04/05/2017

Els alumnes de Publicitat i Relacions Públiques assisteixen a una sessió amb l’agència Roldós

Carolina Santiago i Enrique Soriano, directors de comptes de Roldós Publicidad, l’agència de publicitat més antiga del món, han explicat als alumnes de tercer de Publicitat i Relacions Públiques quin és el dia a dia en una agència de mitjans.

En l’assignatura Estructura del Sistema Audiovisual, els estudiants han tingut una bona oportunitat per conèixer quin és el dia a dia en una agència de publicitat. A partir de casos reals, han après quines són les tasques d’un planificador de mitjans, quina és la relació que mantenen amb els seus clients i com es negocien els espais publicitaris.

Els ponents, amb relació al procés de planificació, van assegurar que “per a una bona planificació són necessaris tres principis: la informació que ens aporten les eines amb les quals treballem, la intuïció que adquirim gràcies a l’experiència i, sobretot, molta transparència cap al client”.

Amb 145 anys d’història, Roldós Publicidad s’ha convertit en l’agència de mitjans en actiu més antiga del món, considerada la més important d’Espanya, que s’ha anat reinventant a causa dels avenços tecnològics i els canvis de l’entorn.