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Nuestro equipo docente y investigador
DÍAZ MENÉNDEZ, Begoña

DÍAZ MENÉNDEZ, Begoña

Professor Agregat o Titular
DEPARTAMENTO DE CIENCIAS BÁSICAS
Departamento de Ciencias Básicas
Grup de Recerca en Adquisició Multilingüe (GRAM)
  • Formación académica
    • Competitivos
    • Artículos
    • Capítulos de libro
  • Asignaturas impartidas

Formación académica

  • Doctora en Ciencia Cognitiva y Lenguaje
  • Universitat de Barcelona
  • Lincenciada en Psicología
  • Universitat de Barcelona
  • Diploma de Estudios Avanzados en Ciencia Cognitiva y Lenguaje
  • Universitat de Barcelona

Proyectos

  • On the relationship between speech perceptual flexibility and the phonological abilities of dyslexic and bilingual populations: brain electrophysiological evidence
    IP: Díaz, B. Fecha de inicio: 01/09/2023 Fecha final: 31/08/2026
    Entidad financiadora: Ministerio de Ciencia e Innovación (MICINN)
  • Estudio de la relación entre la flexibilidad perceptiva del habla y las habilidades fonológicas en población disléxica y bilingüe: evidencia electroencefalográfica
    IP: Díaz, B. Fecha de inicio: 01/09/2023 Fecha final: 31/08/2026
    Entidad financiadora: Ministerio de ciencia e innovación Código de entidad financiadora: Ministerio de Ciencia e Innovación
  • Contribuciones del análisis de voz a la percepción y aprendizaje del habla no nativa (Voz2Speech)
    IP: Díaz, B. Fecha de inicio: 01/06/2020 Fecha final: 31/05/2023
    Entidad financiadora: Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades Código de entidad financiadora: PDI2019-106924-GA-I00
  • Brain functional and anatomical correlates of variability in the degree of success in the learning of the L2 phonemes (BILBRAIN). Marie Curie Actions.
    IP: Díaz, B. Fecha de inicio: 01/03/2013 Fecha final: 28/02/2015
    Entidad financiadora: Framework Program of the European Union Código de entidad financiadora: grant agreement 32867

Publicaciones

  • Frontiers in Psychology, Second-language phoneme learning positively relates to voice recognition abilities in the native language: evidence from behavior and brain potentials
    Nombre: Díaz, B.; Cordero, G.; Hoogendoorn, J.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2022
  • Journal of neuroscience, Reduced structural connectivity between left auditory Thalamus and the motion-sensitive planum temporale in developmental dyslexia
    Nombre: Tschentscher, N.; Ruisinger, A.; Blank, H.; Díaz, B.; von Kriegstein, K. Rol: Autor Fecha de publicación: 2019
    Página de inicio: 1720 Página final: 1732 Vol.: 39 Núm.: 9
  • Neuroimage, Task-dependent modulation of the visual sensory thalamus assists visual-speech recognition
    Nombre: Díaz, B.; Blank, H.; von Kriegstein, K. Rol: Autor Fecha de publicación: 2018
    Página de inicio: 721 Página final: 734 Vol.: 178
  • Language Cognition and Neuroscience, Exploring the relationship between speech perception and production across phonological processes, language familiarity, and sensory modalities.
    Nombre: Schmitz, J.; Díaz, B.; Rubio Fernandez, K.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2018
    Página de inicio: 527 Página final: 546 Vol.: 33 Núm.: 5
  • Frontiers in Psychology, Electrophysiological correlates of second-language syntactic processes are related to native and second language distance regardless of age of acquisition
    Nombre: Díaz, B.; Erdocia, K.; de Menezes, R.; Mueller, J.; Sebastian-Galles, N.; Laka, I. Rol: Autor Fecha de publicación: 2016
    Vol.: 7
    DOI: https://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2016.00133 ISSN o título: 1664-1078
  • Journal of Cognitive Psychology, Attention modulates somatosensory influences in passive speech listening
    Nombre: Schmitz, J.; Díaz, B.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2016
    Página de inicio: 791 Página final: 806 Vol.: 28 Núm.: 7
  • Bilingualism: language and cognition, Variability in L2 phonemic learning originates from speech-specific capabilities: An MMN study on late bilinguals
    Nombre: Díaz, B.; Mitterer, H.; Broersma, M.; Escera, C.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2016
    Página de inicio: 955 Página final: 970 Vol.: 19 Núm.: 5
    DOI: https://dx.doi.org/10.1017/S1366728915000450 ISSN o título: 1366-7289
  • PLoS One, Oscillation encoding of individual differences in speech perception
    Nombre: Jin, Y.; Díaz, B.; Colomer, M.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2014
    Vol.: 9 Núm.: 7
  • Brain structure and function, Brain structure is related to speech perception abilities in bilinguals
    Nombre: Burgaleta, M.; Baus, C.; Díaz, B.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2014
    Página de inicio: 1405 Página final: 1416 Vol.: 219
    DOI: https://dx.doi.org/10.1007/s00429-013-0576-9 ISSN o título: 1863-2653
  • Frontiers in Psychology, Word frequency cues word order in adults: Cross-linguistic evidence
    Nombre: Gervaine, J.; Sebastian-Galles, N.; Díaz, B.; Laka, I.; Mazuka, R.; Yamane, N.; Nespor, M.; Mehler, J. Rol: Autor Fecha de publicación: 2013
    Vol.: 4
    DOI: https://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2013.00689 ISSN o título: 1664-1078
  • Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, Dysfunction of the auditory thalamus in developmental dyslexia
    Nombre: Díaz, B.; Hintz, F.; Kiebel, S.; von Kriegstein, K. Rol: Autor Fecha de publicación: 2012
    Página de inicio: 13841 Página final: 13846 Vol.: 109 Núm.: 34
    DOI: https://dx.doi.org/10.1073/pnas.1119828109 ISSN o título: 0027-8424
  • Journal of neurolinguistics, Neuroanatomical markers of individual differences in native and non-native vowel perception
    Nombre: Sebastian-Galles, N.; Soriano-Mas, C.; Baus, C.; Díaz, B.; Ressel, V.; Pallier, C.; Costa, A.; Pujol, J. Rol: Autor Fecha de publicación: 2012
    Página de inicio: 150 Página final: 162 Vol.: 25 Núm.: 3
  • Language learning, First and second language speech perception: Graded learning
    Nombre: Sebastian-Galles, N.; Díaz, B. Rol: Autor Fecha de publicación: 2012
    Página de inicio: 131 Página final: 147 Vol.: 62
  • Journal of neuroscience, An effect of bilingualism on the auditory cortex
    Nombre: Ressel, V.; Pallier, C.; Ventura-Campos, N.; Díaz, B.; Roessler, A.; Avila, C.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2012
    Página de inicio: 16597 Página final: 16601 Vol.: 32 Núm.: 47
  • Learning and individual differences, Individual differences in late bilinguals' L2 phonological processes: From acoustic-phonetic analysis to lexical access
    Nombre: Díaz, B.; Mitterer, H.; Broersma, M.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2012
    Página de inicio: 680 Página final: 689 Vol.: 22 Núm.: 6
  • Journal of neurolinguistics, On the cross-linguistic validity of electrophysiological correlates of morphosyntactic processing: A study of case and agreement violations in Basque
    Nombre: Díaz, B.; Sebastian-Galles, N.; Erdocia, K.; Mueller, J.; Laka, I. Rol: Autor Fecha de publicación: 2011
    Página de inicio: 357 Página final: 373 Vol.: 24 Núm.: 3
  • Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, Brain potentials to native phoneme discrimination reveal the origin of individual differences in learning the sounds of a second language
    Nombre: Díaz, B.; Baus, C.; Escera, C.; Costa, A.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2008
    Página de inicio: 16083 Página final: 16088 Vol.: 105 Núm.: 42
    DOI: https://dx.doi.org/10.1073/pnas.0805022105 ISSN o título: 0027-8424
  • International journal of psychology, Individual differences in non-native phoneme perception: Linguistic or acoustic origins
    Nombre: Sebastian-Galles, N.; Díaz, B. Rol: Autor Fecha de publicación: 2008
    Página de inicio: 537 Página final: 537 Vol.: 43 Núm.: 3-4
    ISSN o título: 0020-7594
  • The Spanish Journal of Psychology, Listening to a dialect: Dynamics of phonetic and lexical representations
    Nombre: Sebastian-Galles, N.; Vera, F.; Larson, J.; Díaz, B.; Deco, G. Rol: Autor Fecha de publicación: 2007
    Página de inicio: 482 Página final: 482 Vol.: 10 Núm.: 2
    DOI: https://dx.doi.org/10.1017/S1138741600006739 ISSN o título: 1988-2904
  • Journal of psychophysiology, Individual differences in syntactic processing of a second language: Electrophysiological evidence
    Nombre: Díaz, B.; Erdocia, K.; Mueller, J.; Sebastian-Galles, N.; Laka, I. Rol: Autor Fecha de publicación: 2006
    Página de inicio: 228 Página final: 228 Vol.: 20 Núm.: 3
    ISSN o título: 0269-8803
  • Journal of cognitive neuroscience, First- and second-language phonological representations in the mental lexicon
    Nombre: Sebastian-Galles, N.; Rodríguez-Fornells, A.; de Diego-Balaguer, R.; Díaz, B. Rol: Autor Fecha de publicación: 2006
    Página de inicio: 1277 Página final: 1291 Vol.: 18
  • Cognitive brain research, Morphological processing in early bilinguals: An ERP study of regular and irregular verb processing
    Nombre: de Diego-Balaguer, R.; Sebastian-Galles, N.; Díaz, B.; Rodríguez-Fornells, A. Rol: Autor Fecha de publicación: 2005
    Página de inicio: 312 Página final: 325 Vol.: 25 Núm.: 1

Publicaciones

  • The gift of language learning: Individual differences in non-native speech perception. The Handbook of the Neuroscience of Multilingualism
    Nombre: Díaz, B.; Burgaleta, M.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2019
    Página de inicio: 277 Página final: 296
    ISBN: 978-1-119-38770-1
  • Bilingualism and speech perception. The Encyclopedia of Applied Linguistics
    Nombre: Sebastian-Galles, N.; Díaz, B.; Costa, A. Rol: Autor Fecha de publicación: 2014
    ISBN: 9781405194730

Asignaturas impartidas

Curso 2024-2025 - Período: 01/09/2024 - 31/08/2025
  • Grado
    Grado en Psicología
    • - Atención y Percepción
    • - Memoria y Aprendizaje
    • - Trabajo de Fin de Grado
    • - Proyectos de Investigación
  • Máster oficial
    Máster Universitario en Psicología General Sanitaria
    • - Fundamentos de la Psicología Sanitaria
    • - Trabajo Final de Máster
Curso 2023-2024 - Período: 01/09/2023 - 31/08/2024
  • Grado
    Grado en Medicina
    • - Psicología
    Grado en Psicología
    • - Trabajo de Fin de Grado
    • - Memoria y Aprendizaje
    • - Atención y Percepción
    • - Proyectos de Investigación
  • Máster oficial
    Máster Universitario en Psicología General Sanitaria
    • - Fundamentos de la Psicología Sanitaria
Curso 2022-2023 - Período: 01/09/2022 - 31/08/2023
  • Grado
    Grado en Medicina
    • - Psicología
    Grado en Psicología
    • - Memoria y Aprendizaje
    • - Pensamiento y Lenguaje
    • - Trabajo de Fin de Grado
    • - Atención y Percepción
Curso 2021-2022 - Período: 01/09/2021 - 31/08/2022
  • Grado
    Grado en Enfermería
    • - Ciencias Psicosociales y Salud Mental
    Grado en Medicina
    • - Psicología
    Grado en Psicología
    • - Memoria y Aprendizaje
    • - Pensamiento y Lenguaje
    • - Atención y Percepción
    • - Trabajo de Fin de Grado
Curso 2020-2021 - Período: 01/09/2020 - 31/08/2021
  • Grado
    Grado en Medicina
    • - Psicología
    Grado en Psicología
    • - Atención y Percepción
    • - Memoria y Aprendizaje
    • - Pensamiento y Lenguaje
Curso 2019-2020 - Período: 01/09/2019 - 31/08/2020
  • Grado
    Grado en Medicina
    • - Psicología
    Grado en Psicología
    • - Atención y Percepción
    • - Memoria y Aprendizaje
    • - Pensamiento y Lenguaje
Curso 2018-2019 - Período: 01/09/2018 - 31/08/2019
  • Grado
    Grado en Psicología
    • - Atención y Percepción
    • - Memoria y Aprendizaje
    • - Pensamiento y Lenguaje

Formación académica

  • Doctora en Ciencia Cognitiva y Lenguaje
  • Universitat de Barcelona
  • Lincenciada en Psicología
  • Universitat de Barcelona
  • Diploma de Estudios Avanzados en Ciencia Cognitiva y Lenguaje
  • Universitat de Barcelona

Competitivos

  • On the relationship between speech perceptual flexibility and the phonological abilities of dyslexic and bilingual populations: brain electrophysiological evidence
    IP: Díaz, B. Fecha de inicio: 01/09/2023 Fecha final: 31/08/2026
    Entidad financiadora: Ministerio de Ciencia e Innovación (MICINN)
  • Estudio de la relación entre la flexibilidad perceptiva del habla y las habilidades fonológicas en población disléxica y bilingüe: evidencia electroencefalográfica
    IP: Díaz, B. Fecha de inicio: 01/09/2023 Fecha final: 31/08/2026
    Entidad financiadora: Ministerio de ciencia e innovación Código de entidad financiadora: Ministerio de Ciencia e Innovación
  • Contribuciones del análisis de voz a la percepción y aprendizaje del habla no nativa (Voz2Speech)
    IP: Díaz, B. Fecha de inicio: 01/06/2020 Fecha final: 31/05/2023
    Entidad financiadora: Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades Código de entidad financiadora: PDI2019-106924-GA-I00
  • Brain functional and anatomical correlates of variability in the degree of success in the learning of the L2 phonemes (BILBRAIN). Marie Curie Actions.
    IP: Díaz, B. Fecha de inicio: 01/03/2013 Fecha final: 28/02/2015
    Entidad financiadora: Framework Program of the European Union Código de entidad financiadora: grant agreement 32867

Artículos

Capítulos de libro

  • Frontiers in Psychology, Second-language phoneme learning positively relates to voice recognition abilities in the native language: evidence from behavior and brain potentials
    Nombre: Díaz, B.; Cordero, G.; Hoogendoorn, J.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2022
  • Journal of neuroscience, Reduced structural connectivity between left auditory Thalamus and the motion-sensitive planum temporale in developmental dyslexia
    Nombre: Tschentscher, N.; Ruisinger, A.; Blank, H.; Díaz, B.; von Kriegstein, K. Rol: Autor Fecha de publicación: 2019
    Página de inicio: 1720 Página final: 1732 Vol.: 39 Núm.: 9
  • Neuroimage, Task-dependent modulation of the visual sensory thalamus assists visual-speech recognition
    Nombre: Díaz, B.; Blank, H.; von Kriegstein, K. Rol: Autor Fecha de publicación: 2018
    Página de inicio: 721 Página final: 734 Vol.: 178
  • Language Cognition and Neuroscience, Exploring the relationship between speech perception and production across phonological processes, language familiarity, and sensory modalities.
    Nombre: Schmitz, J.; Díaz, B.; Rubio Fernandez, K.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2018
    Página de inicio: 527 Página final: 546 Vol.: 33 Núm.: 5
  • Frontiers in Psychology, Electrophysiological correlates of second-language syntactic processes are related to native and second language distance regardless of age of acquisition
    Nombre: Díaz, B.; Erdocia, K.; de Menezes, R.; Mueller, J.; Sebastian-Galles, N.; Laka, I. Rol: Autor Fecha de publicación: 2016
    Vol.: 7
    DOI: https://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2016.00133 ISSN o título: 1664-1078
  • Journal of Cognitive Psychology, Attention modulates somatosensory influences in passive speech listening
    Nombre: Schmitz, J.; Díaz, B.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2016
    Página de inicio: 791 Página final: 806 Vol.: 28 Núm.: 7
  • Bilingualism: language and cognition, Variability in L2 phonemic learning originates from speech-specific capabilities: An MMN study on late bilinguals
    Nombre: Díaz, B.; Mitterer, H.; Broersma, M.; Escera, C.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2016
    Página de inicio: 955 Página final: 970 Vol.: 19 Núm.: 5
    DOI: https://dx.doi.org/10.1017/S1366728915000450 ISSN o título: 1366-7289
  • PLoS One, Oscillation encoding of individual differences in speech perception
    Nombre: Jin, Y.; Díaz, B.; Colomer, M.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2014
    Vol.: 9 Núm.: 7
  • Brain structure and function, Brain structure is related to speech perception abilities in bilinguals
    Nombre: Burgaleta, M.; Baus, C.; Díaz, B.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2014
    Página de inicio: 1405 Página final: 1416 Vol.: 219
    DOI: https://dx.doi.org/10.1007/s00429-013-0576-9 ISSN o título: 1863-2653
  • Frontiers in Psychology, Word frequency cues word order in adults: Cross-linguistic evidence
    Nombre: Gervaine, J.; Sebastian-Galles, N.; Díaz, B.; Laka, I.; Mazuka, R.; Yamane, N.; Nespor, M.; Mehler, J. Rol: Autor Fecha de publicación: 2013
    Vol.: 4
    DOI: https://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2013.00689 ISSN o título: 1664-1078
  • Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, Dysfunction of the auditory thalamus in developmental dyslexia
    Nombre: Díaz, B.; Hintz, F.; Kiebel, S.; von Kriegstein, K. Rol: Autor Fecha de publicación: 2012
    Página de inicio: 13841 Página final: 13846 Vol.: 109 Núm.: 34
    DOI: https://dx.doi.org/10.1073/pnas.1119828109 ISSN o título: 0027-8424
  • Journal of neurolinguistics, Neuroanatomical markers of individual differences in native and non-native vowel perception
    Nombre: Sebastian-Galles, N.; Soriano-Mas, C.; Baus, C.; Díaz, B.; Ressel, V.; Pallier, C.; Costa, A.; Pujol, J. Rol: Autor Fecha de publicación: 2012
    Página de inicio: 150 Página final: 162 Vol.: 25 Núm.: 3
  • Language learning, First and second language speech perception: Graded learning
    Nombre: Sebastian-Galles, N.; Díaz, B. Rol: Autor Fecha de publicación: 2012
    Página de inicio: 131 Página final: 147 Vol.: 62
  • Journal of neuroscience, An effect of bilingualism on the auditory cortex
    Nombre: Ressel, V.; Pallier, C.; Ventura-Campos, N.; Díaz, B.; Roessler, A.; Avila, C.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2012
    Página de inicio: 16597 Página final: 16601 Vol.: 32 Núm.: 47
  • Learning and individual differences, Individual differences in late bilinguals' L2 phonological processes: From acoustic-phonetic analysis to lexical access
    Nombre: Díaz, B.; Mitterer, H.; Broersma, M.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2012
    Página de inicio: 680 Página final: 689 Vol.: 22 Núm.: 6
  • Journal of neurolinguistics, On the cross-linguistic validity of electrophysiological correlates of morphosyntactic processing: A study of case and agreement violations in Basque
    Nombre: Díaz, B.; Sebastian-Galles, N.; Erdocia, K.; Mueller, J.; Laka, I. Rol: Autor Fecha de publicación: 2011
    Página de inicio: 357 Página final: 373 Vol.: 24 Núm.: 3
  • Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, Brain potentials to native phoneme discrimination reveal the origin of individual differences in learning the sounds of a second language
    Nombre: Díaz, B.; Baus, C.; Escera, C.; Costa, A.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2008
    Página de inicio: 16083 Página final: 16088 Vol.: 105 Núm.: 42
    DOI: https://dx.doi.org/10.1073/pnas.0805022105 ISSN o título: 0027-8424
  • International journal of psychology, Individual differences in non-native phoneme perception: Linguistic or acoustic origins
    Nombre: Sebastian-Galles, N.; Díaz, B. Rol: Autor Fecha de publicación: 2008
    Página de inicio: 537 Página final: 537 Vol.: 43 Núm.: 3-4
    ISSN o título: 0020-7594
  • The Spanish Journal of Psychology, Listening to a dialect: Dynamics of phonetic and lexical representations
    Nombre: Sebastian-Galles, N.; Vera, F.; Larson, J.; Díaz, B.; Deco, G. Rol: Autor Fecha de publicación: 2007
    Página de inicio: 482 Página final: 482 Vol.: 10 Núm.: 2
    DOI: https://dx.doi.org/10.1017/S1138741600006739 ISSN o título: 1988-2904
  • Journal of psychophysiology, Individual differences in syntactic processing of a second language: Electrophysiological evidence
    Nombre: Díaz, B.; Erdocia, K.; Mueller, J.; Sebastian-Galles, N.; Laka, I. Rol: Autor Fecha de publicación: 2006
    Página de inicio: 228 Página final: 228 Vol.: 20 Núm.: 3
    ISSN o título: 0269-8803
  • Journal of cognitive neuroscience, First- and second-language phonological representations in the mental lexicon
    Nombre: Sebastian-Galles, N.; Rodríguez-Fornells, A.; de Diego-Balaguer, R.; Díaz, B. Rol: Autor Fecha de publicación: 2006
    Página de inicio: 1277 Página final: 1291 Vol.: 18
  • Cognitive brain research, Morphological processing in early bilinguals: An ERP study of regular and irregular verb processing
    Nombre: de Diego-Balaguer, R.; Sebastian-Galles, N.; Díaz, B.; Rodríguez-Fornells, A. Rol: Autor Fecha de publicación: 2005
    Página de inicio: 312 Página final: 325 Vol.: 25 Núm.: 1
  • The gift of language learning: Individual differences in non-native speech perception. The Handbook of the Neuroscience of Multilingualism
    Nombre: Díaz, B.; Burgaleta, M.; Sebastian-Galles, N. Rol: Autor Fecha de publicación: 2019
    Página de inicio: 277 Página final: 296
    ISBN: 978-1-119-38770-1
  • Bilingualism and speech perception. The Encyclopedia of Applied Linguistics
    Nombre: Sebastian-Galles, N.; Díaz, B.; Costa, A. Rol: Autor Fecha de publicación: 2014
    ISBN: 9781405194730
Curso 2024-2025 - Período: 01/09/2024 - 31/08/2025
  • Grado
    Grado en Psicología
    • - Atención y Percepción
    • - Memoria y Aprendizaje
    • - Trabajo de Fin de Grado
    • - Proyectos de Investigación
  • Máster oficial
    Máster Universitario en Psicología General Sanitaria
    • - Fundamentos de la Psicología Sanitaria
    • - Trabajo Final de Máster
Curso 2023-2024 - Período: 01/09/2023 - 31/08/2024
  • Grado
    Grado en Medicina
    • - Psicología
    Grado en Psicología
    • - Trabajo de Fin de Grado
    • - Memoria y Aprendizaje
    • - Atención y Percepción
    • - Proyectos de Investigación
  • Máster oficial
    Máster Universitario en Psicología General Sanitaria
    • - Fundamentos de la Psicología Sanitaria
Curso 2022-2023 - Período: 01/09/2022 - 31/08/2023
  • Grado
    Grado en Medicina
    • - Psicología
    Grado en Psicología
    • - Memoria y Aprendizaje
    • - Pensamiento y Lenguaje
    • - Trabajo de Fin de Grado
    • - Atención y Percepción
Curso 2021-2022 - Período: 01/09/2021 - 31/08/2022
  • Grado
    Grado en Enfermería
    • - Ciencias Psicosociales y Salud Mental
    Grado en Medicina
    • - Psicología
    Grado en Psicología
    • - Memoria y Aprendizaje
    • - Pensamiento y Lenguaje
    • - Atención y Percepción
    • - Trabajo de Fin de Grado
Curso 2020-2021 - Período: 01/09/2020 - 31/08/2021
  • Grado
    Grado en Medicina
    • - Psicología
    Grado en Psicología
    • - Atención y Percepción
    • - Memoria y Aprendizaje
    • - Pensamiento y Lenguaje
Curso 2019-2020 - Período: 01/09/2019 - 31/08/2020
  • Grado
    Grado en Medicina
    • - Psicología
    Grado en Psicología
    • - Atención y Percepción
    • - Memoria y Aprendizaje
    • - Pensamiento y Lenguaje
Curso 2018-2019 - Período: 01/09/2018 - 31/08/2019
  • Grado
    Grado en Psicología
    • - Atención y Percepción
    • - Memoria y Aprendizaje
    • - Pensamiento y Lenguaje