10/11/2017

Els alumnes de Comunicació de Tendències i Moda visiten la seu de Gratacós 1940

El grup d’alumnes de l’assignatura Comunicació de Tendències i Moda van visitar recentment la seu de Gratacós 1940 a Barcelona.

Els alumnes de l’assignatura, impartida per la vicedegana de la Facultat de Ciències de la Comunicació, Elisa Regadera, van poder conèixer in situ la història de l’empresa tèxtil, de caràcter familiar. En paraules de la professora: “Ha estat molt interessant conèixer de primera mà la seva expansió internacional i la nova etapa instaurada per la companyia, amb gairebé el 100 % de producció pròpia —una cosa molt excepcional en el sector— i vendes a 40 països”.

La sessió va tenir lloc al mateixa flagship store de la companyia, a càrrec d’Aida Molano, PR i Social Media Manager de Gratacós 1940, que va explicar als alumnes la col·laboració actual de l’empresa amb les escoles de disseny de moda de Barcelona.

Molano els va parlar també del suport de l’empresa a activitats amb dissenyadors i professionals del sector a través de la iniciativa “Designers Fashion Experiences”. Aquesta activitat té lloc al showroom de Gratacós, al qual acudeixen diversos dissenyadors per entaular un interessant col·loqui amb estudiants i professionals del sector al voltant de l’empresa que lideren. Precisament, en aquestes trobades han pogut participar alguns dels alumnes de la Facultat de Ciències de la Comunicació com a complement de l’assignatura Comunicació de Tendències i Moda.