23/10/2020

Elisa Regadera analitza el nou paradigma de la indústria de la moda a la revista ‘Telos’

La vicedegana i professora de la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona reflexiona sobre la nova relació entre la moda i el consumidor després de mesos de crisi sanitària i econòmica.

La vicedegana i professora de la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona, Elisa Regadera, ha escrit un article per a la revista Telos, de la Fundación Telefónica, en el qual reflexiona sobre el nou paradigma del sector de la moda i el canvi en la relació del consumidor amb la indústria que ha precipitat la crisi de la COVID-19.

Regadera exposa que el sector de la moda ha anat avançant progressivament cap a una sostenibilitat que el consumidor feia temps que reclamava com a conseqüència d’una sensibilització més gran cap als problemes mediambientals. El client actual també és més exigent que el de fa uns anys, de manera que vol informació transparent i completa de les marques en les quals confia. 

Els reptes de les grans firmes de moda, les oportunitats per potenciar la sostenibilitat i la relació que tenen amb el consumidor en el nou escenari que dibuixa la crisi sanitària i econòmica són els altres temes que analitza la vicedegana i professora de la Facultat en l’article, que podeu llegir en aquest enllaç