22/05/2015

Advertisheep i Charlotte guanyen els Premis ON de la Publicitat

Els grups Advertisheep i Charlotte han guanyat el Premi ON a la Creativitat del primer festival de publicitat celebrat a la UIC Barcelona el 15 de maig passat. Durant el festival, els alumnes de quart de Publicitat i Relacions Públiques van exposar el seu treball de final de grau, una campanya de captació de socis per a la Fundació Vicente Ferrer.

Imatge: Jordi Urbea, CEO d’Ogilvy One; Joan S. Alós, exdirector general de Senso Test i Ramon Prats, ex Market Intelligence de Nestlé.

El jurat, format per Jordi Urbea, CEO d’Ogilvy One; Ramon Prats, ex Market Intelligence de Nestlé, i Joan S. Alós, exdirector general de Senso Test, va seleccionar els dos guardonats amb el Premi ON a la Creativitat.  Advertisheep  va presentar una campanya basada en el concepte de “la tómbola de la vida” i el grup Charlotte va treballar amb el de “l’excepció es troba en les coses que fas”. Les campanyes presentades estaven formades per diverses peces i al festival es van mostrar les gràfiques i l’espot.

La proposta sobre la celebració de l'acte va ser escollida per la Facultat de Ciències de la Comunicació dins dels treballs presentats en l'assignatura Organització d'Esdeveniments dels alumnes de quart de Publicitat i Relacions Públiques. L'esdeveniment va basar la seva temàtica en la declaració de l'Assemblea Nacional de les Nacions Unides de 2015 com a Any Internacional de la Llum i les Tecnologies Basades en la Llum.