assignatura és la Cristina Martorell.

Durant la sessió va presentar el cas de Solvia (vinculada al Banc Sabadell) i va proposar un exercici pràctic als estudiants (crear un titular per a un anunci). Després de comentar i valorar les propostes que van presentar els alumnes, els va explicar quin va ser el titular que van escollir finalment per elaborar aquell anunci.

*S,C,P,F... és una de les agències més reconegudes en l’àmbit estatal, fundada pel publicitari Toni Segarra i que ha treballat per a marques tan reconegudes com BMW (la famosa campanya “T’agrada conduir?”), IKEA, Banc Sabadell (les “converses sobre el futur”), etc.

Oliveras va parlar també de la importància de l’ofici del publicista. A més, va parlar amb molta claredat sobre com s’ha de tractar el client i una de les prioritats de la seva empresa: “No podem faltar-li al respecte: la gent no és tonta”.

L’assignatura de Redacció Publicitària pretén que els estudiants coneguin les principals tècniques aplicades a la creativitat publicitària i als diferents mitjans i suports.