28/04/2017

L’espot “Barcelona” guanya el primer premi de la 9a edició dels Premis ComuniKa

Aquest dijous 27 d’abril, la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona ha lliurat els premis de la novena edició ComuniKa, una activitat adreçada a futurs universitaris interessats en el món de la comunicació que ha tingut lloc durant tres dissabtes del mes d’abril. L’acte ha tingut lloc a l’Aula Magna de la Universitat i ha estat presentat pel professor i director de cinema Geoffrey Cowper.

Durant l’activitat, els alumnes havien de dissenyar un espot sobre la Universitat basat en un brífing que havien rebut prèviament. En total, s’hi van presentar nou projectes i el primer premi va ser per a l’espot titulat “Barcelona”.

El jurat va estar format pels professors de la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona Ricard Mamblona i Isadora García, i pel realitzador de publicitat Álvaro S. Carreter. A l’hora de valor els projectes, els tres professors van tenir en compte especialment la creativitat i si s’ajustava el producte final al brífing, més enllà de la capacitat tècnica.

El primer premi, dotat d’un 50 % de descompte en la matrícula del primer curs a la Facultat, va ser per a l’anunci “Barcelona”, realitzat pels alumnes Claudia Romero, Rubén del Nogal, Celia Coca i Selena Ramos. El segon premi, que es va endur una bossa Bagful de Munich i un iPod Shuffle, va ser per a “Step by Step”, dels alumnes Samir Chaoui, Irina Rafel, Andrea Garcia, Erick Ruiz i Linda Kirby. Finalment, el tercer premi, dotat d’una bossa Bagful de Munich, va ser per a l’anunci “Escribe tu futuro”, de Marta Bieto, Alex del Río, Adrià Busquets, María Roca i Elna Estévez.

En la realització dels vídeos, hi van col·laborar cinc alumnes de segon del grau en Comunicació Audiovisual: Nadia Salmerón, Berta Carbó, Neus Francàs, Belén González i Ana María Burgos.

Els Premis ComuniKa són un concurs que la Facultat de Ciències de la Comunicació juntament amb el Servei d’Informació i Admissions organitza cada any amb la finalitat d’obrir les portes de les seves instal·lacions (plató de televisió, estudi de ràdio, sales d’edició de vídeo, sales multimèdia, etc.) a alumnes de segon de batxillerat futurs estudiants de Comunicació, perquè coneguin els graus que ofereix la Facultat. D’aquesta manera, els alumnes poden comprovar en directe amb quina especialitat del món de la comunicació s’identifiquen més.