18/05/2022

Gran mostra de talent, esforç i treball dels nostres estudiants a la 12a edició dels Premis IMMA de la Comunicació

Els projectes premiats van ser “Encantat de conèixer-te”, de Miquel Cozzarin, Camila Fernández-Cruz, Javier Sáez, Maddi Sánchez, Sandra Siles i Xiao Verdeguer; “Hiring Youth”, de Paula Blanchart i Belén Arcentales; “Entrenaments Invisibles MCB”, de Martina Capdevila; Alba Riaza, com a Talent Alumni, i “Superac(c)ió”, de Sergio Velilla

La 12a edició dels Premis IMMA de la Comunicació, celebrada dimecres 11 de maig, va omplir l’Aula Magna de jove talent amb les millors peces audiovisuals creades pels estudiants de UIC Barcelona. La gala dels premis IMMA de la Comunicació, organitzada pels alumnes de 4t de Publicitat i Relacions Públiques en l’assignatura optativa Workshop de Relacions Públiques 2, va estar apadrinada pel periodista Martí Saballs que, en el seu discurs, va fer un repàs dels grans esdeveniments dels últims vint anys i va donar bons consells a tots els estudiants, com a futurs professionals de la comunicació. “La informació ara flueix d’una manera extremadament ràpida, i vosaltres haureu de gestionar aquesta informació i sobretot lluitar per explicar la veritat”, va afirmar el periodista. “Sigueu on sigueu, llegiu, llegiu i llegiu. Informeu-vos. Escolteu. Viatgeu. Sortiu dels vostres grups. No sigueu dogmàtics. Defenseu les vostres idees. Sobretot treballeu en equip. Fugiu dels mentiders. Rodegeu-vos de bona gent —hem d’aconseguir que aquest món sigui millor—. Treballeu molt, de valent. I sobretot, sigueu feliços”, va concloure Saballs en el seu discurs.

Els projectes premiats, que van posar en relleu les grans capacitats narratives i tècniques dels alumnes de UIC Barcelona, van ser “Encantat de conèixer-te”, de Miquel Cozzarin, Camila Fernández-Cruz, Javier Sáez, Maddi Sánchez, Sandra Siles i Xiao Verdeguer, alumes de 3r de Comunicació Audiovisual; “Hiring Youth”, de Paula Blanchart i Belén Arcentales, de 4t de Publicitat i Relacions Públiques; “Entrenaments Invisibles MCB”, de Martina Capdevila, de 3r de Comunicació Audiovisual; Alba Riaza, com a Talent Alumni, i “Superac(c)ió”, de Sergio Velilla, de 3r de Comunicació Audiovisual.

També es va fer entrega d’un donatiu a la clínica Cuides de UIC Barcelona, per ser una iniciativa que representa fidedignament els valors de la Universitat. En aquest sentit, la degana de la Facultat de Ciències de la Comunicació, Rebeca Pardo, que els va fer entrega del premi, va remarcar, en el seu discurs de clausura de l’acte, la gran presència dels valors UIC Barcelona en tots els projectes premiats. “Felicitats a tots els guanyadors, però també a tots els participants i als professors, per ser una part molt important de totes les peces increïbles que hem vist, que són d’una qualitat fantàstica i podrien estar a qualsevol mitjà de comunicació”, va afirmar la degana i professora de Comunicació.

En l’edició d’enguany, hi va haver l’actuació musical de l’alumna Pat Rocamora, de 4t de Publicitat i Relacions Públiques, es va tornar a gaudir de la presència de diversos professionals del sector de la comunicació i va tenir un jurat de luxe format per Martí Saballs, periodista de Prensa Ibérica; Montse Rigall, periodista i reportera de notícies a RTVE; Joan Maria Morros, director d’informatius de RAC1 i president del Col·legi de Periodistes de Catalunya; María Fitó, productora de publicitat audiovisual i professora a UIC Barcelona; Mercedes Piera, directora sènior i assessora de vida, relacions públiques, esdeveniments i protocol; Luiggi Sarrias, director de BeOne i professor a UIC Barcelona i a la UNAV; Ferran Cera, director de Visiona TV; Chus López, productor a creaRSA, i Conxita Casanovas, directora del BCN FILM FEST i directora del programa “Va de cine” de RNE.