27/06/2014

La gerent de Dircom Catalunya aprofundeix en la figura del 'dircom' amb els alumnes de segon de Publicitat

Isabel Villalonga, gerent de Dircom Catalunya, va impartir una sessió a l'alumnat de segon de Publicitat i Relacions Públiques en què va desgranar les claus de la figura del ?dircom' el 23 d'abril.

Durant la conferència, Villalonga va abordar el paper que juga la comunicació en les empreses i en la societat sense deixar de banda la sempre controvertida anàlisi del terme relacions públiques. A la xerrada, també es va obrir un debat sobre la importància de la reputació en les empreses, i en aquest sentit, Villalonga va remarcar la importància de valors com la transparència, la proximitat, la qualitat del producte final o l’ús correcte de la comunicació interna a l’hora d’atorgar “confiança” en una marca.

L’associació Dircom fa més de vint anys que és al servei dels directius de comunicació espanyols oferint des d’eines formatives fins a un marc on puguin posar en comú experiències, reflexions i inquietuds sobre aquesta professió que evoluciona constantment. Atès el seu èxit fa cinc anys es va fundar Dircom Catalunya al capdavant de la qual es troba Isabel Villalonga, que va arribar a l’associació amb una gran experiència tant en el sector com en el món del periodisme.

La conferència va tenir lloc en el marc de l’assignatura Història i Teoria de la Publicitat i les Relacions Públiques que imparteix la Dra. Pilar Buil.