16
Febrer
18:30

Talent Marketing Day: Youtubers

Facultat de Ciències de la Comunicació i Bimbamroi

Formulari d'inscripció

#TMDay

Els youtubers s’han convertit en els reis dels influencers en el panorama actual. Comparteixen les seves vides, el seu dia a dia amb total naturalitat i aconsegueixen mantenir enganxats el 66 % de la població entre 18 i 55 anys amb un consum mitjà de 3 hores i mitja setmanals, segons techweek.es

Si vols saber com ho han aconseguit i per què el màrquetingd’influencers funciona per les marques, vine al Talent Marketing Day de UIC Barcelona el proper 16 de febrer a les 18.30 h.

18.30 h Benvinguda als assistents

Dra. Carol Serra, cap d’estudis del Grau en Publicitat i Relacions Públiques

18.35 h Per què funciona el màrqueting d’influencers

Presentació de:

Carlos A. Macho, Content Marketing Manager de Wallapop

Òscar Cumí, Digital Marketing Strategist a Bimbamroi i expert en Màrqueting d’influencers

19.15 h Youtubers, els reis dels influencers 

Pregunta als youtubers convidats totes les curiositats que tinguis sobre com van començar, on han arribat, què els aporta ser youtubers, etc.

Assistiran: FocusingsAdriaMusica96, Annagorse, ProAndroid, JordiCor i JulianMarivov  

Modera:Alex Alegret, professor de la Facultat de Ciències de la Comunicació

20.15 h Torn de preguntes del públic

20.20 h Agraïment als assistents i als participants

20.25 h Còctel

Hi hauran sorpreses pels asistents per cortesia dels patrocinadors: Movistar, Udon, Carnet Jove (LaCaixa), RACCEasypromos