Torna al directori
El nostre equip docent i investigador
CAMPS BANSELL, Jaime
Professor
Col.laborador
Facultat de Ciències de l'Educació
Departament de
Educació
Grup de recerca en qualitat relacional: Entorns educatius, organitzatius i familiars (VINCLES)
Contacte
Ext.
6108
Formació acadèmica
-
Les Humanitats avui: Educació, Comunicació i Empresa
- Universitat Internacional de Catalunya
Publicacions
-
Educationis Momentum, La educación diferenciada o single-sex: Posibles interpretaciones y definiciones
Nom: Vierheller, E.; Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2022Pàgina d'inici: 125 Pàgina final: 141 Vol.: 7 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.36901/em.v7i1.1457 ISSN o títol: 2414-1364 -
Páginas de Educación, Resolución de conflictos en la adolescencia: aplicación de un cuestionario en centros escolares coeducativos y diferenciados por sexos en España
Nom: Camps Bansell, J.; Selvam, R. M.; Sheymardanov, S. Rol: Autor Data de publicació: 2019Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 22 Vol.: 12 Núm.: 2DOI: https://dx.doi.org/10.22235/pe.v12i2.1833 ISSN o títol: 1688-5287 -
Revista española de pedagogía, Single-sex schools in Spain: a qualitative analysis of the reasoning and perceptions of their principals
Nom: Camps Bansell, J.; Vierheller, E. Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 101 Pàgina final: 117 Vol.: 76 Núm.: 269DOI: https://dx.doi.org/10.22550/REP76-1-2018-05 ISSN o títol: 0034-9461 -
Educationis Momentum, Evolución del entorno de socialización de niños y adolescentes: un análisis sociohistórico
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2016Pàgina d'inici: 29 Pàgina final: 49 Vol.: 2 Núm.: 1ISSN o títol: 2414-1364 -
Revista española de pedagogía, Mars and Venus in the classroom: students' perception on the psychosocial effects of coeducational and single-sex schooling
Nom: Camps Bansell, J.; Vidal Rodà, E Rol: Autor Data de publicació: 2015Pàgina d'inici: 53 Pàgina final: 71 Vol.: 73 Núm.: 260ISSN o títol: 0034-9461 -
Revista española de pedagogía, Marte y Venus en el aula: las percepciones del alumnado sobre los efectos psicosociales de la escolarización mixta y diferenciada
Nom: Camps Bansell, J.; Vidal Rodà, E Rol: Autor Data de publicació: 2015Pàgina d'inici: 53 Pàgina final: 71 Vol.: LXXIII Núm.: 260ISSN o títol: 0034-9461 -
Family Insight, Escuela y socialización
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2013Pàgina d'inici: 14 Pàgina final: 16 Núm.: 2ISSN o títol: 2339-7659 -
Revista Internacional de Sociología, Christina HOFF SOMMERS. La guerra contra los chicos. Cómo un feminismo mal entendido está dañando a los chicos jóvenes
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2007Pàgina d'inici: 233 Pàgina final: 236 Vol.: 65
Publicacions
-
Edukacja spersonalizowana i zróznicowana
Data de publicació: 2021 Isbn: 9788395661112 -
Corazón educador: Un ensayo sobre la vocación a la enseñanza
Data de publicació: 2021 Isbn: 9788418392764 -
Habilidades para la vida. Familia y escuela
Data de publicació: 2019 Isbn: 978-84-1324-358-0 -
Habilidades para la vida. Familia y escuela
Data de publicació: 2019 Isbn: 978-84-1324-358-0 -
Educación Personalizada y diferenciada
Data de publicació: 2018 Isbn: 978-84-947622-8-4 -
Repensar a sala de aula: por uma igualdade de oportunidades
Data de publicació: 2017 Isbn: 978-85-7465-283-2 -
Inteligencia de género para la escuela
Data de publicació: 2015 Isbn: 978-84-9115-223-1 -
La socialització de gènere a l'escola
Data de publicació: 2011 Isbn: 9788493839635 -
Familia, educación y género
Data de publicació: 2007
Publicacions
-
Cuestiones de género en la educación infantil. Avances en Ciencias de la Educación y del Desarrollo
Nom: Camps Bansell, J.; Vidal Rodà, E Rol: Autor Data de publicació: 26/06/2015Pàgina d'inici: 409 Pàgina final: 415ISBN: 978-84-608-7207-8 -
Cuestiones de género en la educación infantil. Libro de Actas del 3rd International Congress of Educational Sciences and Development
Nom: Camps Bansell, J.; Vidal Rodà, E Rol: Autor Data de publicació: 15/06/2015Pàgina d'inici: 362 Pàgina final: 362ISBN: 978-84-606-6429-1 -
Las opciones científico-técnicas de las chicas: el impacto de la educación diferenciada en las elecciones postobligatorias. Avances en Ciencias de la Educación y del Desarrollo
Nom: Camps Bansell, J.; Vidal Rodà, E Rol: Autor Data de publicació: 25/06/2014Pàgina d'inici: 615 Pàgina final: 621ISBN: 978-84-608-4165-4 -
Single-Sex Education in the XXI Century. Single-sex education. An option in the forefront of education
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 01/04/2013Pàgina d'inici: 19 Pàgina final: 42ISBN: 9789896911522 -
La educación diferenciada por sexos y la cultura escolar. Nuevo Paradigma Escolar
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 29/03/2012Pàgina d'inici: 17 Pàgina final: 38ISBN: 9789871764358 -
La inteligencia de género en la organización escolar Inteligencja plci w organizacji szkoly. Sukces w edukacji
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2011Pàgina d'inici: 9 Pàgina final: 36ISBN: 978-83-933745-1-9 -
Inteligencia de género en la escuela: la separación como estrategia.. II Congreso Latinoamericano de educación diferenciada. Nuevos escenarios para la educación de varones y mujeres.
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2009Pàgina d'inici: 51 Pàgina final: 73ISBN: 978-987-25421-0-8 -
Ideologías de género y cultura contemporánea. La familia, paradigma de cambio social.
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2008Pàgina d'inici: 365 Pàgina final: 383 -
El reto de la educación personalizada; la educación diferenciada como entorno social escolar.. Por la diferencia hacia la igualdad. Estudios y experiencias sobre educación diferenciada.
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2008Pàgina d'inici: 83 Pàgina final: 110ISBN: 97884671179336 -
Evolución y situación actual de la educación diferenciada. El tratamiento del género en la escuela
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2007Pàgina d'inici: 215 Pàgina final: 258
Assignatures impartides
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
-
Màster oficial
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes- - Sociologia de l'Educació
- - Història de l'Educació i Legislació
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
-
Màster oficial
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes- - Història de l'Educació i Legislació
- - Sociologia de l'Educació
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
-
Màster oficial
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes- - Història de l'Educació i Legislació
- - Sociologia de l'Educació
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
-
Màster oficial
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes- - Història de l'Educació i Legislació
- - Sociologia de l'Educació
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Treball de Fi de Màster
-
Altres
Programa Gaudí de Formació del Professorat- - Programa Gaudí de Formació del Professorat
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
-
Altres
Mòdul Introductori del Campus de L’Experiència (2a Edició)- - Aprendre a Aprendre: Eines per una Nova Etapa
- - Programa Gaudí de Formació del Professorat 19-20
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Treball Final de Grau
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
-
Altres
Mòdul Introductori del Campus de L’Experiència- - Aprendre a Aprendre: Eines per una Nova Etapa
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
- - Ensenyament i Aprenentatge de Ciències Socials 1
Curs 2014-2015 - Període: 01/09/2014 - 31/08/2015
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
- - Competència Emocional i Prosocialitat
- - Projecte Final: les Emocions en la Comunitat Educativa
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Competència Emocional i Prosocialitat
- - Projecte Final: les Emocions en la Comunitat Educativa
- - Pensament Social i Sociologia
-
Altres
Fonaments Humanístics per a l'Educació- - Psicologia II
Curs 2013-2014 - Període: 01/09/2013 - 31/08/2014
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Treball Final de Grau
- - Psicologia III: Anàlisi de Conductes i Intervenció Educativa
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
Curs 2012-2013 - Període: 01/09/2012 - 31/08/2013
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Psicologia III: Anàlisi de Conductes i Intervenció Educativa
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Treball Final de Grau
Curs 2011-2012 - Període: 01/09/2011 - 31/08/2012
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia III: Anàlisi de Conductes i Intervenció Educativa
- - Educació V: Observació Sistemàtica i Anàlisi de Contextos
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Pràctiques Escolars II
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Pràctiques Escolars I
- - Pràctiques Escolars II
-
Màster oficial
Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques- - Projecte de Recerca II.(fase Elaboració)
Curs 2010-2011 - Període: 01/09/2010 - 31/08/2011
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Psicologia III: Anàlisi de Conductes i Intervenció Educativa
- - Educació I: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Coaching/Assessorament
-
Màster oficial
Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques- - Projecte de Recerca II.(fase Elaboració)
-
Altres
Postgrau en Educació i Gènere- - Igualtat i Diferència
- - Pràctica Educativa
Curs 2009-2010 - Període: 01/09/2009 - 31/08/2010
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Educació I: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Coaching/Assessorament
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Educació I: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Coaching/Assessorament
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Practicum 2
- - Practicum 3
- - Practicum 2
- - Practicum 3
Curs 2008-2009 - Període: 01/09/2008 - 31/08/2009
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Teories i Institucions Contemporànies d'Educació
- - Practicum 1
- - Practicum 1
- - CC. Socials i la seva Didàctica 1
- - CC. Socials i la seva Didàctica 2
Curs 2007-2008 - Període: 01/09/2007 - 31/08/2008
-
Llicenciatura
Llicenciatura en Criminologia- - Gènere i Delinqüència
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Teories i Institucions Contemporànies d'Educació
- - Teories i Institucions Contemporànies d'educació
-
Les Humanitats avui: Educació, Comunicació i Empresa
- Universitat Internacional de Catalunya
-
Educationis Momentum, La educación diferenciada o single-sex: Posibles interpretaciones y definiciones
Nom: Vierheller, E.; Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2022Pàgina d'inici: 125 Pàgina final: 141 Vol.: 7 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.36901/em.v7i1.1457 ISSN o títol: 2414-1364 -
Páginas de Educación, Resolución de conflictos en la adolescencia: aplicación de un cuestionario en centros escolares coeducativos y diferenciados por sexos en España
Nom: Camps Bansell, J.; Selvam, R. M.; Sheymardanov, S. Rol: Autor Data de publicació: 2019Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 22 Vol.: 12 Núm.: 2DOI: https://dx.doi.org/10.22235/pe.v12i2.1833 ISSN o títol: 1688-5287 -
Revista española de pedagogía, Single-sex schools in Spain: a qualitative analysis of the reasoning and perceptions of their principals
Nom: Camps Bansell, J.; Vierheller, E. Rol: Autor Data de publicació: 2018Pàgina d'inici: 101 Pàgina final: 117 Vol.: 76 Núm.: 269DOI: https://dx.doi.org/10.22550/REP76-1-2018-05 ISSN o títol: 0034-9461 -
Educationis Momentum, Evolución del entorno de socialización de niños y adolescentes: un análisis sociohistórico
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2016Pàgina d'inici: 29 Pàgina final: 49 Vol.: 2 Núm.: 1ISSN o títol: 2414-1364 -
Revista española de pedagogía, Mars and Venus in the classroom: students' perception on the psychosocial effects of coeducational and single-sex schooling
Nom: Camps Bansell, J.; Vidal Rodà, E Rol: Autor Data de publicació: 2015Pàgina d'inici: 53 Pàgina final: 71 Vol.: 73 Núm.: 260ISSN o títol: 0034-9461 -
Revista española de pedagogía, Marte y Venus en el aula: las percepciones del alumnado sobre los efectos psicosociales de la escolarización mixta y diferenciada
Nom: Camps Bansell, J.; Vidal Rodà, E Rol: Autor Data de publicació: 2015Pàgina d'inici: 53 Pàgina final: 71 Vol.: LXXIII Núm.: 260ISSN o títol: 0034-9461 -
Family Insight, Escuela y socialización
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2013Pàgina d'inici: 14 Pàgina final: 16 Núm.: 2ISSN o títol: 2339-7659 -
Revista Internacional de Sociología, Christina HOFF SOMMERS. La guerra contra los chicos. Cómo un feminismo mal entendido está dañando a los chicos jóvenes
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2007Pàgina d'inici: 233 Pàgina final: 236 Vol.: 65
-
Edukacja spersonalizowana i zróznicowana
Data de publicació: 2021 Isbn: 9788395661112 -
Corazón educador: Un ensayo sobre la vocación a la enseñanza
Data de publicació: 2021 Isbn: 9788418392764 -
Habilidades para la vida. Familia y escuela
Data de publicació: 2019 Isbn: 978-84-1324-358-0 -
Habilidades para la vida. Familia y escuela
Data de publicació: 2019 Isbn: 978-84-1324-358-0 -
Educación Personalizada y diferenciada
Data de publicació: 2018 Isbn: 978-84-947622-8-4 -
Repensar a sala de aula: por uma igualdade de oportunidades
Data de publicació: 2017 Isbn: 978-85-7465-283-2 -
Inteligencia de género para la escuela
Data de publicació: 2015 Isbn: 978-84-9115-223-1 -
La socialització de gènere a l'escola
Data de publicació: 2011 Isbn: 9788493839635 -
Familia, educación y género
Data de publicació: 2007
-
Cuestiones de género en la educación infantil. Avances en Ciencias de la Educación y del Desarrollo
Nom: Camps Bansell, J.; Vidal Rodà, E Rol: Autor Data de publicació: 26/06/2015Pàgina d'inici: 409 Pàgina final: 415ISBN: 978-84-608-7207-8 -
Cuestiones de género en la educación infantil. Libro de Actas del 3rd International Congress of Educational Sciences and Development
Nom: Camps Bansell, J.; Vidal Rodà, E Rol: Autor Data de publicació: 15/06/2015Pàgina d'inici: 362 Pàgina final: 362ISBN: 978-84-606-6429-1 -
Las opciones científico-técnicas de las chicas: el impacto de la educación diferenciada en las elecciones postobligatorias. Avances en Ciencias de la Educación y del Desarrollo
Nom: Camps Bansell, J.; Vidal Rodà, E Rol: Autor Data de publicació: 25/06/2014Pàgina d'inici: 615 Pàgina final: 621ISBN: 978-84-608-4165-4 -
Single-Sex Education in the XXI Century. Single-sex education. An option in the forefront of education
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 01/04/2013Pàgina d'inici: 19 Pàgina final: 42ISBN: 9789896911522 -
La educación diferenciada por sexos y la cultura escolar. Nuevo Paradigma Escolar
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 29/03/2012Pàgina d'inici: 17 Pàgina final: 38ISBN: 9789871764358 -
La inteligencia de género en la organización escolar Inteligencja plci w organizacji szkoly. Sukces w edukacji
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2011Pàgina d'inici: 9 Pàgina final: 36ISBN: 978-83-933745-1-9 -
Inteligencia de género en la escuela: la separación como estrategia.. II Congreso Latinoamericano de educación diferenciada. Nuevos escenarios para la educación de varones y mujeres.
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2009Pàgina d'inici: 51 Pàgina final: 73ISBN: 978-987-25421-0-8 -
Ideologías de género y cultura contemporánea. La familia, paradigma de cambio social.
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2008Pàgina d'inici: 365 Pàgina final: 383 -
El reto de la educación personalizada; la educación diferenciada como entorno social escolar.. Por la diferencia hacia la igualdad. Estudios y experiencias sobre educación diferenciada.
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2008Pàgina d'inici: 83 Pàgina final: 110ISBN: 97884671179336 -
Evolución y situación actual de la educación diferenciada. El tratamiento del género en la escuela
Nom: Camps Bansell, J. Rol: Autor Data de publicació: 2007Pàgina d'inici: 215 Pàgina final: 258
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
-
Màster oficial
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes- - Sociologia de l'Educació
- - Història de l'Educació i Legislació
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
-
Màster oficial
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes- - Història de l'Educació i Legislació
- - Sociologia de l'Educació
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
-
Màster oficial
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes- - Història de l'Educació i Legislació
- - Sociologia de l'Educació
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia II: Sociologia de la Familia
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
-
Màster oficial
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes- - Història de l'Educació i Legislació
- - Sociologia de l'Educació
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Treball de Fi de Màster
-
Altres
Programa Gaudí de Formació del Professorat- - Programa Gaudí de Formació del Professorat
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
-
Altres
Mòdul Introductori del Campus de L’Experiència (2a Edició)- - Aprendre a Aprendre: Eines per una Nova Etapa
- - Programa Gaudí de Formació del Professorat 19-20
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Treball Final de Grau
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
-
Altres
Mòdul Introductori del Campus de L’Experiència- - Aprendre a Aprendre: Eines per una Nova Etapa
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació II: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Educació II: Fonaments de Desenvolupament Històric de l'educació
- - Treball Final de Grau
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
- - Ensenyament i Aprenentatge de Ciències Socials 1
Curs 2014-2015 - Període: 01/09/2014 - 31/08/2015
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
- - Competència Emocional i Prosocialitat
- - Projecte Final: les Emocions en la Comunitat Educativa
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Competència Emocional i Prosocialitat
- - Projecte Final: les Emocions en la Comunitat Educativa
- - Pensament Social i Sociologia
-
Altres
Fonaments Humanístics per a l'Educació- - Psicologia II
Curs 2013-2014 - Període: 01/09/2013 - 31/08/2014
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Treball Final de Grau
- - Psicologia III: Anàlisi de Conductes i Intervenció Educativa
- - Psicologia II: Processos Cognitius i Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
Curs 2012-2013 - Període: 01/09/2012 - 31/08/2013
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Psicologia III: Anàlisi de Conductes i Intervenció Educativa
- - Treball Final de Grau
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Treball Final de Grau
Curs 2011-2012 - Període: 01/09/2011 - 31/08/2012
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Psicologia III: Anàlisi de Conductes i Intervenció Educativa
- - Educació V: Observació Sistemàtica i Anàlisi de Contextos
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Pràctiques Escolars II
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Treball Final de Grau
- - Pràctiques Escolars I
- - Pràctiques Escolars II
-
Màster oficial
Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques- - Projecte de Recerca II.(fase Elaboració)
Curs 2010-2011 - Període: 01/09/2010 - 31/08/2011
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Psicologia III: Anàlisi de Conductes i Intervenció Educativa
- - Educació I: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Coaching/Assessorament
-
Màster oficial
Màster Universitari en Recerca en Ciències Humanes, Socials i Jurídiques- - Projecte de Recerca II.(fase Elaboració)
-
Altres
Postgrau en Educació i Gènere- - Igualtat i Diferència
- - Pràctica Educativa
Curs 2009-2010 - Període: 01/09/2009 - 31/08/2010
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Educació I: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Coaching/Assessorament
- - Sociologia I: Sociologia de l'educació
- - Educació I: Fonaments i Desenvolupament Històric de l'educació
- - Coaching/Assessorament
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Practicum 2
- - Practicum 3
- - Practicum 2
- - Practicum 3
Curs 2008-2009 - Període: 01/09/2008 - 31/08/2009
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Teories i Institucions Contemporànies d'Educació
- - Practicum 1
- - Practicum 1
- - CC. Socials i la seva Didàctica 1
- - CC. Socials i la seva Didàctica 2
Curs 2007-2008 - Període: 01/09/2007 - 31/08/2008
-
Llicenciatura
Llicenciatura en Criminologia- - Gènere i Delinqüència
-
Diplomatura
Mestre. Especialitat d'Educació Infantil- - Teories i Institucions Contemporànies d'Educació
- - Teories i Institucions Contemporànies d'educació