- Més vistos
- Darrera visualització
La gala dels premis IMMA posa la cirereta al curs universitari de la Facultat de Ciències de la Comunicació
Un total de sis projectes dels alumnes van rebre un guardó que va ser dissenyat per estudiants d'Arquitectura.
El curs acadèmic de la Facultat de Ciències de la Comunicació ha arribat al final. Per a uns era el primer any a UIC Barcelona, per a d’altres el comiat definitiu que va tenir en la gala dels Premis IMMA el colofó. Una festa en què s’hi van implicar alumnes de tots els cursos.
En la seva novena edició, la gala dels Premis IMMA va presentar una novetat destacada: es van premiar els millors treballs de final de grau (TFG) però també es van lliurar tres guardons més.
Així, el millor TFG del Grau en Comunicació Audiovisual va ser per al projecte “Agoraphobia”, de Neus Miravitlles, Carlos Ortega, Airam Rubio i Cristian Vargas. En Periodisme va recaure en “Switzer’s”, d’Aleix Domènech, Jorge Lindoso i Adrián Pérez. Finalment, el millor TFG del Grau en Publicitat i Relacions Públiques va ser per a “Rose Gold”, de Maria Jacoste. En els tres casos, el premi va ser una càmera Instax i un guardó en forma de lletra “i” realitzat pels alumnes d’Arquitectura Oriol Marty i Genís Vilalta juntament amb el responsable del Taller de models arquitectònics, Carmelo Santana.
Com a novetat, també es va fer el lliurament del premi al millor projecte Miscel·lània en Comunicació Audiovisual per “A los veinte”, d’Elizabeth Lorda. En la mateixa categoria però del Grau en Publicitat i Relacions Públiques es va atorgar el premi al projecte “Imaginbank”, de María Llabres, Xavi Matas, Joan Montané, James Eoin Killoran, Maria Cornado, Alberto Lorenzo i Alejandro Rico. Finalment, es va lliurar una menció especial al millor projecte en valors que va recaure de nou en Aleix Domènech, Jorge Lindoso i Adrián Pérez per “Switzer’s”. Aquest premi va ser lliurat pel degà de la Facultat, Alfonso Méndiz.
La novena edició, patrocinada per Fujifilm, Verdvending i L’Sara, disposava de tres jurats d’excepció per a cada grau.
En Periodisme: el periodista i consultor, Ismael Nafría; la periodista i directora de VIA Empresa, Laia Corbella i el periodista i cap de la secció “Mèdia” al diari Ara, Àlex Gutiérrez. En Comunicació Audiovisual, el jurat va estar format pel realitzador i fotògraf Alex Llopis; el programador de pel·lícules i analista a Cinesa, Lluís Ruscalleda i la productora de cinema i professora d’audiovisuals, Sonia Martínez. Finalment, en Publicitat i Relacions Públiques, el jurat el van integrar el vicedegà de Publicitat del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, Víctor Curto, acompanyat dels vocals Ton del Pozo i Mercedes Piera.
Una gala propera i fresca
Javier Cumellas (quart de Periodisme), Samir Chaoui (primer de Publicitat i RRPP) i Jane-Claudine Cantor (segon de Comunicació Audiovisual) van ser els presentadors que van conduir una gala fresca i dinàmica.
La veu en off que acompanyava la gala va ser de l’alumne de primer de Comunicació Audiovisual, Miquel Costa, mentre que els guions van ser dels estudiants de segon, Jane-Claudine Cantor i Fran Balada.
El treball conjunt de les facultats es va completar amb l’aportació de dos músics: Santiago Vancells (segon de Publicitat) i Pablo Samsó, (tercer de Dret).