- Més vistos
- Darrera visualització
Els alumnes de publicitat organitzen la segona edició del festival Premis ON
Els alumnes de quart de Publicitat i Relacions Públiques van exposar els seus treballs de final de grau en el marc del II Festival dels Premis ON. El jurat estava format per professionals del sector de la publicitat.
Sota el lema “Premis ON, que comenci la funció!”, es van presentar casos en vídeo delstreballs de final de grau de campanyes de reposicionament i de llançament de diverses marques com Violeta by Mango, Codorníu o Pepe Jeans.
El jurat, format per Luis García del Oro, director creatiu de Vinizius Young & Rubicam; Zahaira Fabiola González, directora deLa Casita de Comunicación; Juan Pablo Huizi, director creatiu de Venimos en son de paz, i Marta Salvat, CEO d’Onza Comunicación, van atorgar els premis a les tres categories corresponents: innovació, creativitat i resolució de campanya.
El premi a la millor innovació se’l va emporta el grup GuiGlo, format per les alumnes Lidia Laffitte, Núria Fernández i Laia Fernández. El de millor creativitat va anar per al grup que va presentar una campanya de reposicionament de la marca Codorníu, format per Carlos Gómez, Alejandra Rovira i Inés Alonso. Finalment, el grup que es va emportar el premi a la millor resolució de campanya, Violeta by Mango, va ser el format per Elena Lloret, Pablo Iriarte i Ángela Gamero.
D’altra banda, com a punt diferenciador de l’edició d’enguany, es va atorgar el premi Joves Talents, en què podien participar tots els alumnes del grau en Publicitat i Relacions Públiques, a partir d’un brífing que van crear els de quart, que després acabaven fent de jurat. L’Eva Queralt, de tercer curs del grau, es va emportar el premi.
Aquest festival va néixer amb l’objectiu de mostrar el talent dels alumnes de l’últim curs de la Universitat davant destacats professionals d’agències de publicitat i relacions públiques. La segona edició d’aquests premis va estar inspirada en l’estil Gatsby i decoració art déco.